is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Waarom is het dan wel 'erg' om op die manier in Nederland met iemand om te gaan voor vrouwen?
Wat zijn het toch een wezens.
juist, en toch al die vlindertjes!!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijk
is wel de ideale manier voor een no strings attached scharrel natuurlijk, zoiets...
Ik weet dat dat het probleem is. Zeker voor vrouwen is het niet echt iets wat ze graag aan de grote klok hangen in hun omgeving.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
is niet erg. Een open relatie is toch prima als je daar allebei gelukkig van wordt? Wat gewoon jammer is is het gelul van anderen als je het in de buurt zou hebben. Kan je wel zeggen, niets van anderen aantrekken, maar dat doe je natuurlijk wel.
Kan niet zeggen dat dit is omdat ie ver weg is, ik val gewoon niet snel op iemand. Meeste nederlandse mannen trekken me geheel niet aan(en nee kan niet onderbouwen waarom)
Graag gedaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:
(@mnr, bedankt voor je lieve bericht in fotoboek, kan in die van jou niet terug reageren vandaar ff hier)
Jeller... je romantische kant komt naar bovenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef OldJeller het volgende:
Ach, het is bewolkt.. dus ik kan geen schöne Fräulein meevragen om vallende sterren te spotten.. wat jammer.
ratatouillequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Graag gedaan
En wat dat fobo betreft: Gari kind of talked me into it en ik ga er binnenkort denk ik ook wel eentje openen
[..]
Jeller... je romantische kant komt naar boven![]()
MNR komt net terug van de bios, samen met vriendjes naartoe geweest, heb heel hard gelachen en zelfs een traantje weggepinkt (Ratatouille).
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.
Queen, daar heb je gelijk in.
Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
ach...je hebt woorden en je hebt daden, hčquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:
je komt altijd zo over als een mega player he
![]()
Wat kun je over Vissen vertellen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
MNR, als ik op die tour ga en wat willekeurige sterren aanwijs, kan ik ze van elk verzonnen sterrenbeeld dat in me opkomt zich laten verwonderen.
Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komtquote:Queen, daar heb je gelijk in.
Maar in onze hoofdstad heb je ook wel exotische, doch Nederlandse, schone wonen. Je moet het gewoon weer even in ze losmaken.
Bij een player denk ik altijd aan iemand die vrouwen de wereld beloofd, ze hoop geeft op een relatie.. en na één of een aantal nachten met ze te hebben doorgebracht, plots uit hun leven te verdwijnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
je komt altijd zo over als een mega player he
![]()
wel leuk om te lezen trouwens.![]()
Inderdaad, iets cruciaals, Abbo San. Je kan wel alle mooie praatjes hebben en je sweettalk iemand gek laten maken, maar als puntje bij paaltje komt moet je toch ook echt kunnen presteren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...je hebt woorden en je hebt daden, hč![]()
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereīncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.quote:[..]
Ja, van die mannen die tegen je fluiten, geluiden met hun tong maken als je voorbij komt![]()
En het leek nog wel zo'n goede deal in het beginquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef thaleia het volgende:
Ik weet hetIk werd verliefd op een vrijblijvende rommelvriend. Ik gok dat ie alweer een stuk of tien scharrels heeft versleten in de tijd dat ik over hem heen aan het komen was.
Vandaag heb ik ZOOOOOOO lekker gezeildNu effe bijkomen en dan slapen, ik zie morgen wel hoe rood ik ben
Wauw Jeller...quote:Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens [..]
De contradictiequote:oké, misschien is het met de mannen ietwat minder gesteld, maar daar houd ik me dan ook niet mee bezig.
dat zijn dan de noord-amerikaanse indianen neem ik aan? want in de oude meso- en zuid-amerikaanse mythologie is het zoals je neem ik aan weet een heel ander verhaal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:
Vissen, de oude indianen dachten altijd dat vissen de wezens waren van vrijheid en ontdekking. De wereld was voor hen grenzeloos en rijk. Het hoogst behaalbare in het dit aardse leven was dan ook rein en eervol leven, zodat je als vis gereīncarneerd zou worden. Tot op de dag van vandaag is deze gedachte erg levendig bij enkele wijze, nakomelingen van deze oude stammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is soms verbazingwekkend (en genant) met hoeveel onzin je weg kan komen als je maar klinkt alsof je weet waar je het over hebt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al geen handige actie van mijn kant.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef thaleia het volgende:
Absoluut zeker dat het van haar kant alleen vrijblijvend gerommel was? Da's wel belangrijk om te weten voordat je haar nummer wist
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandjequote:Op maandag 13 augustus 2007 00:01 schreef SuperMocio het volgende:
Ja ja, daar was ze vanaf het begin al duidelijk over. We hebben het ook wel redelijk uitgepraat. Al met al gewoon geen handige actie van mijn kant.Mis gewoon een warme vrouw in m'n armen de laatste tijd, en dan denk ik veel aan haar. Gaat wel weer over. Soms jeukt het alleen, zoals vanavond.
Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:05 schreef Abbadon het volgende:
vrouwen...ze gaan met je naar bed, en als je gevoelens krijgt gooien ze je weg als een gebruikt washandje
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou Abba... wat zijn we opeens negatief?
kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef thaleia het volgende:
Maar dit was een keurige vrouw, eentje die netjes van tevoren heeft aangegeven dat het van haar kant niets betekende. Dan kun je als verliefde nog steeds wel balen natuurlijk, maar dan baal je niet van haar, maar van jezelf omdat je ondanks haar duidelijke eerlijkheid toch verliefd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |