Goed dat je het zegt, ik was die website alweer vergeten. Ik ga ook vliegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
En nog een tip:
Je kunt vanaf nu reserveren voor de activiteiten van het Wolkenkrabberweekend
=> http://www.wolkenkrabberweekend.nl/
Net gereserveerd voor de rondvlucht over Rotterdam
Nu nog eens kijken wat er verder te doen is.
Smakelijk! Ben wel benieuwd hoe het eten en de sfeer daar is. Kom er straks nog langs als ik naar de Maassilo gaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:14 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond eten bij http://www.obba.nu
Dat viel dus nogal tegen: Wat eten en drinken we vandaag #71quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Smakelijk! Ben wel benieuwd hoe het eten en de sfeer daar is. Kom er straks nog langs als ik naar de Maassilo ga
Das jammer.quote:Op zondag 16 september 2007 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat viel dus nogal tegen: Wat eten en drinken we vandaag #71
en ik ben net bezig een appartement daar te kopenquote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was dit topic gewoon kwijt...
Weet iemand trouwens of de parkeergarage van de eudokia passage al opgeknapt is? Het is elke keer bittere ellende daar, al zeker een half jaar werkt de betaal automaat niet meer, sinds kort ook de slagboom met kaartjes dispenser ook niet meer, en de laatste keer dat ik mn auto daar wilde parkeren, stond in de halve garage de vloer onder een laag van 10 cm water!
Als je meer weet word je wel geacht je mederotterdammers in te lichten jaquote:
Ik weet niets, maar ik lijd aan ernstige klimaatmoeheid. Heb genoeg van de global warming-hype.quote:Op maandag 17 september 2007 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je meer weet word je wel geacht je mederotterdammers in te lichten ja![]()
.
Ja. En van al die kut-regenquote:Op maandag 17 september 2007 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Heb genoeg van de global warming-hype.
De hele week is het klimaatfestival. Gisteren was er al een fietsrace, recordpoging jumpstyle en nog wat van die ongein op de autovrije zondag.quote:Op maandag 17 september 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat er gebeuren voor het stadhuis omtrent milieu / klimaat? De circustentjes worden momenteel opgebouwd.
Had je mee willen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |