Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:02 schreef OldJeller het volgende:
Ja, je kan ook wel merken als iemand het te hard probeert en teksten uit een romantische B-film aan het verkondigen is.
Come on now.
Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
't is vergelijkbaar met flink sporten in de sportschool, toch? Daar leer je jezelf toch ook geloven dat je wel wat waard bent, vooropgesteld dat je daar issues mee had, en om dat nieuw verworven zelfvertrouwen te onderstrepen zeg je het toch ook met zulke stelligheid tegen jezelf, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef JoeyT het volgende:
Menen vrouwen dit nou als ze zeggen? Denk nl als je zoiets echt voelt, je er niet eens bij nadenkt en t al helemaal niet zegt of post.
Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.quote:
Ik maak geen onderscheid in bullshit.quote:Ik heb ook totaal geen pokerface, wat dat betreft...maar bullshit over je enorme kennis van sterrenbeelden is natuurlijk niet hetzelfde als bullshit op relatie-niveau...
sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbiedenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb je nog bier aangeboden, maar nooit eentje teruggekregen.![]()
ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaalquote:Ik maak geen onderscheid in bullshit.It's all shit, just different bull.
I don't know, haven't tried yet. Ik heb het idee dat als je succes hebt d.m.v. die weg, dat de ander dan meestal direct een relatie wil en niet iets kortstondigs.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
And how's that workin' out for ya?![]()
Precies, jij begrijpt me!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'Ik ben niet zo...ik ben anders...'![]()
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier nu probeert te zeggen.
Ik probeer uit te leggen dat ik het verschil merk tussen een man die oprecht in me geinteresseerd in me is of niet.
ja, dat zeggen die vrouwen ook altijdquote:
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is dit: er was een ontzettende klik tussen ons en als hij niet zo verdomd stom was geweest hadden we echt een hele fijne relatie gehad.
Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Abbadon het volgende:
sorry, ik heb slechte ervaringen met mannen die me in de kroeg een drankje aanbieden![]()
Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...quote:ach, een beetje slap ouwehoeren af en toe kan geen kwaad....je consequent anders voordoen dan je bent is een ander verhaal
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Naja als dat echt zo was dan hadden jullie wel een relatie gehad
En jij dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
WTF zijn de vrouwen overigens?
Valt me nu pas op dat er 5 mannen actief zijn op dit moment en geen 1 vrouw
Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wilquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet ook niet dát soort kroegen in Abba.
nooit te beroerd om hem even in te koppen...
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoerquote:Ja kijk, slap OH-en... da's heel wat anders. You're entering my realm now...
Ik meende dat we het toch over dat tweede hadden.
Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef OldJeller het volgende:
Dat mannen een spel kunnen spelen en vrouwen, als het te slecht is moet je daar gewoon toch doorheen kunnen kijken. En dat lukt je dus blijkbaar tot nu toe.
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef MNR het volgende:
WTF zijn de vrouwen overigens?
Valt me nu pas op dat er 5 mannen actief zijn op dit moment en geen 1 vrouw
Okay, okay, ik corrigeer Oddje: ik doelde op nog 1 vrouw, naast mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:02 schreef oddman het volgende:
En jij dan?
Ik ben er vandoor, ik ga naar een vriendin toe.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:05 schreef Abbadon het volgende:
je hebt ons allemaal voor jezelf inderdaad![]()
Geleuter?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
Zie, je vindt het wel leuk. *pets*quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, weet je wat, ik strijk wel ff een rode lap voor je, gaan wij daarna ff verder dollen![]()
neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef Abbadon het volgende:
Jij was degene die naast me aan de bar zat, dus kop alles in wat je wil
't Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.quote:voor mij viel OJ's geleuter over sterrenbeelden onder het eerste...vermakelijk...misschien zelfs romantisch voor de juiste persoon...maar overduidelijk slap geouwehoer
Ik denk wel aan een bepaald type vrouw dat zich onderuit laat schoffelen door al-dan-niet quasi-serieus gejeremieer over sterrenbeelden en daarbijbehorende mythen en sagen. Want er is echt wel een type vrouw dat zich daardoor laat imponeren (en of daar dan wat bedwelmende middelen bij te pas zijn gekomen laat ik graag in het middenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:
Geleuter?Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
![]()
misschien...maar het is ook geleuterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef OldJeller het volgende:
Geleuter?Het is hét monoloog dat je moet voeren voor gegarandeerd succes! Je zou het echt eens moeten proberen!
![]()
we weten allebei wel beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
neenee, dit was een normale kroeg. Jij zei dat je slechte ervaringen had met drankjes aannemen van mannen, dus dat wijst op voorgaande ervaringen in 'andere' kroegen. Ik doelde op díe kroegen.
ik weet het wel hoor...ik heb toevallig enorm veel verstand van sterren en sterrenbeeldenquote:'t Zou ons nog kunnen verbazen. Heb ik het idee. We may never know, however.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |