ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraakquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
* GeFrenzy2 meldt
Al lange tijd single, en proud of it.
[..]
Dat scheelt, wij jullie ook niet
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraak
(vanuit beide kanten!!)
alsof vrouwen die met vrouwen daten of mannen die met mannen daten wel altijd kunnen volgen wat in het hoofd van de ander omgaat
dan is het soms even ingewikkeld hoor!
Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
een vicieuze cirkel inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.
haha...nee hoor...dat zou ik nu ook weer niet durven bewerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:
Jij begrijpt ons helemaal abba?wow, ik ben benieuwd.
valt best mee hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Abbadon het volgende:
eerlijk zijn is best moeilijk...
niet liegen, jij!quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
RealZeus...de enige die wel eens in dit topic komt die mogelijk als verbitterd geld
je hebt ook gewoon mensen die erg onduidelijk zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
kijk eens aan QR! interessante ontwikkelingen....onverwacht?
Prachtige baantjes in de zomer op die toeristische plaatsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.
ikke blij![]()
jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
haha...rustig aan, QR
ik wil natuurlijk niet al te cynisch zijn, maar.... [vul zelf maar in]
maar leuk voor je...dat sowieso
ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.
is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Waarom is het dan wel 'erg' om op die manier in Nederland met iemand om te gaan voor vrouwen?
Wat zijn het toch een wezens.
juist, en toch al die vlindertjes!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijk
is wel de ideale manier voor een no strings attached scharrel natuurlijk, zoiets...
Ik weet dat dat het probleem is. Zeker voor vrouwen is het niet echt iets wat ze graag aan de grote klok hangen in hun omgeving.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.
Kan niet zeggen dat dit is omdat ie ver weg is, ik val gewoon niet snel op iemand. Meeste nederlandse mannen trekken me geheel niet aan(en nee kan niet onderbouwen waarom)
Graag gedaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:
(@mnr, bedankt voor je lieve bericht in fotoboek, kan in die van jou niet terug reageren vandaar ff hier)
Jeller... je romantische kant komt naar bovenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Ach, het is bewolkt.. dus ik kan geen schöne Fräulein meevragen om vallende sterren te spotten.. wat jammer.
ratatouillequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan
En wat dat fobo betreft: Gari kind of talked me into it en ik ga er binnenkort denk ik ook wel eentje openen
[..]
Jeller... je romantische kant komt naar boven![]()
MNR komt net terug van de bios, samen met vriendjes naartoe geweest, heb heel hard gelachen en zelfs een traantje weggepinkt (Ratatouille).
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.
Queen, daar heb je gelijk in.
Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
ach...je hebt woorden en je hebt daden, hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:
je komt altijd zo over als een mega player he
![]()
Wat kun je over Vissen vertellen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.
Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komtquote:Queen, daar heb je gelijk in.
Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
je komt altijd zo over als een mega player he
![]()
wel leuk om te lezen trouwens.![]()
Inderdaad, iets cruciaals, Abbo San. Je kan wel alle mooie praatjes hebben en je sweettalk iemand gek laten maken, maar als puntje bij paaltje komt moet je toch ook echt kunnen presteren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...je hebt woorden en je hebt daden, hè![]()
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereïncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.quote:[..]
Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komt![]()
En het leek nog wel zo'n goede deal in het beginquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef thaleia het volgende:
Ik weet hetIk werd verliefd op een vrijblijvende rommelvriend. Ik gok dat ie alweer een stuk of tien scharrels heeft versleten in de tijd dat ik over hem heen aan het komen was.
Vandaag heb ik ZOOOOOOO lekker gezeildNu effe bijkomen en dan slapen, ik zie morgen wel hoe rood ik ben
Wauw Jeller...quote:Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens [..]
De contradictiequote:oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.
dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereïncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al geen handige actie van mijn kant.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef thaleia het volgende:
Absoluut zeker dat het van haar kant alleen vrijblijvend gerommel was? Da's wel belangrijk om te weten voordat je haar nummer wist
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandjequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef SuperMocio het volgende:
Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al gewoon geen handige actie van mijn kant.Mis gewoon een warme vrouw in m'n armen de laatste tijd, en dan denk ik veel aan haar. Gaat wel weer over. Soms jeukt het alleen, zoals vanavond.
Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandje
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?
kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef thaleia het volgende:
Maar dit was een keurige vrouw, eentje die netjes van tevoren heeft aangegeven dat het van haar kant niets betekende. Dan kun je als verliefde nog steeds wel balen natuurlijk, maar dan baal je niet van haar, maar van jezelf omdat je ondanks haar duidelijke eerlijkheid toch verliefd werd
sorry....ben nogal van de edits vanavondquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef thaleia het volgende:
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
nogmaals: sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
Stier, krachtig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw Jeller...
Wat is jouw sterrenbeeld?![]()
Ach, dan moet je wat vaker reisjes naar exotische bestemmingen maken, als vrouw.quote:[..]
De contradictie
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt![]()
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirtsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef RealZeus het volgende:
met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Geen idee. Ik was niet die gozer en hij was waarschijnlijk te dronken om het zich te herinneren. Ook al een keer een meisje gezien met een riem met een lichtkrant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef thaleia het volgende:
[..]
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirtsWaar kun je die halen?
das best humor, ware het niet dat deze tekst idd wel erg fout en sneu isquote:
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef Abbadon het volgende:
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...![]()
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.
Aan dat soort taferelen doe ik niet.
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroegquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.
En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.quote:wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?![]()
And how's that workin' out for ya?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
nu je het zegt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...quote:Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.![]()
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
'Ik ben niet zo...ik ben anders...'quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
Menen vrouwen dit nou als ze dit zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.
Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef OldJeller het volgende:
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.
Come on now.
Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
't is vergelijkbaar met flink sporten in de sportschool, toch? Daar leer je jezelf toch ook geloven dat je wel wat waard bent, vooropgesteld dat je daar issues mee had, en om dat nieuw verworven zelfvertrouwen te onderstrepen zeg je het toch ook met zulke stelligheid tegen jezelf, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.quote:
Ik maak geen onderscheid in bullshit.quote:Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...
sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbiedenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.![]()
ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaalquote:Ik maak geen onderscheid in bullshit.It's all shit, just different bull.
I don't know, haven't tried yet. Ik heb het idee dat als je succes hebt d.m.v. die weg, dat de ander dan meestal direct een relatie wil en niet iets kortstondigs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
And how's that workin' out for ya?![]()
Precies, jij begrijpt me!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'Ik ben niet zo...ik ben anders...'![]()
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.
Ik probeer uit te leggen dat ik het verschil merk tussen een man die oprecht in me geinteresseerd in me is of niet.
ja, dat zeggen die vrouwen ook altijdquote:
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.
Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Abbadon het volgende:
sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbieden![]()
Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...quote:ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaal
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehad
En jij dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
WTF zijn de vrouwen overigens?
Valt me nu pas op dat er 5 mannen actief zijn op dit moment en geen 1 vrouw
Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wilquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.
nooit te beroerd om hem even in te koppen...
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoerquote:Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...
Ik meende dat we het toch over dat tweede hadden.
Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
WTF zijn de vrouwen overigens?
Valt me nu pas op dat er 5 mannen actief zijn op dit moment en geen 1 vrouw
Okay, okay, ik corrigeer Oddje: ik doelde op nog 1 vrouw, naast mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:02 schreef oddman het volgende:
En jij dan?
Ik ben er vandoor, ik ga naar een vriendin toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Abbadon het volgende:
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaad![]()
Geleuter?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
Zie, je vindt het wel leuk. *pets*quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollen![]()
neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:
Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wil
't Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.quote:voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
Ik denk wel aan een bepaald type vrouw dat zich onderuit laat schoffelen door al-dan-niet quasi-serieus gejeremieer over sterrenbeelden en daarbijbehorende mythen en sagen. Want er is echt wel een type vrouw dat zich daardoor laat imponeren (en of daar dan wat bedwelmende middelen bij te pas zijn gekomen laat ik graag in het middenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:
Geleuter?Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
![]()
misschien...maar het is ook geleuterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:
Geleuter?Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
![]()
we weten allebei wel beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.
ik weet het wel hoor...ik heb toevallig enorm veel verstand van sterren en sterrenbeeldenquote:'t Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |