quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n anti-tennis van Djokovic. Verschrikkelijk.
Jij weet echt niet wat je zegt. Die jongen is zo verschrikkelijk goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Net zo'n vies spelletje als die Ezel van jou. Volgens mij als je Nole tegen Donkey zet is het enige interessante het werk van de ballenjongens.quote:
Ik ben het vaak met je eens, maar ik vind dit van het niveau davydenko afkraken/ophemelen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef Norrage het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Djoko 2x zoveel initiatief nemen als fed in deze wedstrijd.
Die ezel van mij? Waar heb je het over?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Net zo'n vies spelletje als die Ezel van jou. Volgens mij als je Nole tegen Donkey zet is het enige interessante het werk van de ballenjongens.
Sorry, ik dacht dat ik op Norrage reageerde. Die is fan van de ezel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die ezel van mij? Waar heb je het over?
Toen Fed achterstond grossierde hij in winners.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef Norrage het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik Djoko 2x zoveel initiatief nemen als fed in deze wedstrijd.
Heb je die winner net voor 5-1 gezien? en die 2 keer waarmee hij een breakpoint pakte?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:01 schreef XL het volgende:
[..]
Toen Fed achterstond grossierde hij in winners.
Nu maakt Djoko alleen de afzwaaiers af en er zwaait weer heel wat af.
Wat is er met je aan de hand XL?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef XL het volgende:
Ik vind dit oprecht frustrerend om te zien Mindlight. Ik vind het echt een kloon van Davydenko.
Ja, dat is nu wel duidelijk. Als je nu je kop even houdt en gewoon van deze wedstrijd geniet, dan zou je velen van ons een plezier doen. En als je niet van de wedstrijd wil genieten, dan kijk je toch gewoon niet. Heb je ook niets te zeiken, want dit is niet één van de eerste keren dat je dit zegt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:03 schreef XL het volgende:
Ik vind dit oprecht frustrerend om te zien Mindlight. Ik vind het echt een kloon van Davydenko.
Ik zou het graag samen met je kijken, zodat ik je punt per punt kan uitleggen waarom ik liever naar het groeien van gras kijk, dan naar het tennis van Djokovic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:05 schreef Mindlight het volgende:
Nee ik absoluut niet, ik ben allesbehalve een fan van Davydenko, en vind daarom de vergelijking al vervelend. Djokovic speelt vele malen aanvallender dan Davydenko.
Jaaaa, dat weten we nu wel. Ik vind het tennis van Nadal ook vaak niet om aan te zien, maar om daar nu constant over beginnen te zeiken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou het graag samen met je kijken, zodat ik je punt per punt kan uitleggen waarom ik liever naar het groeien van gras kijk, dan naar het tennis van Djokovic.
Je hoeft hier niet te lezen als je alleen je eigen mening bevestigd wil zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jaaaa, dat weten we nu wel. Ik vind het tennis van Nadal ook vaak niet om aan te zien, maar om daar nu constant over beginnen te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |