abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:09:41 #26
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52307702
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Met de ons-kent-ons politiek krijg je ook niks voor elkaar, en daar heb ik grondig tabak van.
Denk je dat Wilders op de huidige manier dan serieus iets weet te bewerkstelligen?
pi_52307708
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:04 schreef samjustme het volgende:

[..]

Blijkbaar niet
Nee, dat zeg ik toch?

Probeer het anders hier eens. Google is your friend.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:45:38 #28
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_52308358
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:09 schreef Reya het volgende:
Denk je dat Wilders op de huidige manier dan serieus iets weet te bewerkstelligen?
Een paradigmaverschuiving zou me al heel blij maken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_52308442
quote:

[..]

Met de ons-kent-ons politiek krijg je ook niks voor elkaar, en daar heb ik grondig tabak van.
'Niks voor mekaar krijgen' is overdreven, tenzij je het hebt over de doelstellingen van de PVV. Maar inderdaad: elk (politiek) systeem heeft zijn gebreken. Daar ontkom je niet aan.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52308540
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:50 schreef Aurelianus het volgende:
Al krijgen ze dertig zetels: ze zullen niks in de melk te brokkelen krijgen zolang ze vasthouden aan hun extremistische standpunten. Geen weldenkende partij zal met ze samen willen werken. De PVV doet het zichzelf aan. Het is lucratief in electoraal opzicht om je als outsider en redder van het land te profileren, maar je kweekt er weinig good will mee in het parlement: je krijgt geen zak voor mekaar. In zekere zin verraadt Wilders daarmee zijn kiezers.
Da's een kwestie van een paar jaartjes wachten tot ze wel de grootste zijn, dan hebben die andere partijen niks meer te willen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:34:05 #31
66825 Reya
Fier Wallon
pi_52309158
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een paradigmaverschuiving zou me al heel blij maken.
Hm, die heeft toch opzich al wel plaats gevonden ten tijde van de opkomst van Fortuyn? Althans, sindsdien wordt het thema toch al op een behoorlijk andere manier benaderd.
pi_52309200
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Hm, die heeft toch opzich al wel plaats gevonden ten tijde van de opkomst van Fortuyn? Althans, sindsdien wordt het thema toch al op een behoorlijk andere manier benaderd.
Ja dat klopt, de politiek correcten zijn eigenlijk alleen maar radicaler en vasthoudender geworden in het herhalen van hun dogma's.
pi_52309302
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:34 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. De paradigmaverschuiving is voor een groot deel al voltooid. Alleen uit zich dat nog niet in zetels voor de PVV, omdat het door velen nog als "onfatsoenlijk" gezien wordt om op die partij te stemmen (een aangepraat overblijfsel van jarenlange stelselmatige linkse multikulpropaganda). Maar ook dat zal langzaam maar zeker veranderen, als de gevestigde orde het issue niet een keer actief oppikt.
pi_52309322
Tja, een potentieel van 30 zetels voor Wilders vind iedereen vreselijk. Maar 25 zetels voor een communistische partij vindt iedereen heel normaal.
pi_52309467
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:43 schreef Fastmatti het volgende:
Tja, een potentieel van 30 zetels voor Wilders vind iedereen vreselijk. Maar 25 zetels voor een communistische partij vindt iedereen heel normaal.
Dat laatste weet ik niet. Er worden door de NRC en de Volkskrant nogal wat steken onder water uitgedeeld aan de SP; uiteraard ter volle eer en glorie van de PvdA.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_52310012
quote:

[..]

He! Ik ben het een keer met je eens!

Maar goed, ik heb ook tabak van de manier van politiek bedrijven a la Wilders, en daar verschillen we dan weer van mening over...
pi_52314001
Moet er niet aan denken dat wilders 30 zetels krijgt.
Dan ga ik emigreren.
Owja als pim fortuyn nog geleefd had had ik op de LPF gestemt.
Dus ja ik zie het moslim probleem.
Maar ik zie ook het gevaar in van een gek zoals geert wilders.
pi_52314527
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:

.........In Oss gaan ze allemaal in een cirkel zitten en bidden ze tot Satan.....
Oss zeg je
pi_52314932
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef Ippon het volgende:
Wilders is een slimme vent. Elke keer dat hij idiote uitspraken doet, valt heel politiek-correct Nederland buitelend over hem heen. En Geert maar lachen in zijn vuistje.

De politiek heeft niks geleerd van Fortuyn. De gevestigde orde kon de LPF makkelijk aan omdat ze de Goddelijke Kale hadden vermoord. De LPF heeft zichzelf een nekschot gegeven door hun onbenullige manier van politiek bedrijven.

Wilders daarentegen heeft zijn zaakjes goed voor elkaar, die groeit door naar 30 zetels en wordt een machtsfactor van jewelste. Niet dat ik zit te wachten op een Maatschappijsplijter maar het is de schuld van die domme jongetjes en meisjes van het Binnenhof.
Prachtige samenvatting .

Wilders heeft overigens laten zien een vrij stabiele fractie van wel 9 nieuwe leden aan te kunnen.
pi_52315632
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:33 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Grappig dat Klopkoek zo voor democratie en vrijheden is, behalve als het andersdenkenden betreft. Ik zat dus al te wachten op deze domme thread.
Wilders bedreigd de democratie en vrijheden, daarom ben ik zo fel tegen hem. Begrijp me niet verkeerd hoor, andere politici zoals Jan Pronk irriteren mij nog veel meer maar mijn ratio vertelt me dat Wilders als eerste weg moet.

Ik houd m'n hart vast. Met een instabiele PvdA nu aan de macht is het niet helemaal uitgesloten dat Wilders ooit nog eens mag aanschuiven met Balkenende als de nieuwe Von Papen.
pi_52315757
Ja, Geert Wilders is tegen democratie. Dat zegt hij dagelijks.
pi_52315934
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wilders bedreigd de democratie en vrijheden, daarom ben ik zo fel tegen hem. Begrijp me niet verkeerd hoor, andere politici zoals Jan Pronk irriteren mij nog veel meer maar mijn ratio vertelt me dat Wilders als eerste weg moet.

Ik houd m'n hart vast. Met een instabiele PvdA nu aan de macht is het niet helemaal uitgesloten dat Wilders ooit nog eens mag aanschuiven met Balkenende als de nieuwe Von Papen.
Wordt Wilders überhaupt als ministeriabel gezien? Dus als iemand die capabel genoeg is voor de post van minister?
I´m back.
pi_52315965
Dat gescherm met holle frasen als "Wilders bedreigt de democratie!" begint zolangzamerhand behoorlijk op de lachspieren te werken.
pi_52315986
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, Geert Wilders is tegen democratie. Dat zegt hij dagelijks.
Hij zegt het niet maar het is wel zo, neem alleen al het idee van administratieve detentie, opheffing van Europees parlement en het rechtstreeks gaan censureren van de publieke omroep. Gewoonweg een eng mannetje die een partij zonder leden heeft en vrouwenmishandelaars om zich heen verzameld.
pi_52316046
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hij zegt het niet maar het is wel zo, neem alleen al het idee van administratieve detentie, opheffing van Europees parlement en het rechtstreeks gaan censureren van de publieke omroep. Gewoonweg een eng mannetje die een partij zonder leden heeft en vrouwenmishandelaars om zich heen verzameld.
Volgens mij zuig je dit allemaal uit je grote duim.
pi_52316059
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wordt Wilders überhaupt als ministeriabel gezien? Dus als iemand die capabel genoeg is voor de post van minister?
Tuurlijk. Ze maken iemand als Cramer toch ook minister
pi_52316088
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is wel een man met veel levenservaring en redelijke intelligentie. Ging op z'n 17e in z'n eentje naar Israel om daar een paar jaar te blijven, echte opleidingen heeft ie (buiten Havo) niet gedaan maar door de jaren heen heeft ie veel kennis opgebouwd op het gebied van Sociale Zaken.
pi_52316212
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ze maken iemand als Cramer toch ook minister
Hier haar cv. http://www.vrom.nl/pagina.html?id=30852 Je kunt het niet met haar stellingname's eens zijn, maar ontkennen dat ze bepaalde vakinhoudelijke expertise passend bij haar departement mee brengt en behoorlijk wat bestuurservaring heeft, kun je niet.
I´m back.
pi_52316274
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier haar cv. http://www.vrom.nl/pagina.html?id=30852 Je kunt het niet met haar stellingname's eens zijn, maar ontkennen dat ze bepaalde vakinhoudelijke expertise passend bij haar departement mee brengt en behoorlijk wat bestuurservaring heeft, kun je niet.
Ik had er serieus ingeschat op een MAVO-niveau Zo zie je maar dat intilligente mensen ook knettergek kunnen zijn.
pi_52316328
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:51 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Volgens mij zuig je dit allemaal uit je grote duim.
Die drie dingen zijn zeker wel hard te maken. Ga eens op z'n site zoeken. Over het ingrijpen van de publieke omroep kun je zijn mening uit kamervragen halen: diverse keren heeft hij Plasterk verzocht om in te laten grijpen bij de omroepverenigingen.

Wilders is in alle opzichten eng, zie bijv. ook dit schema:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')