Ik ben heel blij met je caps, je statistieken en je links en vooral je gezellige aanwezigheid hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit verdomme mn best te doen op filmpjes, caps en meer
Doe het voor jullie en krijg of geen reactie, of alleen maar shit, Wat is dat ?
Moet je hier alleen posten 1-6 mooi, of choken top ?
jezus
1e set wel. Redelijk dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een spannende wedstrijd.
Ja, inderdaad. Wat ga jij in de tussentijd doen? Ik ga maar mensen bellen die ik al een tijd niet heb gesproken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
1 uur s'nachts pas Nadal - Djoko... Duurt nog zo lang.
Ik kijk maar naar de Johan Cruyff schaal. En als die klaar is misschien ff een dvd erin gooien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat ga jij in de tussentijd doen? Ik ga maar mensen bellen die ik al een tijd niet heb gesproken.![]()
Dan verwachten ze toch dat Federer het toernooi gaat winnen? Dan krijg je voor elke euro dus maar 1.27 euro? Oftewel ze zien Nadal niet winnnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Da's ook een idee.
Wat mij opvil is dat de odds op Betfair voor toernooiwinst van Federer op 1.27(!) staan. Da's wel heel erg laag en het geeft denk ik ook aan hoe groot zelfs het verschil tussen Federer en Nadal begint te worden (behalve tusen Federer en Nadal op gravel).
Pff. nog zo lang..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, TheGeneral, klopt. Maar ik vind die odds dus heelerg lag. Met Nadal en Djokovic nog in het toernooi. Maar Federer speelt wel geweldig.
Nog 3,5 uur.
Daar kijk ik altijd, maar ze hadden Federer-Stepanek niet en ik ben eigenlijk een beetje bang dat ze Nadal-Djoko ook niet uitzenden omdat het zo laat is en ze er dus weinig geld mee kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:07 schreef TheGeneral het volgende:
bwin.com heeft een livestream. Wel eerst registreren.
Ze hadden Federer - Stepanek echt wel. Daar heb ik gekeken. Volgens mij de 1e 5 minuten niet, maar de rest van de partij wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kijk ik altijd, maar ze hadden Federer-Stepanek niet en ik ben eigenlijk een beetje bang dat ze Nadal-Djoko ook niet uitzenden omdat het zo laat is en ze er dus weinig geld mee kunnen verdienen.
Hier hetzelfde, geen zin om voor niets te wachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Daar kijk ik altijd, maar ze hadden Federer-Stepanek niet en ik ben eigenlijk een beetje bang dat ze Nadal-Djoko ook niet uitzenden omdat het zo laat is en ze er dus weinig geld mee kunnen verdienen.
www.channelsurfing.net zal de wedstrijd ook wel streamen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, geen zin om voor niets te wachten.
Oh, dan heb ik te vroeg weggeklikt...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ze hadden Federer - Stepanek echt wel. Daar heb ik gekeken. Volgens mij de 1e 5 minuten niet, maar de rest van de partij wel.
Leuk om te zien inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijke wedstrijd Ivanovic - Jankovic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |