abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52310717
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
* GeFrenzy2 meldt

Al lange tijd single, en proud of it.
[..]

Dat scheelt, wij jullie ook niet
ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraak
(vanuit beide kanten!!)
alsof vrouwen die met vrouwen daten of mannen die met mannen daten wel altijd kunnen volgen wat in het hoofd van de ander omgaat
dan is het soms even ingewikkeld hoor!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_52310961
Hehehe, zo serieus was mijn uitspraak anders ook weer niet hoor
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:00:24 #203
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52311013
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:

ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraak
(vanuit beide kanten!!)
alsof vrouwen die met vrouwen daten of mannen die met mannen daten wel altijd kunnen volgen wat in het hoofd van de ander omgaat
dan is het soms even ingewikkeld hoor!
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52311088
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:08:06 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52311184
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.
een vicieuze cirkel inderdaad
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:09:33 #206
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52311219
zoooo lekker dagje toch nog geworden. Vriendin belde of ik bij haar en haar familie wilde eten met de kinderen, dus dat was ook wel weer lekker geregeld zodadelijk komt mijn liefste vriendinnetje ook nog eens langs. dag komt toch nog goed.

Jij begrijpt ons helemaal abba? wow, ik ben benieuwd.
(@mnr, bedankt voor je lieve bericht in fotoboek, kan in die van jou niet terug reageren vandaar ff hier)
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:16:32 #207
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52311377
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:

Jij begrijpt ons helemaal abba? wow, ik ben benieuwd.
haha...nee hoor...dat zou ik nu ook weer niet durven beweren

de meeste mensen begrijpen zichzelf niet eens...
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:18:42 #208
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52311433
Denk trouwens dat mannen en vrouwen helemaal niet zoveel van elkaar verschillen. Niet als we van dat geeikte rollenpatroon afwijken en gewoon eerlijk zijn....
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:21:25 #209
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52311507
eerlijk zijn is best moeilijk...
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:27:23 #210
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52311657
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Abbadon het volgende:
eerlijk zijn is best moeilijk...
valt best mee hoor.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:29:24 #211
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52311699
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef QueenR het volgende:

[..]

valt best mee hoor.
niet liegen, jij!
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:34:08 #212
101353 mrbox
Miep miep
pi_52311806
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:29 schreef Abbadon het volgende:

[..]

niet liegen, jij!
hahaha scherp !
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_52313156
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef Abbadon het volgende:

[..]

RealZeus...de enige die wel eens in dit topic komt die mogelijk als verbitterd geld
Jullie hebben volgens mij een heel raar beeld van mij. Iemand die met het een overdosis vor de trein springt of zo, of die de hele dag maar chagerijnig en zielig zit te zijn.

Om Rob Geus te citeren:"Daar word ik niet vrolijk van."

Maar om dat beeld even naar de kloten te helpen: ik ga straks op stap en ik sta waarschijnlijk de hele avond weer op de dansvloer . En ik ga alleen en ik weet nu al dat ik daar niet van baal en dat ik het weer tof ga hebben.
pi_52314755
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je hebt ook gewoon mensen die erg onduidelijk zijn
en dat komt vaak door hun onzekerheden tenminste dat is mijn ervaring
pi_52315097
Ach, het is bewolkt.. dus ik kan geen schöne Fräulein meevragen om vallende sterren te spotten.. wat jammer.
pi_52315489
bah kleffe stelletjes die het nodig vinden elkaar op te vreten op t station aan t eind van t weekend

mja at the moment maakt dat me inderdaad wel een beetje jaloers, single-dipje ofzo but hey we'll survive straks lekker lowlands en andere leuke dingen en een relatie komt wel weer eens of niet
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:36:27 #217
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52315517
en mijn spanjaard mist me heel erg dus iig in oktober terug naar spanje en hopelijk komt hij eerder nog hier!

zondag 12 augustus 2007 @ 22:37:40 #218
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52315560
kijk eens aan QR! interessante ontwikkelingen....onverwacht?
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:43:24 #219
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52315764
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
kijk eens aan QR! interessante ontwikkelingen....onverwacht?
ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.

ikke blij
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:46:05 #220
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52315840
haha...rustig aan, QR

ik wil natuurlijk niet al te cynisch zijn, maar.... [vul zelf maar in]

maar leuk voor je...dat sowieso
pi_52315882
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.

ikke blij
Prachtige baantjes in de zomer op die toeristische plaatsen.
Je brengt de ene zomer'liefde' weg naar het vliegtuig en laat een traan, waarna je je volgende uit het vliegtuig dat net aankomt weer verwelkomt.
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:52:03 #222
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52316056
dat valt inderdaad onder [vul zelf maar in] , OJ
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:56:51 #223
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52316189
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
haha...rustig aan, QR

ik wil natuurlijk niet al te cynisch zijn, maar.... [vul zelf maar in]

maar leuk voor je...dat sowieso
jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.
pi_52316261
Waarom is het dan wel 'erg' om op die manier in Nederland met iemand om te gaan voor vrouwen?

Wat zijn het toch een wezens.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:03:23 #225
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52316367
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef QueenR het volgende:

[..]

jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.
ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijk

is wel de ideale manier voor een no strings attached scharrel natuurlijk, zoiets...
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:04:37 #226
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52316396
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Waarom is het dan wel 'erg' om op die manier in Nederland met iemand om te gaan voor vrouwen?

Wat zijn het toch een wezens.
is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.
Kan niet zeggen dat dit is omdat ie ver weg is, ik val gewoon niet snel op iemand. Meeste nederlandse mannen trekken me geheel niet aan (en nee kan niet onderbouwen waarom)
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:05:05 #227
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52316410
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijk

is wel de ideale manier voor een no strings attached scharrel natuurlijk, zoiets...
juist, en toch al die vlindertjes!!!!!
pi_52316567
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef QueenR het volgende:

[..]

is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.
Kan niet zeggen dat dit is omdat ie ver weg is, ik val gewoon niet snel op iemand. Meeste nederlandse mannen trekken me geheel niet aan (en nee kan niet onderbouwen waarom)
Ik weet dat dat het probleem is. Zeker voor vrouwen is het niet echt iets wat ze graag aan de grote klok hangen in hun omgeving.
Jawel, ik er zijn meerdere vrouwen die van de ietwat exotische Don Juans houden die ze niet het hele jaar tegenkomen.
pi_52316588
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:
(@mnr, bedankt voor je lieve bericht in fotoboek, kan in die van jou niet terug reageren vandaar ff hier)
Graag gedaan
En wat dat fobo betreft: Gari kind of talked me into it en ik ga er binnenkort denk ik ook wel eentje openen
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Ach, het is bewolkt.. dus ik kan geen schöne Fräulein meevragen om vallende sterren te spotten.. wat jammer.
Jeller... je romantische kant komt naar boven

MNR komt net terug van de bios, samen met vriendjes naartoe geweest, heb heel hard gelachen en zelfs een traantje weggepinkt (Ratatouille).
You're never fully dressed until you wear a smile
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:12:31 #230
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52316616
wat van ver komt...etc...

hey MNR
pi_52316636
jullie gaan snel
pi_52316672
Good eev' Abba, good evening all
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:14:51 #233
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52316684
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef MNR het volgende:

[..]

Graag gedaan
En wat dat fobo betreft: Gari kind of talked me into it en ik ga er binnenkort denk ik ook wel eentje openen
[..]

Jeller... je romantische kant komt naar boven

MNR komt net terug van de bios, samen met vriendjes naartoe geweest, heb heel hard gelachen en zelfs een traantje weggepinkt (Ratatouille).
ratatouille weer een disney/pixar meesterwerkje. En idd, een fotoboek is toch wel een must (al is het maar voor slowchat)

@jeller, wie houdt er nu niet van een exotische schone he.
Mijn ex komt uit Zuid afrika, dus die heb ik nog wat verder weg gehaald
pi_52316794
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.

Queen, daar heb je gelijk in.
Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:20:06 #235
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52316829
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.

Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
je komt altijd zo over als een mega player he

wel leuk om te lezen trouwens.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:22:35 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52316900
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:

ach...je hebt woorden en je hebt daden, hè
pi_52316915
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat kun je over Vissen vertellen?
quote:
Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komt
pi_52317043
Nou medesingles, ik heb er weer eens even m'n buik vol van. Verliefd worden op een vrijblijvende rommel-vriendin: doe het niet, kinders!
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52317276
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:

[..]

wel leuk om te lezen trouwens.
Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.
Aan dat soort taferelen doe ik niet.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ach...je hebt woorden en je hebt daden, hè
Inderdaad, iets cruciaals, Abbo San. Je kan wel alle mooie praatjes hebben en je sweettalk iemand gek laten maken, maar als puntje bij paaltje komt moet je toch ook echt kunnen presteren.
Niet een vrouw van naar .
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:23schreef MNR het volgende:

[..]

Wat kun je over Vissen vertellen?
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereïncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]

Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komt
oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.
pi_52317314
Ik weet het Ik werd verliefd op een vrijblijvende rommelvriend. Ik gok dat ie alweer een stuk of tien scharrels heeft versleten in de tijd dat ik over hem heen aan het komen was.

Vandaag heb ik ZOOOOOOO lekker gezeild Nu effe bijkomen en dan slapen, ik zie morgen wel hoe rood ik ben
pi_52317599
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef thaleia het volgende:
Ik weet het Ik werd verliefd op een vrijblijvende rommelvriend. Ik gok dat ie alweer een stuk of tien scharrels heeft versleten in de tijd dat ik over hem heen aan het komen was.

Vandaag heb ik ZOOOOOOO lekker gezeild Nu effe bijkomen en dan slapen, ik zie morgen wel hoe rood ik ben
En het leek nog wel zo'n goede deal in het begin Mag eigenlijk niet klagen, maar ze zit een beetje in m'n kop nu. Neigingen om te bellen/smsen onderdrukken enzo....
pi_52317662
Absoluut zeker dat het van haar kant alleen vrijblijvend gerommel was? Da's wel belangrijk om te weten voordat je haar nummer wist
pi_52317670
quote:
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens [..]
Wauw Jeller...
Wat is jouw sterrenbeeld?
quote:
oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.
De contradictie
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:00:05 #244
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52317843
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:

Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereïncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.
dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt
pi_52317873
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef thaleia het volgende:
Absoluut zeker dat het van haar kant alleen vrijblijvend gerommel was? Da's wel belangrijk om te weten voordat je haar nummer wist
Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al geen handige actie van mijn kant. Mis gewoon een warme vrouw in m'n armen de laatste tijd, en dan denk ik veel aan haar. Gaat wel weer over. Soms jeukt het alleen, zoals vanavond.
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:05:21 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52317929
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef SuperMocio het volgende:

Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al gewoon geen handige actie van mijn kant. Mis gewoon een warme vrouw in m'n armen de laatste tijd, en dan denk ik veel aan haar. Gaat wel weer over. Soms jeukt het alleen, zoals vanavond.
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandje

maar ehmmm...rotsituatie...zit weinig anders op dan afstand houden, helaas...
pi_52317967
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandje
Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:08:30 #248
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52317995
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?

sarcasme, my dear
pi_52318047
Maar dit was een keurige vrouw, eentje die netjes van tevoren heeft aangegeven dat het van haar kant niets betekende. Dan kun je als verliefde nog steeds wel balen natuurlijk, maar dan baal je niet van haar, maar van jezelf omdat je ondanks haar duidelijke eerlijkheid toch verliefd werd
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:13:08 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318096
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef thaleia het volgende:
Maar dit was een keurige vrouw, eentje die netjes van tevoren heeft aangegeven dat het van haar kant niets betekende. Dan kun je als verliefde nog steeds wel balen natuurlijk, maar dan baal je niet van haar, maar van jezelf omdat je ondanks haar duidelijke eerlijkheid toch verliefd werd
klopt
pi_52318120
Dat is precies ook de mindfuck in deze situatie, als ze niet zo keurig was geweest dan had ik waarschijnlijk ook geen gevoelens erbij gekregen. Haha, soms wilde ik dat ik m'n hoofd eraf kon schroeven....Ik heb ook geen problemen met haar hoor; baal alleen van de situatie.
pi_52318159
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
pi_52318196
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:17:52 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318204
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef thaleia het volgende:
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
sorry....ben nogal van de edits vanavond

maar in dit geval is het absoluut erg netjes gedaan inderdaad...geen sprake van valse verwachtingen oid
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:19:06 #255
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318233
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
nogmaals: sorry

ik heb iets goed te maken, geloof ik

weer geëdit
pi_52318340
Ik wacht gewoon voortaan tien minuten voor ik reageer
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:27:16 #257
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318388
pi_52318546
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Wauw Jeller...
Wat is jouw sterrenbeeld?
Stier, krachtig.
quote:
[..]

De contradictie
Ach, dan moet je wat vaker reisjes naar exotische bestemmingen maken, als vrouw.
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...
SPOILER
het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt
Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:45:41 #259
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318735
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:

Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...
pi_52318924
Komt Whoopsy nog met een verslag van haar Fok!date of kan ik al gaan slapen?
pi_52319841
Nou, terug van het stappen.

De band trad niet op want het mengpaneel was deaud.

In de tent nasst de discotheek trad Mooi Wark op. En dat publiek liep later in de zaal rond en om het ontopic te maken kan ik toch wel stellen dat ik niet de meest wanhopige single en zeker niet de meest kansloze ben die daar rond liep.

Ten eerste liep de helaas bekende Roef daar rond met een medebewoner. (want geloof mij, die waren allebei niet helemaal zuiver.)

En ten tweede liep daar een gozer rond met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Daar kun je natuurlijk haske leuke teksten in zetten, maar wat had die kansloze er in staan.

Jawel, de tekst luidde:"Lekker wijf, neuken??"

Overbodig om te melden dat de vrouwen in de rij stonden............om bij hem weg te komen uiteraard.

Ik mag dan bij tijd en wijle wel verbitterd zijn, maar je kunt mij niet betrappen op zulke kansloze acties
pi_52319890
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef RealZeus het volgende:
met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirts Waar kun je die halen?
pi_52319980
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef thaleia het volgende:

[..]

Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirts Waar kun je die halen?
Geen idee. Ik was niet die gozer en hij was waarschijnlijk te dronken om het zich te herinneren. Ook al een keer een meisje gezien met een riem met een lichtkrant.
pi_52320125
Een shirt met een lichtkrant erin? ! !
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:50:52 #265
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52321734
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:31 schreef dawg het volgende:
Een shirt met een lichtkrant erin? ! !
das best humor, ware het niet dat deze tekst idd wel erg fout en sneu is

[ Bericht 3% gewijzigd door QueenR op 13-08-2007 09:09:45 ]
pi_52322501
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef Abbadon het volgende:
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.

Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.

En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:53:45 #267
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52322661
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:

Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.
Aan dat soort taferelen doe ik niet.
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:53:54 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322669
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:

Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg

wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
pi_52322813
quote:

[..]

Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.

En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.
Come on now.

Luister naar je hart, MNR, en laat je meevoeren in de wondere wereld van liefde, sex & amateurs.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:03:05 #270
94676 Garisson72
pi_52322839
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:

Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
quote:
wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
pi_52322857
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:05:15 #272
94676 Garisson72
pi_52322891
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

And how's that workin' out for ya?
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:07:00 #273
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322934
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Garisson72 het volgende:

Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
nu je het zegt!
quote:
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:07:47 #274
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322954
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

'Ik ben niet zo...ik ben anders...'
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:16:06 #275
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52323129
quote:

[..]

Menen vrouwen dit nou als ze dit zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52323189
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef OldJeller het volgende:
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.
Come on now.
Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.

Ik probeer uit te leggen dat ik het verschil merk tussen een man die oprecht in me geinteresseerd in me is of niet.
pi_52323223
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:24:29 #278
94676 Garisson72
pi_52323323
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:

Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
't is vergelijkbaar met flink sporten in de sportschool, toch? Daar leer je jezelf toch ook geloven dat je wel wat waard bent, vooropgesteld dat je daar issues mee had, en om dat nieuw verworven zelfvertrouwen te onderstrepen zeg je het toch ook met zulke stelligheid tegen jezelf, bijvoorbeeld?
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:26:50 #279
94676 Garisson72
pi_52323383
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:07 schreef Abbadon het volgende:

nu je het zegt!
Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.
quote:
Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...
Ik maak geen onderscheid in bullshit. It's all shit, just different bull.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:30:09 #280
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52323463
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Garisson72 het volgende:

Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.
sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbieden
quote:
Ik maak geen onderscheid in bullshit. It's all shit, just different bull.
ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaal
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:32:39 #281
172358 oddman
Introspecteur
pi_52323513
Jesus Christ! Ik doe een weekendje niet mee en men jaagt er meteen weer een heel topic doorheen! Kan iemand me een samenvatting geven?

Aan mijn kant gaan de dingen prima, trouwens. Gisteren een goede vriendin van mij en een vriendin van haar opgehaald op 't vliegveld. Ik kende dat meiske al wel, die vriendin-van-vriendin, erg leuke meid. Met inhoud, nochtans! Gaat wel goed komen, denk ik.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_52323528
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

And how's that workin' out for ya?
I don't know, haven't tried yet. Ik heb het idee dat als je succes hebt d.m.v. die weg, dat de ander dan meestal direct een relatie wil en niet iets kortstondigs.
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'Ik ben niet zo...ik ben anders...'
Precies, jij begrijpt me!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:19 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.

Ik probeer uit te leggen dat ik het verschil merk tussen een man die oprecht in me geinteresseerd in me is of niet.
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.
Maar goed, het ging erom dat je een hoop onzin kan verkondigen. Niet alleen m.b.t. iemand regelen, maar in elk gesprek, vooral als je iemand in het nachtleven ontmoet. Dat is gewoon leuk.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:37:30 #283
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52323622
ik moet ineens aan dit citaat denken:

Women might be able to fake orgasms, but men can fake whole relationships.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:38:06 #284
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52323638
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef OldJeller het volgende:

Precies, jij begrijpt me!
ja, dat zeggen die vrouwen ook altijd
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:46:03 #285
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52323804
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehad
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:57:19 #286
94676 Garisson72
pi_52324097
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Abbadon het volgende:

sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbieden
Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.
nooit te beroerd om hem even in te koppen...
quote:
ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaal
Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...
Ik meende dat we het toch over dat tweede hadden.
pi_52324117
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehad
Hahaha
Ik wist dat je dat ging zeggen

Het was ook wel mogelijk geweest hoor, maar ik wilde niet meer. Grenzen en zo.
pi_52324193
WTF zijn de vrouwen overigens?
Valt me nu pas op dat er 5 mannen actief zijn op dit moment en geen 1 vrouw
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:02:40 #289
172358 oddman
Introspecteur
pi_52324247
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
En jij dan?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:04:25 #290
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52324298
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef Garisson72 het volgende:

Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.
nooit te beroerd om hem even in te koppen...
Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wil
quote:
Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...
Ik meende dat we het toch over dat tweede hadden.
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
pi_52324307
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.
Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollen
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:05:45 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52324329
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaad
pi_52324372
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:02 schreef oddman het volgende:
En jij dan?
Okay, okay, ik corrigeer Oddje: ik doelde op nog 1 vrouw, naast mij
perfectionist
pi_52324399
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Abbadon het volgende:
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaad
Ik ben er vandoor, ik ga naar een vriendin toe.
Tot later!
pi_52324416
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
Geleuter? Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef MNR het volgende:

[..]

Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollen
Zie, je vindt het wel leuk. *pets*
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:16:45 #296
94676 Garisson72
pi_52324567
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:

Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wil
neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.
quote:
't Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:21:07 #297
94676 Garisson72
pi_52324668
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:

Geleuter? Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
Ik denk wel aan een bepaald type vrouw dat zich onderuit laat schoffelen door al-dan-niet quasi-serieus gejeremieer over sterrenbeelden en daarbijbehorende mythen en sagen. Want er is echt wel een type vrouw dat zich daardoor laat imponeren (en of daar dan wat bedwelmende middelen bij te pas zijn gekomen laat ik graag in het midden ), en ik ben toch steeds weer blij dat die niet tot mijn markt behoren.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:27:54 #298
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52324855
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:

misschien...maar het is ook geleuter
pi_52324890
Waar is Whoops? Ik ben ook wel benieuwd naar het verslag van haar Fok!date gisteren.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:30:07 #300
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52324917
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 11:16 schreef Garisson72 het volgende:

neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.
we weten allebei wel beter
quote:
't Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.
ik weet het wel hoor...ik heb toevallig enorm veel verstand van sterren en sterrenbeelden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')