sorry....ben nogal van de edits vanavondquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:16 schreef thaleia het volgende:
Ja, omdat je voor je edit iets schreef als dat het zo vaak van mannen wordt gezegd. Maar over mannen die het zo keurig aanpakken als die dame van SuperMocio zul je niemand horen klagen
nogmaals: sorryquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef thaleia het volgende:
Voor degenen die niets van mijn postings kunnen volgen: dat ligt normaliter misschien aan mijn schrijfstijl, maar vanavond aan Abbadon die allemaal vragen stelt en ze vervolgens wegedit
Stier, krachtig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw Jeller...
Wat is jouw sterrenbeeld?![]()
Ach, dan moet je wat vaker reisjes naar exotische bestemmingen maken, als vrouw.quote:[..]
De contradictie
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt![]()
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:35 schreef OldJeller het volgende:
Inderdaad, zeg gewoon wat ze willen horen, open de romantische wereld voor ze.. doe ze verwonderen.. Magnifiek!
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirtsquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef RealZeus het volgende:
met een t-shirt met een lichtkrant erin.
Geen idee. Ik was niet die gozer en hij was waarschijnlijk te dronken om het zich te herinneren. Ook al een keer een meisje gezien met een riem met een lichtkrant.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef thaleia het volgende:
[..]
Even los van de tekst: ik vind dat heel toffe T-shirtsWaar kun je die halen?
das best humor, ware het niet dat deze tekst idd wel erg fout en sneu isquote:
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:45 schreef Abbadon het volgende:
als je vraagt of je aan haar mag zitten krijg je een klap, maar als je vraagt of je haar aura/chakra's mag voelen...![]()
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.
Aan dat soort taferelen doe ik niet.
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroegquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb er nog een topic aan besteed, mannen die je proberen te paaien door de juiste woordjes e.d. Persoonlijk vind ik het heel triest als dat de enige manier is waarop je een vrouw kunt manipuleren/versieren. En ja, ook in ben er een keer ingetrapt en niet te weinig ook. Toen ik het eenmaal doorhad - omdat ik er schoon genoeg van had - heb ik meneer vriendelijk de deur gewezen. Op dat moment vond hij het niet zo erg, maar later kwam hij met hangende pootjes terug.
Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.
En toch ben ik blij dat ik dit heb meegemaakt, ik ben een ervaring wijzer en het heeft me nog eens een keer bevestigd dat ik puur op mijn intuitie kan vertrouwen. En het kan me niet schelen wat 10 anderen zeggen over de situatie, als ik het onderbuikgevoel heb dat er iets niet klopt, luister ik daar 100% naar.
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Abbadon het volgende:
Ik spreek hier meer als iemand die zo af en toe vol verbazing toe heeft zitten kijken in de kroeg
Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.quote:wat niet onverlet laat dat haast elke versierpoging wel gepaard gaat met een zekere mate van bullshit...en dat dat in eerste instantie tot op zekere hoogte ook niet zo erg is...maar goed, da's op langere termijn niet echt iets om een relatie op te baseren, nee...
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat niet exact de tekst van een player als hij zijn prooi nog in het vizier heeft maar nog geen 'kill' heeft gemaakt?![]()
And how's that workin' out for ya?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
nu je het zegt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
Dan zat ik vaak naast je, met een dito verbaasde blik. Nooit gezien?
Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...quote:Sorry, maar nee. Ik weet van mezelf dat ik een sprekend gezicht heb, en als ik bullshit ga proberen te verkopen, dan is dat zichtbaar. Oók voor een blind paard.![]()
Niet in de minste plaats omdat ik mezelf hoor praten en dan mijn lachen niet kan inhouden...
'Ik ben niet zo...ik ben anders...'quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is de tekst van de gevoelige, luisterende jongen die vrouwen begrijpt.
Menen vrouwen dit nou als ze dit zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Wel, het gebrek aan respect wat hij voor mij heeft gehad, is zijn eigen valkuil geweest. Het is z'n eigen stomme schuld geweest. Wat mij betreft heeft ie echt een supermeid laten lopen en gezien zijn gedrag is hij het met me eens geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |