Slechtste fastfood zaak ooit.
Ik begin en eindig met een samenvatting.
- 20 minuten gewacht op drie hamburgers
- Er werd elke 5 minuten ongeveer 1 klant voorzien van 'voedsel'
- De halve bevolking van de Antillen was uitgelopen. Communiceren doet deze bijzondere soort door middel van veel geschreeuw en rare spatische bewegingen.
- Personeel kenmerkt zich door het vertonen van aapachtig gedrag, in het Papiamento naar achteren schreeuwen, nog trager zijn dan Fok op een drukke middag, en bovenal een bijzonder ongeïnspireerde en ongemotiveerde indruk achter laten.
- De handeling die het personeel het vaakst deed, was het kijken in lege zakjes of er al wat in zat.
- Eén kassa-medewerker besloot de kassa dicht te gooien zodat hij pauze kon houden, terwijl de hele zaak vol stond. Dit weet ik omdat hij dit luid en duidelijk verkondidge.
- Ik heb een potentiële klant weggestuurd door te zeggen dat je 20 minuten lang moet wachten op een hamburger.
Klacht: zie bovenstaande.
Klacht: Slechtste fastfood zaak ooit.
Ik begin en eindig met een samenvatting.
- 20 minuten gewacht op drie hamburgers
- Er werd elke 5 minuten ongeveer 1 klant voorzien van 'voedsel'
- De halve bevolking van de Antillen was uitgelopen. Communiceren doet deze bijzondere soort door middel van veel geschreeuw en rare spatische bewegingen.
- Personeel kenmerkt zich door het vertonen van aapachtig gedrag, in het papiamento naar achteren schreeuwen, nog trager zijn dan Fok op een drukke middag, en bovenal een bijzonder ongeïnspireerde en ongemotiveerde indruk achter laten.
- Ik heb een potentiële klant weggestuurd door te zeggen dat je 20 minuten lang moet wachten op een hamburger.
Klacht: zie bovenstaande.
Ten percent faster with a sturdier frame