en het prachtige lichaam gedeelte dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef PainDivine het volgende:
dacht meer een HORK
Hele
Ontzettende
Rot
Kop
PLORKquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
en het prachtige lichaam gedeelte dan?![]()
dan is ze nog een PLORK!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Zullen we niet meer zo gemeen doen tegen LekkerWijf?
Tis wel een beetje zielig, stel voor dat ze het echt is!
Pino moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
PLORK
Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop
geen PINO
Potentieel Interessant Neuk Object
![]()
Het is gewoon een kutkloon.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef -moppie- het volgende:
Zullen we niet meer zo gemeen doen tegen LekkerWijf?
Tis wel een beetje zielig, stel voor dat ze het echt is!
luister een lichaam kan zulke mooie vormen hebben met kleding aan, maar zo gauw de alles uitgaat krijgt de zwaartekracht er vat opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef heijnen het volgende:
[..]
en het prachtige lichaam gedeelte dan?![]()
Nee! Das niet waar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutkloon.
Wacht eens.... -moppie- = LekkerWijf?
ontkenningsfasequote:
inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef PainDivine het volgende:
[..]
luister een lichaam kan zulke mooie vormen hebben met kleding aan, maar zo gauw de alles uitgaat krijgt de zwaartekracht er vat op
nee Moppie IS een lekkerwijf!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dezelfde als LekkerWijf....![]()
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef heijnen het volgende:
[..]
inderdaad.
ik heb liever ook een dame met niet al te grote tieten als met van die GIGA tieten.
zodra ze BH uitgaat hangen ze op der knieen, dat schiet ook niet op
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.
En vervolgens krimpen ze weer of worden geamputeerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tieten worden vanzelf wel groter als ze ouder en dikker worden.
Als je op latere leeftijd dik word krimpen ze niet hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:06 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En vervolgens krimpen ze weer of worden geamputeerd.![]()
Dat zeg ik niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef PainDivine het volgende:
dus jij word op latere leeftijd dik? lekker vooruitzicht
Nou die gedachte kwam ook bij me op: LekkerWijf = Heijnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:53 schreef niekth het volgende:
[..]
Ah! Nu komt de aap uit de mouw!
-moppie- = LekkerWijf = heijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |