Zit niet te janken, Salvad0r heeft meer brains dan jij ooit zult krijgen, hij is enkel straight to the point en nuanceert niet, iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen, nuance is ignorance.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef calvobbes het volgende:
Ik begin Salvad0r zijn getroll nu echt zat te worden. Waarom wordt hij nooit aangesproken?
[..]
Hij is zo ongenuanceerd dat hij een flamer wordt. Dat is niet iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zit niet te janken, Salvad0r heeft meer brains dan jij ooit zult krijgen, hij is enkel straight to the point en nuanceert niet, iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen, nuance is ignorance.
In deze tijden wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij is zo ongenuanceerd dat hij een flamer wordt. Dat is niet iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen...
Want? Ik zie een mening staan.. ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een nieuwe 9/11
Kan hier ook naar gekeken worden?
NS heeft het al aangepastquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Want? Ik zie een mening staan.. ?
Ik heb voor minder pittige opmerkingen waarschuwingen gekregen. Zou niet weten waarom Salvad0r wel zulke uitspraken zou mogen doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Zit niet te janken, Salvad0r heeft meer brains dan jij ooit zult krijgen, hij is enkel straight to the point en nuanceert niet, iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen, nuance is ignorance.
Ach jij noemt het censuur. Ik noem het de de discussie leuk houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Prachtig! Cencuur in BNW
Hoelang mag Salvad0r dit topic (en andere) nog verzieken? Het is niet de eerste keer dat die zo bezig is. Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing. Als Salvad0r mensen landverrader noemt, krijgt die alleen maar het advies dat die zijn boodschap anders moet overbrengen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die ontkennen ZIJN ook gewoon stukjes reetafveegsel .
Goh, jij hebt inzage in wat de crew wel of niet communiceert met Salvador?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoelang mag Salvad0r dit topic (en andere) nog verzieken? Het is niet de eerste keer dat die zo bezig is. Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing. Als Salvad0r mensen landverrader noemt, krijgt die alleen maar het advies dat die zijn boodschap anders moet overbrengen....
Nee. Ik heb de laatste tijd wel gezien dat je mij waarschuwingen gaf. Dat zie ik je bij Salvad0r niet dort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:02 schreef NorthernStar het volgende:
Goh, jij hebt inzage in wat de crew wel of niet communiceert met Salvador?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 07:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing.
Jawel, de vraag destijds om minder met ridiculiserend bedoelde smilies te gooien was er een bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit tips gegeven hoe ik het beste mijn boodschap kan overbrengen.
Ow was dat een vriendelijke vraag. Nouja, ik heb anders diverse waarschuwingen van jou gehad en ik kan met niet herinneren dat Salvad0r ooit een waarschuwing van jou heeft gehad terwijl die loopt te schelden en trollen en ik niet....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef NorthernStar het volgende:
Jawel, de vraag destijds om minder met ridiculiserend bedoelde smilies te gooien was er een bijvoorbeeld.
Als je op die manier je gelijk wilt halen kun je je beter opgeven voor de Jerry Springer showquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Sal heeft gewoon gelijk.
Waarom alleen ik?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Petre het volgende:
Kappen Calvobbes.
Het gaat om de manier waarop je het doet. Ik dacht dat dat nu wel duidelijk was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom alleen ik?
Waarom mag je hier niet over vreemde modacties praten? Daar is FB toch voor?
Lekker cliche antwoord...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:21 schreef Petre het volgende:
Het gaat om de manier waarop je het doet. Ik dacht dat dat nu wel duidelijk was?
Helemaal mee eens. Dat waren overigens deze topics:quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
Moet dit achterlijke gedoe echt nog verder gaan?
Nieuw! AIDS maakt je dom Lambiekje is echt hardstikke gek. Wil je echt iemand op dit forum die loopt te verkondigen dat AIDS niet besmettelijk is? Ik vind het van de zotte dat dit soort topics worden toegelaten, notabene nadat Yvonne herself het 2e topic over dit onderwerp heeft gesloten dacht ik.
Belachelijk gewoon. Dalijk komt er nog zo'n randdebiel voorbij die dat topic ziet, en in het geblaat van Lambiekje bevestiging ziet dat Aids niet besmettelijk is. Weet je wat voor gevolgen dat kan hebben?
Checkquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
Belachelijk gewoon. Dalijk komt er nog zo'n randdebiel voorbij die dat topic ziet, en in het geblaat van Lambiekje bevestiging ziet dat Aids niet besmettelijk is. Weet je wat voor gevolgen dat kan hebben?
Ja dan ben jij ook niet lekker in je hoofd. Wil jij soms ook beweren dat jij best onbeschermde sex wil hebben met een meid die verder geen SOA's heeft ,maar wel Aids heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |