abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52318120
Dat is precies ook de mindfuck in deze situatie, als ze niet zo keurig was geweest dan had ik waarschijnlijk ook geen gevoelens erbij gekregen. Haha, soms wilde ik dat ik m'n hoofd eraf kon schroeven....Ik heb ook geen problemen met haar hoor; baal alleen van de situatie.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52318159
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
pi_52318196
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:17:52 #254
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318204
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef thaleia het volgende:
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
sorry....ben nogal van de edits vanavond

maar in dit geval is het absoluut erg netjes gedaan inderdaad...geen sprake van valse verwachtingen oid
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:19:06 #255
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318233
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
nogmaals: sorry

ik heb iets goed te maken, geloof ik

weer geëdit
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52318340
Ik wacht gewoon voortaan tien minuten voor ik reageer
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:27:16 #257
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318388
pi_52318546
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Wauw Jeller...
Wat is jouw sterrenbeeld?
Stier, krachtig.
quote:
[..]

De contradictie
Ach, dan moet je wat vaker reisjes naar exotische bestemmingen maken, als vrouw.
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt
Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
  maandag 13 augustus 2007 @ 00:45:41 #259
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52318735
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:

Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...
pi_52318924
Komt Whoopsy nog met een verslag van haar Fok!date of kan ik al gaan slapen?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52319841
Nou, terug van het stappen.

De band trad niet op want het mengpaneel was deaud.

In de tent nasst de discotheek trad Mooi Wark op. En dat publiek liep later in de zaal rond en om het ontopic te maken kan ik toch wel stellen dat ik niet de meest wanhopige single en zeker niet de meest kansloze ben die daar rond liep.

Ten eerste liep de helaas bekende Roef daar rond met een medebewoner. (want geloof mij, die waren allebei niet helemaal zuiver.)

En ten tweede liep daar een gozer rond met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Daar kun je natuurlijk haske leuke teksten in zetten, maar wat had die kansloze er in staan.

Jawel, de tekst luidde:"Lekker wijf, neuken??"

Overbodig om te melden dat de vrouwen in de rij stonden............om bij hem weg te komen uiteraard.

Ik mag dan bij tijd en wijle wel verbitterd zijn, maar je kunt mij niet betrappen op zulke kansloze acties
pi_52319890
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef RealZeus het volgende:
met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirts Waar kun je die halen?
pi_52319980
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef thaleia het volgende:

[..]

Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirts Waar kun je die halen?
Geen idee. Ik was niet die gozer en hij was waarschijnlijk te dronken om het zich te herinneren. Ook al een keer een meisje gezien met een riem met een lichtkrant.
pi_52320125
Een shirt met een lichtkrant erin? ! !
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:50:52 #265
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52321734
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:31 schreef dawg het volgende:
Een shirt met een lichtkrant erin? ! !
das best humor, ware het niet dat deze tekst idd wel erg fout en sneu is

[ Bericht 3% gewijzigd door QueenR op 13-08-2007 09:09:45 ]
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_52322501
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef Abbadon het volgende:
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.

Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.

En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
You're never fully dressed until you wear a smile
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:53:45 #267
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_52322661
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:

Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.
Aan dat soort taferelen doe ik niet.
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:53:54 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322669
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:

Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg

wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
pi_52322813
quote:

[..]

Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.

En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.
Come on now.

Luister naar je hart, MNR, en laat je meevoeren in de wondere wereld van liefde, sex & amateurs.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:03:05 #270
94676 Garisson72
pi_52322839
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:

Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
quote:
wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
pi_52322857
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:05:15 #272
94676 Garisson72
pi_52322891
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

And how's that workin' out for ya?
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:07:00 #273
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322934
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Garisson72 het volgende:

Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
nu je het zegt!
quote:
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:07:47 #274
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52322954
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

'Ik ben niet zo...ik ben anders...'
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:16:06 #275
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52323129
quote:

[..]

Menen vrouwen dit nou als ze dit zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')