Ja achteraf had Lambiekje dit topic niet moeten schoppen terwijl hij in feite over een heel ander iets begint. Even niet opgelet waarom dit topic weer actief werd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Met alle respect...maar dan zou je ook alle posts van Lambiekje en reacties moeten weghalen aangezien deze dan ook niet binnen bovenstaande grenzen vallen...
Lijkt me een prima idee...ff afwachten of Lambiekje het onderwerp belangrijk genoeg vindt om een apart topic te openen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja achteraf had Lambiekje dit topic niet moeten schoppen terwijl hij in feite over een heel ander iets begint. Even niet opgelet waarom dit topic weer actief werd.
Maar als het over de vraag of hiv/aids wel of niet bestaat verder gaat sneeuwt het originele onderwerp compleet onder.
Dan liever een apart topic. De posts in dit topic kunnen dan eventueel overgeheveld worden.
Dat heeft hij in het verleden al 2 keer geprobeerd. De eerste poging bloedde dood en de tweede is door de mods/admins stop gezet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Lijkt me een prima idee...ff afwachten of Lambiekje het onderwerp belangrijk genoeg vindt om een apart topic te openen...
Thanks!
Ik snap dat het best een taboe-onderwerp is. Maar geen van de mensen hier heeft zich er echt dieper op ingewerkt. Afgezien van wat algemeen bekende orthodoxie reacties. Het lijkt net of het een onmogelijkheid is dat er gerotzooid wordt met een ziekte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat heeft hij in het verleden al 2 keer geprobeerd. De eerste poging bloedde dood en de tweede is door de mods/admins stop gezet.
Dat mag feitelijk natuurlijk wel anders waren de voorgaande topics er nooit geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar nee je mag geen kantekeningen plaatsen bij bovenstaande vragen of het virus en dus AIDS wel ECHT bestaat.
Als je van tevoren weet dat weinig mensen het met je eens zullen zijn waarom dan de frustratie?quote:Maar ik krijg steeds meer de neiging om roepen dat men de tering kan krijgen. Mijn god wat is de Nederlander een walgelijk walgelijk slecht geinformeerd mens. En zijn kennis niet wil verbreden.
Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap dat het best een taboe-onderwerp is. Maar geen van de mensen hier heeft zich er echt dieper op ingewerkt. Afgezien van wat algemeen bekende orthodoxie reacties. Het lijkt net of het een onmogelijkheid is dat er gerotzooid wordt met een ziekte.
Er wordt lacherig gedaan en extreem op de man gespeeld. Er wordt niets gelezen er wordt niets bekeken. AIDS lijkt wel een geloof, een soort van religie te zijn.
Heeft er nu echt niemand een inhoudelijk reactie overheid feit dat als de ziekte niet bestaat in die hoedanigheid als de orthodoxie verkondigd.Waarom er dan medicijncocktails geslikt moet worden. Waarom er gegoocheld wordt met HIV-Test. Waarom er per continent een eigen AIDS definitie is. Dat het totaal niet besmettelijk is als hiv uberhaupt bestaat. Dat er nog nooit een hiv-virus isolatie heeft plaats gevonden. Dat het nog nooit gespot is in een menselijk lichaam. Dat Kochs-postulaten niet van toepassing is op hiv. Inweze gedraagd dit virus zich niet als een virus. Maar na de zogenaamde ontdekking zijn de postulaten niet aangepast. Dat wat Dr Gallo heeft verkondigd in 1984 berust op gejat materiaal. Dat kerngezonde - geen hiv dus - babies AZT ( het afgekeurde kanker medicijn wat te zwaar voor het lichaam zou zijn) MOETEN slikken (in amerika dan). Dat ondanks dat het uitermate besmettelijk zou zijn dat de verhouding man/vrouw 90/10 is. En in Afrika 50/50. Dat wiskundig aantoonbaar is dat HIV NIET verantwoordelijk kan zijn van AIDS. Dat er geen arts of wetenschapper is die perongeluk besmet is geraakt. Maar bij andere viri artsen en onderzoekers aan de lopende band besmet raken. Dat je geen HIV hoeft te hebben of gehad te hebben om AIDS te hebben. Dat elk afzonderlijk symptoom van AIDS harstikke goed bevalt te behandelen aangezien de aandoeningen al honderden eeuwen bestaan. Dat men na 25 jaar en 150 mljard dollar er nog geen stap verder is. Dat de HIV-tests nergens op geeikt zijn. Dat bijsluiters van de medicijnen verkondigen dat ze ook niet weten waarom hun produkt nu zo goed tegen aids werkt. Dat wat er getest wordt antilichamen zijn en inweze dus GOEDE cellen zijn die waarschijnlijk vijandige cellen onklaar hebben gemaakt. Dat patienten die ziek zijn verklaart en weigeren medicijnen slikken gewoon gezond leven waar niets mee aan hand is. Dat er symptomen bij AIDS definitie toegevoegd zijn wat TOTAAL geen afweersysteem-ziekte is.
Maar nee je mag geen kantekeningen plaatsen bij bovenstaande vragen of het virus en dus AIDS wel ECHT bestaat. En ja er zijn dus 100.000n en waarschijnkijk in de miljoenen die NIET ziek zijn, die wel zware totaal echt totaal verkeerde medicijnen slikken.
En het ersgst is nog wel dat ik beschuldigd wordt van alles en nog wat. Terwijl ik alleen maar wil aangeven dat de mens gezond mag zijn en een eerlijk manier van genezen heeft. En als je ziek bevonden wordt dat je weet dat er totaal andere geluiden zijn omtrent de (zogenaamde) ziekte. Maar laat je gerust (des)informeren door de gevestigde orde en je lichaam laten slopen. Be my guest.
edit:
Maar ik krijg steeds meer de neiging om roepen dat men de tering kan krijgen. Mijn god wat is de Nederlander een walgelijk walgelijk slecht geinformeerd mens. En zijn kennis niet wil verbreden. Uit zonderigen daar gelaten natuurlijk.
Ik word er gewoon echt verdrietig van hoe in en intriest er over deze materie gedaan wordt. Het is gewoon bespottelijk.
Ik was ook gewoon iemand die dacht te weten hoe het zit. Maar als je meer en meer verdiept in het onderwerp. Nou daar kan ik me over opwinden. En dan wil ik een discussie op gangbrengen om misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zitBen bang dat veel van je bezwaren nogsteeds op een gebrek aan de juiste kennis gebaseerd is. Mocht je er weer een topic over starten wil ik er iig nog wel een keertje op in gaan.
Een simpel voorbeeld dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon iemand die dacht te weten hoe het zit. Maar als je meer en meer verdiept in het onderwerp. Nou daar kan ik me over opwinden. En dan wil ik een discussie op gangbrengen om misstanden aan de kaak te stellen.
Het zit dus NIET zo. Oke misschien zijn sommge punten wat genuanceerder maar wat algemeen bekend is geaccepteerd waar. Klinklare bullshit is. Het berust op fabels.
Precies zo als ik al geef. Er wordt niets gelezen en wordt niets bekeken.
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat je gewoon een topic kunt openen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik was ook gewoon iemand die dacht te weten hoe het zit. Maar als je meer en meer verdiept in het onderwerp. Nou daar kan ik me over opwinden. En dan wil ik een discussie op gangbrengen om misstanden aan de kaak te stellen.
Het zit dus NIET zo. Oke misschien zijn sommge punten wat genuanceerder maar wat algemeen bekend is geaccepteerd waar. Klinklare bullshit is. Het berust op fabels.
Precies zo als ik al geef. Er wordt niets gelezen en wordt niets bekeken.
mee eens zijnde...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zitBen bang dat veel van je bezwaren nogsteeds op een gebrek aan de juiste kennis gebaseerd is. Mocht je er weer een topic over starten wil ik er iig nog wel een keertje op in gaan.
Waarom? Als je in GC een topic over een film opent weet je toch ook dat ie naar FTR gaat? Of noem maar een willekeurig onderwerp dat vervolgens naar het bijbehorende forum gaat. Het topic staat hier op zijn plek imo. Je weet toch dat het forum zo is ingedeeld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
BNW > GC
Daar past een topic over massamedia natuurlijk goed tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
Mooi tussen Paris Hilton en de ongelukken in.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef Salvad0R het volgende:
Post is verwijderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef calvobbes het volgende:
Ik begin Salvad0r zijn getroll nu echt zat te worden. Waarom wordt hij nooit aangesproken?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |