Stom, die olifanten zijn echt hartstikke leuk. Deed me een beetje denken aan al die beschilderde beren in Berlijn. Zaterdagnacht fietste ik over de Coolsingel en toen viel het me al op dat het middelste olifantje weg was. Is dit dan nu al de tweede of klopt dat bericht gewoon niet helemaalquote:Kunstolifant gemolesteerd in centrum Rotterdam
ROTTERDAM - Een van de ruim dertig kunstolifanten die in het centrum van Rotterdam prijken, is in de nacht van zondag op maandag flink toegetakeld.
Vorige week maandag werden ze op de Westersingel gemonteerd.quote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef Breuls het volgende:
Zijn ze er niet pas dit weekend neergezet?
Welk straat?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:01 schreef Fugie het volgende:
morgen eerste bod doen op een appartementje in rotterdam noord
boven eudokiapassage,voorburgstraatquote:
Eudokiapassage is toch zo'n winkelcentrum? Lekker veel winkels naast de deur dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
boven eudokiapassage,voorburgstraat
Bij de Bambu?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
boven eudokiapassage,voorburgstraat
teilingerstraat staat ook wel veel te koop maar volgens mij is het daar niet helemaal tof meer
ja pcies, alles zit eronderquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eudokiapassage is toch zo'n winkelcentrum? Lekker veel winkels naast de deur dan.
Haha, ik zei dit weekend nog dat het geen goed idee was om die dingen daar neer te zetten, in verband met vandalisme.quote:Op maandag 3 september 2007 21:53 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Stom, die olifanten zijn echt hartstikke leuk. Deed me een beetje denken aan al die beschilderde beren in Berlijn. Zaterdagnacht fietste ik over de Coolsingel en toen viel het me al op dat het middelste olifantje weg was. Is dit dan nu al de tweede of klopt dat bericht gewoon niet helemaal
Ik werd wel een beetje sentimenteel toen ik hoorde dat ie werd gesloten..quote:Op maandag 3 september 2007 19:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die 'nieuwe' stationshal is veel toffer dan de oude!
qft..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een hele toffe coffeeshop.
en dan moeten ze nog beginnenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:07 schreef Fugie het volgende:
havendagen, was het daarom zo druk in rotterdam ?
Echt te erg
ik was niet heelmaal voorbereid op de files toen ik op de ring aankwamquote:Op donderdag 6 september 2007 22:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en dan moeten ze nog beginnen
Ik ookquote:
tot zoquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:14 schreef Broezer het volgende:
Aight, vanaond begint Wereld van Witte de With..
Ben jij nou nog steeds niet geemigreerd naar een onbewoond eilandquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je niet van heul veul mensen op 1 plek houdt, moet je dit weekeinde niet de stad ingaan
Die was op jouw moment van posten al begonnen met veel gratis champagnequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:14 schreef Broezer het volgende:
Aight, vanaond begint Wereld van Witte de With..
Ik ben op vakantie geweest naar Zwedenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ben jij nou nog steeds niet geemigreerd naar een onbewoond eiland
Dan moet dit je wel aanspreken => http://youtube.com/watch?v=Fs-0WBZu35Mquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben op vakantie geweest naar Zweden
11x zo groot als Nederland en 7,9 miljoen inwoners
En, wees gerust, hopelijk dit jaar en anders begin volgend jaar weg uit Rotterdam!
Dat hadden ze best uit mogen spreiden tot eind oktoberquote:Rotterdam staat deze dagen ook in het teken van het Havenfestival, Gergiev Festival, kunstenfestival De Wereld van Witte de With, Open Monumentendag en Rotterdam Road Races, dat bestaat uit de Fortis 1/2 Marathon Rotterdam en Rotterdam on Wheels.
Zag de drukte en de situatie op TV en ben er maar thuis naar gaan kijkenquote:Op zondag 9 september 2007 10:07 schreef Testdummie het volgende:
Iemand nog wat meegepikt van de optredens bij de Erasmus? Ik heb nog net het vuurwerk kunnen zien, stond op de willemskade.
Tsjonge, wat een boel mensen zeg![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 02:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Loop ff richting de pauluskerk, altijd wel een randfiguur die vor 6 euro een fiets voor je jat.
Nooit meer betalen dan 6 euro natuurlijk, je wilt niet de markt verpestenß
Die rondvlucht is cool!!! En niet duur!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
En nog een tip:
Je kunt vanaf nu reserveren voor de activiteiten van het Wolkenkrabberweekend
=> http://www.wolkenkrabberweekend.nl/
Net gereserveerd voor de rondvlucht over Rotterdam
Nu nog eens kijken wat er verder te doen is.
Goed dat je het zegt, ik was die website alweer vergeten. Ik ga ook vliegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
En nog een tip:
Je kunt vanaf nu reserveren voor de activiteiten van het Wolkenkrabberweekend
=> http://www.wolkenkrabberweekend.nl/
Net gereserveerd voor de rondvlucht over Rotterdam
Nu nog eens kijken wat er verder te doen is.
Smakelijk! Ben wel benieuwd hoe het eten en de sfeer daar is. Kom er straks nog langs als ik naar de Maassilo gaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond eten bij http://www.obba.nu
Dat viel dus nogal tegen: Wat eten en drinken we vandaag #71quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Smakelijk! Ben wel benieuwd hoe het eten en de sfeer daar is. Kom er straks nog langs als ik naar de Maassilo ga
Das jammer.quote:Op zondag 16 september 2007 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat viel dus nogal tegen: Wat eten en drinken we vandaag #71
en ik ben net bezig een appartement daar te kopenquote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was dit topic gewoon kwijt...
Weet iemand trouwens of de parkeergarage van de eudokia passage al opgeknapt is? Het is elke keer bittere ellende daar, al zeker een half jaar werkt de betaal automaat niet meer, sinds kort ook de slagboom met kaartjes dispenser ook niet meer, en de laatste keer dat ik mn auto daar wilde parkeren, stond in de halve garage de vloer onder een laag van 10 cm water!
Als je meer weet word je wel geacht je mederotterdammers in te lichten jaquote:
Ik weet niets, maar ik lijd aan ernstige klimaatmoeheid. Heb genoeg van de global warming-hype.quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je meer weet word je wel geacht je mederotterdammers in te lichten ja![]()
.
Ja. En van al die kut-regenquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Heb genoeg van de global warming-hype.
De hele week is het klimaatfestival. Gisteren was er al een fietsrace, recordpoging jumpstyle en nog wat van die ongein op de autovrije zondag.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat er gebeuren voor het stadhuis omtrent milieu / klimaat? De circustentjes worden momenteel opgebouwd.
Had je mee willen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |