Ja, *als*. Maar dat is natuurlijk wel het verschil tussen een choker en een topper. Als Dancevic een van zijn zeven breakpoints in de 2e set had gepakt had hij misschien ook gewonnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Matthieu zijn vele breakkansen in de 2e set gewoon had gepakt had hij van hem kunnen winnen. Hij was beter op dat moment.
Ik bedoel ermee te zeggen dat het gekunt had, de mogelijkheid was er voor Matthieu om Nadal te verslaan. Dat hij het niet doet is Matthieu zijn fout. Maar het is niet zo dat Nadal hem de illusie gaf en hem dan afstrafte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, *als*. Maar dat is natuurlijk wel het verschil tussen een choker en een topper. Als Dancevic een van zijn zeven breakpoints in de 2e set had gepakt had hij misschien ook gewonnen.
Als Federer vorig jaar op de matchpoints die hij tegen had tegen Roddick en Santoro een fout had gemaakt had hij verloren. Maasr dat deed hij niet en hij won.
Het lijkt me ook niet dat Nadal het bewust deed, maar ik weet niet of XL dat zo bedoelde. Ik denk ook dat het op zichzelf gekund had maar dat het geen toeval is dat Nadal partijen waarin hij een set achter staat vaak nog wint. Ben benieuwd naar vanavond en vannacht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat het gekunt had, de mogelijkheid was er voor Matthieu om Nadal te verslaan. Dat hij het niet doet is Matthieu zijn fout. Maar het is niet zo dat Nadal hem de illusie gaf en hem dan afstrafte.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:52 schreef Leatherface het volgende:
Effe voor alle overzichtelijkheid [TENNIS] aan de TT toegevoegd.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit verdomme mn best te doen op filmpjes, caps en meer
Doe het voor jullie en krijg of geen reactie, of alleen maar shit, Wat is dat ?
Moet je hier alleen posten 1-6 mooi, of choken top ?
jezus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit verdomme mn best te doen op filmpjes, caps en meer
Doe het voor jullie en krijg of geen reactie, of alleen maar shit, Wat is dat ?
Moet je hier alleen posten 1-6 mooi, of choken top ?
jezus
quote:
bwin.com heeft een livestream. Wel eerst registreren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef APK het volgende:
Ik hoop wel dat er een stream is voor Nadal-Djoko.
Zelfs via P2P kon ik niks vinden voor deze match.
http://www.channelsurfing.net/quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef APK het volgende:
Ik hoop wel dat er een stream is voor Nadal-Djoko.
Zelfs via P2P kon ik niks vinden voor deze match.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |