Dat lijkt me nou ook wel eens mooi!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou het graag samen met je kijken, zodat ik je punt per punt kan uitleggen waarom ik liever naar het groeien van gras kijk, dan naar het tennis van Djokovic.
Het staat op de baseline en maakt hoeken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je Djokovic nou vergelijken met Davydenko???
Draai het eens om. Jij post hier alleen maar om Djokovic af te zeiken. Of dat nou de manier is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef XL het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te lezen als je alleen je eigen mening bevestigd wil zien.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Mindlight het volgende:
@TheArt: Ik heb geen hekel aan deze discussie hoor, t gaat toch op een normale manier?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef XL het volgende:
Odds van 1.90 op betfair bij gokken op Fed. Als ik een account had zette ik mijn hele huur erop.
Ik ook niet, maar dit vind ik niet eens een discussie. Bij een discussie kunnen meningen omdraaien. Bij dit kan dit niet, aangezien je een speler leuk en goed vindt tennissen, of niet. Kijk het is niet zo dat je Djokovic fantastisch vindt en er komt iemand met de mening dat hij Djokovic zo'n beetje haat (daar komt het wel op neer) en hij argumenteert de boel, dat jij opeens gaat denken van hè god, die jongen heeft gelijk. Boe Djokovic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Mindlight het volgende:
@TheArt: Ik heb geen hekel aan deze discussie hoor, t gaat toch op een normale manier?
Haha ok, nou ik durf geen cent in te zetten, kan alle kanten op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie het ook Djokovic ook niet winnen. Als ik een huurhuis had, zou ik ook mijn hele huur op Federer zetten.
Ik vind dus echt dat hij het niet zelf doet. Het is knap hoor wat hij doet. Hij speelt een ongelofelijk tempo. Dat Fed naar achter stapt en niet hij is pure klasse, maar doordat Fed naar achter stapt kan hij zijn tempo wel nog beter uitbuiten. Hij bouwt niets op, hij staat alleen op de juiste plek en slaat naar de juiste hoek. Als Fed naar achter stapt wint hij het daarmee, als Fed instapt verliest hij. Alle zwaaiballen van Fed vallen voor hem en als Fed instapt zwaait er meer af.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Mindlight het volgende:
[..]Nog steeds overtuigd?
Het zal superlastig worden, maar een reele kans heeft Djokovic zeker vandaag.
Nou ja discussie / fan zijn. Ieder zijn mening hoor, en XL en ik zijn het al de hele dag niet met elkaar eens, maar dat is toch juist mooi?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit vind ik niet eens een discussie. Bij een discussie kunnen meningen omdraaien. Bij dit kan dit niet, aangezien je een speler leuk en goed vindt tennissen, of niet. Kijk het is niet zo dat je Djokovic fantastisch vindt en er komt iemand met de mening dat hij Djokovic zo'n beetje haat (daar komt het wel op neer) en hij argumenteert de boel, dat jij opeens gaat denken van hè god, die jongen heeft gelijk. Boe Djokovic.
Tsja, hij staat tegen een speler die er onderhand net zo veel terugslaat als Nadal. Daarnaast legt Djokovic precies het enige zwakke punt in Federers spel bloot.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is er verdorrie met Rogier aan de hand ???![]()
Hier valt geen speld tussen te krijgen wat betreft Federer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dus echt dat hij het niet zelf doet. Het is knap hoor wat hij doet. Hij speelt een ongelofelijk tempo. Dat Fed naar achter stapt en niet hij is pure klasse, maar doordat Fed naar achter stapt kan hij zijn tempo wel nog beter uitbuiten. Hij bouwt niets op, hij staat alleen op de juiste plek en slaat naar de juiste hoek. Als Fed naar achter stapt wint hij het daarmee, als Fed instapt verliest hij. Alle zwaaiballen van Fed vallen voor hem en als Fed instapt zwaait er meer af.
Gevolg: Fed stapt te weinig in en dat breekt hem op. Ik zie bij Fed ook te weinig drive om naar voor te denken.
Ben je nog steeds boos vanwege wimbledon ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit vind ik niet eens een discussie. Bij een discussie kunnen meningen omdraaien. Bij dit kan dit niet, aangezien je een speler leuk en goed vindt tennissen, of niet. Kijk het is niet zo dat je Djokovic fantastisch vindt en er komt iemand met de mening dat hij Djokovic zo'n beetje haat (daar komt het wel op neer) en hij argumenteert de boel, dat jij opeens gaat denken van hè god, die jongen heeft gelijk. Boe Djokovic.
en ik niet. Al zou hij ze verdienen, het is te lelijk voor woorden. Zeker met de arrogante interviews en saaie kop van hem.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hier valt geen speld tussen te krijgen
Vraag is alleen waarom Federer zover naar achter staat, en daarbij geef ik toch de credits aan Djokovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |