ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraakquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef GeFrenzy2 het volgende:
* GeFrenzy2 meldt
Al lange tijd single, en proud of it.
[..]
Dat scheelt, wij jullie ook niet
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:48 schreef liefie_ het volgende:
ik vind dat altijd zo'n onzinnige uitspraak
(vanuit beide kanten!!)
alsof vrouwen die met vrouwen daten of mannen die met mannen daten wel altijd kunnen volgen wat in het hoofd van de ander omgaat
dan is het soms even ingewikkeld hoor!
Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
een vicieuze cirkel inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Hmmmm dat kan, maar je maakt dan volgens mij niet alleeen de ander onduidelijk, maar jezelf ook.
haha...nee hoor...dat zou ik nu ook weer niet durven bewerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:09 schreef QueenR het volgende:
Jij begrijpt ons helemaal abba?wow, ik ben benieuwd.
valt best mee hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Abbadon het volgende:
eerlijk zijn is best moeilijk...
niet liegen, jij!quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
RealZeus...de enige die wel eens in dit topic komt die mogelijk als verbitterd geld
je hebt ook gewoon mensen die erg onduidelijk zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hang de theorie aan dat het je eigen onzekerheden, angsten en twijfels zijn die de ander onduidelijk maken...en dat werkt twee kanten op, om het water nog wat troebeler te maken...
ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
kijk eens aan QR! interessante ontwikkelingen....onverwacht?
Prachtige baantjes in de zomer op die toeristische plaatsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. Ik had gedacht dat het verder niet echt iets zou worden omdat hij eigenlijk een vriendin had (nog niet zo lang, en ze was alweer een maand in buitenland maar woont daar) Hij heeft bij mij toch meer gevoelens zegt ie, en heeft het met haar beeindigd.
ikke blij![]()
jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:46 schreef Abbadon het volgende:
haha...rustig aan, QR
ik wil natuurlijk niet al te cynisch zijn, maar.... [vul zelf maar in]
maar leuk voor je...dat sowieso
ik had je ook niet als 'van gisteren' ingeschat, maar goed, moet het toch even gezegd hebben natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
jaja weet ik, maar meer als dat heb ik op het moment ook niet nodig! dus prima zo, hij "gebruikt" mij, ik hem. Ben echt niet van gisteren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |