en het prachtige lichaam gedeelte dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef PainDivine het volgende:
dacht meer een HORK
Hele
Ontzettende
Rot
Kop
PLORKquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
en het prachtige lichaam gedeelte dan?![]()
dan is ze nog een PLORK!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Zullen we niet meer zo gemeen doen tegen LekkerWijf?
Tis wel een beetje zielig, stel voor dat ze het echt is!
Pino moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
PLORK
Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop
geen PINO
Potentieel Interessant Neuk Object
![]()
Het is gewoon een kutkloon.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
luister een lichaam kan zulke mooie vormen hebben met kleding aan, maar zo gauw de alles uitgaat krijgt de zwaartekracht er vat opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
en het prachtige lichaam gedeelte dan?![]()
Nee! Das niet waar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutkloon.
Wacht eens.... -moppie- = LekkerWijf?
ontkenningsfasequote:
inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef PainDivine het volgende:
[..]
luister een lichaam kan zulke mooie vormen hebben met kleding aan, maar zo gauw de alles uitgaat krijgt de zwaartekracht er vat op
nee Moppie IS een lekkerwijf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dezelfde als LekkerWijf....![]()
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
inderdaad.
ik heb liever ook een dame met niet al te grote tieten als met van die GIGA tieten.
zodra ze BH uitgaat hangen ze op der knieen, dat schiet ook niet op
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.
En vervolgens krimpen ze weer of worden geamputeerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.
Als je op latere leeftijd dik word krimpen ze niet hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:06 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En vervolgens krimpen ze weer of worden geamputeerd.![]()
Dat zeg ik niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef PainDivine het volgende:
dus jij word op latere leeftijd dik? lekker vooruitzicht
Nou die gedachte kwam ook bij me op: LekkerWijf = Heijnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:53 schreef niekth het volgende:
[..]
Ah! Nu komt de aap uit de mouw!
-moppie- = LekkerWijf = heijnen
Dat we vlak bij elkaar in buurt wonen klopt wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou die gedachte kwam ook bij me op: LekkerWijf = Heijnen![]()
Moppie = Moppie, ben echt geen kloon![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:15 schreef -moppie- het volgende:
Hoe weet je dat jullie dicht bijelkaar in de buurt wonen?
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef floris.exe het volgende:
Een voorbeeld:
[afbeelding]
Moet dit het nu voor mij doen? Het lichaam kan er mee door, maar het gezicht vind ik totaal onaantrekkelijk. Nou, en zo'n lichaam bezitten duizenden.
miss bedoelde LW dicht bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
woonplaats staan bij Heijnen en LekkerWijf niet vermeld. vandaar![]()
Misschien wel, maar ja dat weet ik dan toch ook niet (je weet wel, in profiel geen wp.)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
miss bedoelde LW dicht bij jou in de buurt![]()
hmmm, jammer. Je weet niet wat je mist mocht je plotseling met een van deze drie engelse schonen in bed belanden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
inderdaad.
ik heb liever ook een dame met niet al te grote tieten als met van die GIGA tieten.
zodra ze BH uitgaat hangen ze op der knieen, dat schiet ook niet op
Valt me mee dat nog niemand gepost heeft dat je foto's van jouw vriendin moet posten of dat je homo bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.![]()
WTF, ik vind Yolanthe ook niet de meest sexy vrouw van Nederland maar om te zeggen dat der haar lelijk is..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Doet me niets. Zoals ik al zei: lelijk haar en geen mooi gebit.
Ik hoop maar 1 ding. Dat die vrouw naast je in je FoBo je zus is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ze ligt erbij als een zeehond die een vissie wil vangen, sorry maar hier krijg ik dus echt geen boner van.![]()
"Onze" Janquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, die volksgekte begon al lang voordat ze had aangepapt met onze Jan, geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Voel jij je soms aangesproken ofzo, dat je zo vijandig reageert in deze topic?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oh, ik zou haar ook mijn bed niet uitschoppen, als ze er dan toch in zou liggen [...].
MEGALEKKER? Heb je haar geproefd dan, dat je deze conclusie kunt trekken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind Yolanthe echt MEGALEKKER, als ik een vent was wist ik het wel.![]()
smaken verschillen, gelukkig.
Er staat toch ook "Ik vind"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]
MEGALEKKER? Heb je haar geproefd dan, dat je deze conclusie kunt trekken?
Hoe dan ook, als je zoveel geeft om smaken en dus het verschil in smaken erkent, waarom zeg je dan niet gewoon dat je haar MEGALEKKER vindt, in plaats van te beweren dat ze dat is.
Ik vind het namelijk gewoon verwerpelijk als de neten.
Oh jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er staat toch ook "Ik vind"?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]
MEGALEKKER? Heb je haar geproefd dan, dat je deze conclusie kunt trekken?
Hoe dan ook, als je zoveel geeft om smaken en dus het verschil in smaken erkent, waarom zeg je dan niet gewoon dat je haar MEGALEKKER vindt, in plaats van te beweren dat ze dat is.
Ik vind het namelijk gewoon verwerpelijk als de neten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]? er staat toch: ik vind
zit je em weer te spacen uit ellende?
Johansson is inderdaad van betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind yolanthe niet onaantrekkelijk.
Ik ben dol op haar haar
Alleen echt verwonderd ben ik er niet van; ik heb meer met vrouwen als Evangeline Lilly, Miss Johansson en Miss Casta..die zijn natuurlijk fabulous.
Moet kunnen.quote:
Juist, veel beter. Zij heeft een geweldige uitstraling. In haar films vind ik haar uitblinken door haar non-verbale communicatie, gezichtsuitdrukkingen e.d.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:51 schreef floris.exe het volgende:
Johansson is inderdaad van betere kwaliteit.
De vrouw in dr icon is Tyra Banksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Tevens heeft Janzen een puntkin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef SHE het volgende:
Fatima heeft benen van 50 cm![]()
Janzen zit onder de sproeten en heeft continu een uitdrukking op haar gezicht alsof ze de tafel van 6 niet kan opdreunen, nooit heeft gehoord , danwel begrepen
en Kim van Kooten; heeft iets teveel kloten![]()
En SHE? Hoe lang is SHE... Kan je dit niet even hier invullenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef SHE het volgende:
Janzen zit onder de sproeten en heeft continu een uitdrukking op haar gezicht alsof ze de tafel van 6 niet kan opdreunen, nooit heeft gehoord , danwel begrepen
SHE is niet zo lang hoor; slechts 176 cm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
En SHE? Hoe lang is SHE... Kan je dit niet even hier invullen
Hmm, ik vind het toch een mooie lengte... Kon ik van je foto niet zien, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE is niet zo lang hoor; slechts 176 cm.
Klein genoeg om onderuit te trappen; groot genoeg om indruk te maken op stiletto's
Die tweede ziet er alleen uit als een mongool. Het lekkerste wijf op de Nederlandse TV vind ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind yolanthe niet onaantrekkelijk.
Ik ben dol op haar haar
Alleen echt verwonderd ben ik er niet van; ik heb meer met vrouwen als Evangeline Lilly, Miss Johansson en Miss Casta..die zijn natuurlijk fabulous.
Tja klopt allemaal. Fatima vind ik gewoon een lekker ding, ondanks haar mss korte benen. Jansen kan best sproeten hebben, maar dat vind ik wel een geile uitstraling geven. Ik vind dat wel bij meer vrouwen leuk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:00 schreef SHE het volgende:
Waren daar ooit geen privé foto's van uitgelekt ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Die tweede ziet er alleen uit als een mongool. Het lekkerste wijf op de Nederlandse TV vind ik
[afbeelding]
![]()
Ik ken haar niet, hoe heet ze?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Die tweede ziet er alleen uit als een mongool. Het lekkerste wijf op de Nederlandse TV vind ik
[afbeelding]
![]()
inge schaamhaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:27 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, hoe heet ze?![]()
Ver boven het gemiddelde van de Nederlandse vrouwen dus. Je kunt dus gerust zeggen: lang.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:18 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE is niet zo lang hoor; slechts 176 cm.
Klein genoeg om onderuit te trappen; groot genoeg om indruk te maken op stiletto's
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waren daar ooit geen privé foto's van uitgelekt ofzo?
Juist ja, die bedoelde ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.
heb ze even opgegoogled:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen foto's om geil van te worden lijkt me zo. Vind het sowieso niets bijzonders en ze heeft lelijke bovenbenen, om over haar smaak van ondergoed nog maar te zwijgen:).
Ze had die onderste foto's gemaakt om die blauwe plek te laten zien nadat ze was gevallen.
Volgende keer beter opletten bij de aftiteling.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:11 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
inge schaamhaar Inge Schrama
quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende keer beter opletten bij de aftiteling.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan nog wel, dat was helemaal niets.
heb ze even opgegoogled:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen foto's om geil van te worden lijkt me zo. Vind het sowieso niets bijzonders en ze heeft lelijke bovenbenen, om over haar smaak van ondergoed nog maar te zwijgen:).
Ze had die onderste foto's gemaakt om die blauwe plek te laten zien nadat ze was gevallen.
Ze ziet er wel geil uit op die foto, maar dat ligt meer aan de kunsten van de fotograaf dan aan haar. Écht mooi is ze niet en al helemaal niet het lekkerste wijf van Nederland. Één blik in de binnenstad van Utrecht levert mij beter resultaat op dan dit kipje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Wow! Jullie zijn zo cool, zo rebels als jullie zijn! Altijd maar tegen de hype in lopen!
"LELIJK WIJF MAN, DIE YOLANTHE!"
Alsof jullie ooit zoiets in jullie leven zullen krijgen
Gelukkig is er verschil in smaakquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ze ziet er wel geil uit op die foto, maar dat ligt meer aan de kunsten van de fotograaf dan aan haar. Écht mooi is ze vind ik haar niet en al helemaal niet het lekkerste wijf van Nederland. Één blik in de binnenstad van Utrecht levert mij beter resultaat op dan dit kipje.
En nu een visual image van de paling van Jantje Smit erin en het hoeft van mij niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
Nee , niet mooi hoor, erg lelijke meid
[afbeelding]
Ja, ik vind 'r ook mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
[afbeelding]
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:10 schreef henkway het volgende:
[afbeelding]
Deze is genomen toen ze bij de kapper moest wachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Oosthoek het volgende:
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Heb je ook foto's die niet in een fotoshoot setting zijn gemaakt?
Ik bedoelde 'in real life' zeg maar, zonder dat een visagiste 1 1/2 uur heeft lopen plamuren.quote:
ah ok..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:15 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'in real life' zeg maar, zonder dat een visagiste 1 1/2 uur heeft lopen plamuren.
Ik heb nog nooit zo iemand op de kapper zien zitten wachten, plus dat er allemaal tekst op de muur van de wachtkamer zitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef henkway het volgende:
[..]
Deze is genomen toen ze bij de kapper moest wachten
[afbeelding]
Waar komt die onderste foto uit?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo iemand op de kapper zien zitten wachten, plus dat er allemaal tekst op de muur van de wachtkamer zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |