Had hem er in staan, maar uiteindelijk toch voor Haase gekozen omdat die zijn eerste ronde al gewonnen had.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:44 schreef Mindlight het volgende:
Dancevic
Wat een blunder om hem niet in mijn team te nemen.
Echt waar? Maar waarom? En hoe verklaar je dat Djokovic van Roddick won. Want jij had, net als ik, het idee dat Roddick dat zou redden.quote:
Ik roep al weken dat Djokovic niks probeert tegen toppers. Alleen maar de bal in het spel houden en tempo houden. Tegen Roddick werkt het blijkt, maar Roddick is wel een stap minder dan de 2 toppers daarboven en het verschil was miniem. Bovendien speelde Roddick 2 domme ballen op beslissende momenten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Maar waarom? En hoe verklaar je dat Djokovic van Roddick won. Want jij had, net als ik, het idee dat Roddick dat zou redden.
Dit schreef ik net op www.menstennisforums.com:
Yes, Nadal is certainly a fighter. More so than anyone else I ever saw on a tennis court. He never looks negative.
I'm leaning towards Nadal also: 1) better H2H (5-1; http://www.atptennis.com/3/en/player...yernum2=D643); 2) better returns; 3) better mentality; 4) more experience in big matches.
But then, none of that matters if Djokovic is playing great and Nadal isnt. And Nadal hasn't beed that impressive in his last two round, not as far as the quality of his play is concerned.
Heb jij/hebben jullie hier nog gedachten over?
Hij komt r toch altijd weer uit dus daarom ga ik toch voor Nadal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:40 schreef Mindlight het volgende:
Ik hou het op Djokovic tegen Federer, Nadal speelt niet best deze week.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic gaat Nadal weer verlsaan. En Federer wint van Stepanek.
Federer wint in de finale van Djoko. Klaar.
Djokovic om het vuile werk op te knappenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
Weer? Het is pas één keer gelukt hè, Djoko heeft zelfs al twee keer opgegeven tegen Nadal. Ik geef 'm trouwens wel een goede kans, maar het blijft Nadal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
PRecies, denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
Ja dat was op hardcourt. Nadal heeft ook 1x gewonnen van Djoko op hardcourt, Djoko is goed in vorm, Nadal minder. Ik zie het wel gebeuren. De rest van Nadal zijn overwinningen zijn op gravel en een keer een opgave van Djoko op gras.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weer? Het is pas één keer gelukt hè, Djoko heeft zelfs al twee keer opgegeven tegen Nadal. Ik geef 'm trouwens wel een goede kans, maar het blijft Nadal.
Die krijg je ook. Nadal is namelijk niet in vorm. Hij won slechts zijn laatste 15 partijen. De verloren wedstrijd daarvoor was een finale op gras (zijn zwakste ondergrond) tegen een speler die boven hem op de wereldranglijst staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:19 schreef Szura het volgende:
Nou hoop t toch niet, heb wel zin in de 14e aflevering van Nadal-Federer
15? Volgens mij 8.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:27 schreef XL het volgende:
[..]
Die krijg je ook. Nadal is namelijk niet in vorm. Hij won slechts zijn laatste 15 partijen. De verloren wedstrijd daarvoor was een finale op gras (zijn zwakste ondergrond) tegen een speler die boven hem op de wereldranglijst staat.
Oh, ik heb per ongeluk de eerste rondes Wimbledon meegeteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
15? Volgens mij 8.
5 in Stuttgart en 3 hier. Waarvan vijf weer op gravel dus. En zijn tegenstanders hebben hier de kans gehad om van hem te winnen. Ik zeg ook niet dat Nadal kan gaan winnen van Djoko, ik verwacht alleen dat Djoko wint van Nadal.
Illusie die hij ze geeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
Oh, ik heb per ongeluk de eerste rondes Wimbledon meegeteld.
Alleen heeft hier niemand de kans gehad om van hem te winnen hoor. Dat is een illusie die Rafa ze geeft. Dat demonstreert hij wel al 15 wedstrijden.
Als Matthieu zijn vele breakkansen in de 2e set gewoon had gepakt had hij van hem kunnen winnen. Hij was beter op dat moment. En Nadal is echt niet een speler die zijn tegenstanders vrijwillig illusies geeft hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
Oh, ik heb per ongeluk de eerste rondes Wimbledon meegeteld.
Alleen heeft hier niemand de kans gehad om van hem te winnen hoor. Dat is een illusie die Rafa ze geeft. Dat demonstreert hij wel al 15 wedstrijden.
Idd, en Dancevic speelde gisteren een set lang geweldig. Had niets met illusies te maken, Nadal kon het niveau niet aan op dat moment.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Matthieu zijn vele breakkansen in de 2e set gewoon had gepakt had hij van hem kunnen winnen. Hij was beter op dat moment. En Nadal is echt niet een speler die zijn tegenstanders vrijwillig illusies geeft hoor![]()
Dansevic heb ik niks van gezien, daar vind ik het al knap van dat hij een set pakt.
Maar nogmaals, na Federer is Nadal gewoon de beste op dit moment, alleen vind ik dat er toch een aantal spelers zijn, waaronder dus Djokovic, die hem kunnen verslaan, zeker op hardcourt. En ik denk dat Djoko dat vanavond gaat doen. Zoniet, dan niet, dan verdient Nadal het om in de finale te staan.
Ja, *als*. Maar dat is natuurlijk wel het verschil tussen een choker en een topper. Als Dancevic een van zijn zeven breakpoints in de 2e set had gepakt had hij misschien ook gewonnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Matthieu zijn vele breakkansen in de 2e set gewoon had gepakt had hij van hem kunnen winnen. Hij was beter op dat moment.
Ik bedoel ermee te zeggen dat het gekunt had, de mogelijkheid was er voor Matthieu om Nadal te verslaan. Dat hij het niet doet is Matthieu zijn fout. Maar het is niet zo dat Nadal hem de illusie gaf en hem dan afstrafte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, *als*. Maar dat is natuurlijk wel het verschil tussen een choker en een topper. Als Dancevic een van zijn zeven breakpoints in de 2e set had gepakt had hij misschien ook gewonnen.
Als Federer vorig jaar op de matchpoints die hij tegen had tegen Roddick en Santoro een fout had gemaakt had hij verloren. Maasr dat deed hij niet en hij won.
Het lijkt me ook niet dat Nadal het bewust deed, maar ik weet niet of XL dat zo bedoelde. Ik denk ook dat het op zichzelf gekund had maar dat het geen toeval is dat Nadal partijen waarin hij een set achter staat vaak nog wint. Ben benieuwd naar vanavond en vannacht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het gekunt had, de mogelijkheid was er voor Matthieu om Nadal te verslaan. Dat hij het niet doet is Matthieu zijn fout. Maar het is niet zo dat Nadal hem de illusie gaf en hem dan afstrafte.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:52 schreef Leatherface het volgende:
Effe voor alle overzichtelijkheid [TENNIS] aan de TT toegevoegd.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit verdomme mn best te doen op filmpjes, caps en meer
Doe het voor jullie en krijg of geen reactie, of alleen maar shit, Wat is dat ?
Moet je hier alleen posten 1-6 mooi, of choken top ?
jezus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit verdomme mn best te doen op filmpjes, caps en meer
Doe het voor jullie en krijg of geen reactie, of alleen maar shit, Wat is dat ?
Moet je hier alleen posten 1-6 mooi, of choken top ?
jezus
quote:
bwin.com heeft een livestream. Wel eerst registreren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef APK het volgende:
Ik hoop wel dat er een stream is voor Nadal-Djoko.
Zelfs via P2P kon ik niks vinden voor deze match.
http://www.channelsurfing.net/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef APK het volgende:
Ik hoop wel dat er een stream is voor Nadal-Djoko.
Zelfs via P2P kon ik niks vinden voor deze match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |