quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:56 schreef TomTancr3do het volgende:
Ieder z'n hobby, maar ik hou nooit zo van dit soort auto's. Doe mij maar iets dat wat intgetogener is, maar net zo hard gaat.
Ik heb er geen verstand van, heb er ook nog nooit in gereden, dus dat wil ik wel van je aannemen. Maar ik vind hem gewoon erg mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:11 schreef zBus het volgende:
Met zo'n quatroporte is wel minder hard te raggen op het circuit. Beetje logge bakken die maserati's.
Jammer idd, maar het blijft verder een bizar dikke wagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
Wat is dat interieur hopeloos gedateerd, maar verder is het wel een aardig prijsje voor de pk's die je krijgt.
Dat weet je sowieso met Amerikaanse auto's, die zijn vaak niet zo gestyled als een Europese auto van binnen. Maar qua motorkracht zit het wel goed! Hij is trouwens erg goedkoop, vooral met de huidige wisselkoers. (ook al verpest bpm, invoer etc. het wel)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie viper, maar wat een bagger dashboard. Dat plastic ziet er erg goed uitkoop uit.
Wat heb je aan al die power als je alleen maar rechtdoor kan met dat ding. Maar ik vind dan ook geen een amerikaanse auto goed,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Wimo. het volgende:
Power zat, charger erop en gaan. Ik vind dat zwarte stukje rondom de uitlaat ook wel sexy![]()
Duur? Hier zouden ze minstens het dubbele kostenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef Neluhz het volgende:
Een euro is ook een stuk meer waard dan een dollar..
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:45 schreef Wimo. het volgende:
Alleen rechtdoor? Omdat ie 5sec trager is op een circuit? Alsof een normaal persoon er sowieso de max uit haalt .. alleen rechtdoor roepers![]()
Zo'n 911, dat vind ik dus echt helemaal niks. Het valt me ook op dat er altijd mensen in rijden die ik niet mag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.
Precies, je koopt zo'n ding voor de pimpfactor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Wimo. het volgende:
[..]
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijl(en pimpfactor :p )
stijlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Wimo. het volgende:
[..]
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijl(en pimpfactor :p )
De Z06 schijnt echt de 'bang for bucks' sportwagen van het moment te zijn. Kost hier rond de 120.000 euro, maar is wel tienduizenden euro's goedkoper dan een vergelijkbare Porsche.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:39 schreef Jimmeh het volgende:
Toch liever de Z06 als het een auto uit Amerika moet zijn. Die heeft een fantastische wegligging![]()
Vanaf 70000 dollar, omgerekend naar euro zo'n 51500 euro.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat kost zo'n Z06 trouwens in de VS?
De pimp factor van je goedkope plastic interieur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Precies, je koopt zo'n ding voor de pimpfactor!Echt 'stijl' zou ik nu ook weer niet willen noemen.
Niet alleen wegligging, maar vooral overbrenging van de pk's naar snelheid. Die is bij Porsche gewoon supergoed. Laatst een keer een test gezien tussen een 911 (weet niet welk model), een M6 en een Aston Martin (Vanquish?!); terwijl die andere 2 bakken meer pk's hadden, was de Porsche toch dik sneller vanwege zijn supergoede overbrenging.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper.
Klopt, heb ik ook gezien. Erg indrukwekkend iig die 911.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Niet alleen wegligging, maar vooral overbrenging van de pk's naar snelheid. Die is bij Porsche gewoon supergoed. Laatst een keer een test gezien tussen een 911 (weet niet welk model), een M6 en een Aston Martin (Vanquish?!); terwijl die andere 2 bakken meer pk's hadden, was de Porsche toch dik sneller vanwege zijn supergoede overbrenging.
Toch vinden veel mensen mijn Corvette C4 uit 1986 wel gaaf. En die ziet er van binnen een stuk erger uit dan die Viperquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De pimp factor van je goedkope plastic interieur?De pimp factor van dat ding is net zo hoog als die van een scooter
![]()
Toch geen turquoise heh?!quote:
Wat is een turquise?quote:
Check even de tijden van de nordschleife. Toegegeven, de Z06 doet het wel goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Al dat commentaar over het interieur
Vroeger was het altijd lachen dat zo'n ding alleen maar rechtdoor kon. Dat is inmiddels allang niet meer waar en de viper en Z06 vegen de vloer aan met exoten en Europeanen, dus blijft er nog maar een ding over om over te klagen: het interieur.
't Is goed hoor... je koopt zo'n auto inderdaad voor het dashbord.
Bij zulke auto's gaat het om het geheel, en daar laat deze bak een flinke steek vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Vroeger was het altijd lachen dat zo'n ding alleen maar rechtdoor kon. Dat is inmiddels allang niet meer waar en de viper en Z06 vegen de vloer aan met exoten en Europeanen, dus blijft er nog maar een ding over om over te klagen: het interieur.
z06 ja, dat is er dus 1 tov hoeveel europeese? mag ik ook jouw handen en voeten lenen om op te tellen? En waarom zou je niet over het interieur mogen klagen? het is niet zo dat je een of ander budget auto'tje koopt, voor dat geld mag je wel wat kwaliteit verwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Als je het met de Europese exoten vergelijkt is het natuurlijk wel budget. Even los van de belastingen zijn deze auto's gewoon minstens 50% duurder. Dat merk je dus ergens aan en dat is het interieur.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef Kill_em_all het volgende:
het is niet zo dat je een of ander budget auto'tje koopt, voor dat geld mag je wel wat kwaliteit verwachten.
De Z06 en de viper. Zoals ik al zei. Verder mag je klagen wat je wil over het interieur... dan kun je net zo goed lachen over de motorinhoud en PKs van de Europese auto's. Er is gewoon niets mis met dat interieur, en daarover zeuren bij zo'n auto is nogal lachwekkend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:31 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
z06 ja, dat is er dus 1 tov hoeveel europeese? mag ik ook jouw handen en voeten lenen om op te tellen? En waarom zou je niet over het interieur mogen klagen? het is niet zo dat je een of ander budget auto'tje koopt, voor dat geld mag je wel wat kwaliteit verwachten.
Als je het zo bekijkt ziet de Viper er inderdaad veel beter uit. Niet allemaal van die irritante toeters en bellen, maar gewoon een pure krachtpatser.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij zulke auto's gaat het om het geheel, en daar laat deze bak een flinke steek vallen.
check nou zelf:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
[afbeelding]
om ff twee verschillende voorbeelden te geven. (nog in de zelfde prijsklasse ook).
't gaat niet zo zeer om de toeters en bellen, maar om de afwerking. De Viper is een allegaartje van allerlei soorten vormloos hard plastic onderdelen. En daar hebben andere merken het een stuk beter voor elkaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:46 schreef Cybje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt ziet de Viper er inderdaad veel beter uit. Niet allemaal van die irritante toeters en bellen, maar gewoon een pure krachtpatser.
Mwah dat vind ik onzin. Je hoeft geeneens met europeese sportwagens te vergelijken want het interieur van de gemiddelde gezinswagen die 1/3 kost is ook al beter. Als je toch al 70k uitgeeft kunnen ze toch wel een paar honderd euro meer in het interieur steken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als je het met de Europese exoten vergelijkt is het natuurlijk wel budget. Even los van de belastingen zijn deze auto's gewoon minstens 50% duurder. Dat merk je dus ergens aan en dat is het interieur.
Want? op die 2 amerikaanse auto's na hebben al die andere amerikaanse bakken geen reet in te brengen met hun meer motorinhoud en PK's.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
De Z06 en de viper. Zoals ik al zei. Verder mag je klagen wat je wil over het interieur... dan kun je net zo goed lachen over de motorinhoud en PKs van de Europese auto's.
Met het eten van mcdonalds ook niet...quote:Er is gewoon niets mis met dat interieur
Want? als je nou geen geld in het interieur wil steken, doe dan F40 stijl en stop er gewoon helemaal geen interieur in maar dit is gewoon half werk.quote:en daarover zeuren bij zo'n auto is nogal lachwekkend.
911turbo is 140k en een murci dacht ik 300k dus dat is 2 tot +/- 4x en ja ik vind dat die auto's hun geld best waard zijn. Of die viper nou sneller is of niet, het blijft maar een viper en dat is wat mij betreft gewoon niet hetzelfde als een Porsche of een Lambo, al is dat natuurlijk een mening, die jij vast niet deelt.quote:Trouwens, gaat dat 'voor dat geld mag je wel wat kwaliteit verwachten' ook op voor Europese auto's? Hoeveel kost een 911 turbo? Of een dure lamborghini? Drie tot vijf keer zoveel? Vind je dat ook 'kwaliteit' voor je 'geld' wanneer zo'n viper er de vloer mee aanveegt? Hoe zit het daarmee? Of geldt dat alleen voor Amerikaanse auto's
Het gaat immers om het merkje, meer niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:02 schreef Kill_em_all het volgende:
Of die viper nou sneller is of niet, het blijft maar een viper en dat is wat mij betreft gewoon niet hetzelfde als een Porsche of een Lambo
Het is meer de geschiedenis achter het merk. Waarom denk je dat merken als porsche, lambo en Ferrari bij zo'n beetje alle mensen tot de verbeelding spreken? Niet alleen zijn het technisch heel geavanceerde auto's (over het algemeen zal het niveau wat dat betreft bij porsche ed wel wat hoger liggen dan bij dodge) maar er zit ook een hele geschiedenis achter. Een Ferrari die toch voor een kleine groep is weggelegd met een 60 jaar lange historie in de racerij spreekt mij toch meer aan dan een auto van een bedrijf wat ook pick-ups maakt... Europeese exotics zijn gewoon ook een soort van kunst.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het gaat immers om het merkje, meer niet.Prestaties, och, who cares, jij geeft liever 150K uit aan een merkje...
Je vergeet even te vermelden dat als je gepakt wordt, dat je dan ook veel harder de lul bent dan in NL. Voor de rest hebben ze ook in de afgelegen gebieden wel controles (met vliegtuigjes o.a.), maar zijn ze idd niet zo veel voorkomend als in NL.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:45 schreef StefanP het volgende:
Snelheidscontroles bestaan hier vrijwel niet. Flitspalen ook niet, en drempels kun je ook nergens vinden.
Helemaal mee eens. Een dikke 7.0 liter motor met 400PK. Das ff andere koek dan zo'n europeaan met een 3.2 liter en 343PK. Fuck het milieu, wij zijn het superieure Amerikaquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
De Z06 en de viper. Zoals ik al zei. Verder mag je klagen wat je wil over het interieur... dan kun je net zo goed lachen over de motorinhoud en PKs van de Europese auto's. Er is gewoon niets mis met dat interieur, en daarover zeuren bij zo'n auto is nogal lachwekkend.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:02 schreef goldhorn het volgende:
Ik blijf toch het eerste model het mooiste vinden...
[afbeelding]
Hoewel ik de 2008 versie ook niet zou afslaan als ze hem aan mij geven
Veel Amerikaanse auto's zijn echt niet zo milieu-onvriendelijk hoor. De meeste mensen kijken naar de oude auto's uit 1970, maar de Europese auto's uit dat jaar zuipen ook verschrikkelijk veel benzine.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een dikke 7.0 liter motor met 400PK. Das ff andere koek dan zo'n europeaan met een 3.2 liter en 343PK. Fuck het milieu, wij zijn het superieure Amerika![]()
Grote auto met een grote motor, daar gaat het om. Kwaliteit, luxe en rijeigenschappen zijn om te huilen, maar dat boeit niet
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben je zelf niet verder dan je Thunderbird gekomen. Amerikaanse auto's zijn erg vervuilend en zuipen veel, en ja dat zijn ook de nieuwere wagens. Mijn ouders hadden tot gisteren een spiksplinter nieuwe Ford Edge, en dat ding zoop ook als een gek met zijn 3,5l V6 (dit is nog een relatief kleine motor voor Amerikaanse begrippen). Dat ding is zo nieuw dat je hem in de States zelfs bijna nergens ziet. (schitterende bak overigens)quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:06 schreef Cybje het volgende:
[..]
Daarnaast heb jij volgens mij nog nooit in een Amerikaan gereden, of in elk geval een goed onderhouden exemplaar. Kwaliteit, luxe en rijeigenschappen zijn juist dingen waar Amerikanen goed in zijn. Amerikanen bouwen auto's waarvoor ze bedoeld zijn. Als ze een luxe-auto bouwen gaan ze niet net als Volkswagen een sportief onderstel gebruiken, maar bouwen ze een auto waarin je lekker kunt cruisen.
In mijn Ford Thunderbird uit 96 zitten heel veel luxe opties die veel auto's van rond die prijs in dat jaar niet hadden. Ook zit er leren bekleding in en ziet het interieur er naar mijn mening prima uit, voor een vrij goedkoop model auto.
Ik heb in veel meer Amerikanen gereden dan alleen mijn Thunderbird. Ik heb zelf ook nog een Pontiac Grand Prix uit 94 gehad (3,1 ltr V6 - verbruikte echt erg weinig) en een Mercury Grand Marquis uit 94. Verder heb ik in verschillende Amerikanen gereden. Alleen een Jeep ben ik niet echt dol opquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ben je zelf niet verder dan je Thunderbird gekomen. Amerikaanse auto's zijn erg vervuilend en zuipen veel, en ja dat zijn ook de nieuwere wagens. Mijn ouders hadden tot gisteren een spiksplinter nieuwe Ford Edge, en dat ding zoop ook als een gek met zijn 3,5l V6 (dit is nog een relatief kleine motor voor Amerikaanse begrippen). Dat ding is zo nieuw dat je hem in de States zelfs bijna nergens ziet. (schitterende bak overigens)
De meeste Amerikaanse auto's zijn van binnen erg standaard, dat is gewoon een gegeven. Dat geeft op zich niks, want daardoor kunnen ze de auto's voor zo'n lage prijs leveren. (ook zal de belasting ongetwijfeld meespelen)
Maarja, dit loopt een beetje op een A v B discussie, met liefhebbers aan beide zijden. Ik vind Amerikaanse auto's gaaf, omdat het gewoon over brute kracht gaat. Europese auto's zijn gewoon meer voor het comfort imo.
quote:Dodge Viper SRT-10 Goes Into Production
Production has begun on the 2008 Dodge Viper SRT-10, according to parent-company Chrysler, LLC. Workers at a Detroit-area plant will hand-assemble the sometimes overlooked American sports car.
Getting 600 horsepower and 560 ft-lb of torque, a gigantic all-aluminum 8.4 litre SRT V-10 engine powers the road-racer. But prepping this car to its Street & Racing Technology (SRT) standard specifications is no easy task.
Nearly 50 workers take up to 21 hours hand assembling the car along a 700 ft. assebly line. Simultaneously, nine workers hand build the engine. This process is critical to the Viper's overall quality, according to the automaker. Conner Avenue Assembly Plant Manager Melissa Holobach said, "Our assembly process is just as exceptional as the car."
"The process of building these vehicles by hand has allowed us the freedom to produce race-inspired performance without the constraints of mass production," she continued. "Our workforce is committed to producing the best vehicles possible and it shows in their commitment to detail."
18-inch wheels in the front, and 19-inch wheels in the back, and a 0-100-0 mph time of about 12 seconds, this car's amazing braking and ass-kicking power assures it to be a fun ride. Thanks in part to an engine co-designed by US-Based McLaren Performance Technologies, the Viper SRT-10 goes 0-60 mph in less than four seconds.
Two models, a roadster and a coupe, will see North American showrooms beginning this year. Base price on the 2008 Dodge Viper SRT-10 is $83,895.
* 2008 Dodge Viper SRT10® hand-built at the Conner Avenue Assembly Plant
* Additional 90 horsepower on tap from all-new 600-horsepower 8.4-liter Viper SRT10 V-10 engine built at Conner Avenue Assembly
Chrysler LLC today announced the manufacturing launch of the new 2008 Dodge Viper SRT10®, which is being built at the company’s Conner Avenue Assembly Plant in Detroit.
In a time when most manufacturing plants utilize hundreds of state-of-the-art robots to assemble vehicles, a unique plant in Detroit is producing hand-built performance vehicles.
At the Conner Avenue Assembly Plant, workers called “Craftspersons” hand-build the new Dodge Viper SRT10 and all-new 600-horsepower 8.4-liter SRT V-10 engine. Utilizing 26 work stations on a 705-foot-long assembly line, 48 hand-picked UAW workers assemble each vehicle. Each vehicle remains stationary for up to 49 minutes per work area as the Craftspersons make any necessary adjustments. This process eliminates traditional repair stations with all procedures verified by Craftsperson team members.
Each Dodge Viper is primarily made of seven component modules (instrument panel, fuel tank, suspension corner modules, wheels and tires, cooling module, lift gate assembly and full dressed engine). With the exception of the engine, all modules are shipped to the Conner facility from other locations. Stamping, casting and welding all take place off-site with body panels arriving already painted.
Normally performed only on race cars, an alignment machine sets caster and camber at normal ride height, at jounce and at rebound (upward and downward travel of suspension). Typical factory alignments set caster and camber in the normal ride height position only. The 2008 Dodge Viper SRT10 is the only U.S. production vehicle set up for such alignment at the factory.
“Our assembly process is just as exceptional as the car,” said Melissa Holobach, Plant Manager – Conner Avenue Assembly Plant, Sterling Heights Vehicle Test Center (SHVTC) and Pilot Operations. “The process of building these vehicles by hand has allowed us the freedom to produce race-inspired performance without the constraints of mass production,” Holobach said. “Our workforce is committed to producing the best vehicles possible and it shows in their commitment to detail.”
The all-new 600-horsepower 8.4-liter SRT V-10 engine is built next to the vehicle on a 24-station circular line by nine Craftspersons. These nine workers assemble and certify each engine before they are installed in the chassis.
Each Dodge Viper is tested in place on the assembly line utilizing special rollers. At this stage the vehicle is a rolling chassis without its body panels. During this “roll test” it is driven through all six speeds of the transmission, up to 90 mph to verify vehicle function.
Since its introduction as a concept car at the 1989 North American International Auto Show in Detroit, the Dodge Viper has captured the hearts and imagination of enthusiasts around the world. The 2008 Dodge Viper SRT10 is offered in both Roadster and Coupe versions. With its dramatic styling and 600 horsepower, the 2008 Dodge Viper SRT10 is the ultimate American sports car.
“The 2008 Dodge Viper continues to be an icon for not only the Dodge brand but the Company, “ said Frank Ewasyshyn, Executive Vice President – Manufacturing. “Compared to our other manufacturing facilities, this is a very labor-intensive plant, but to build the Dodge Viper any other way wouldn't be right. This small craft shop allows us to produce a true American legend.”
The next chapter of Dodge Viper continues to set the definition of extreme, yet features greater levels of refinement and finish. The new 2008 Dodge Viper SRT10 boasts more of what performance aficionados crave: more horsepower, benchmark braking, world-class ride and handling, a race-inspired interior and bold exterior styling.
While every SRT vehicle offers balanced overall performance, the heart and soul of the new 2008 Dodge Viper SRT10 is its new powertrain. For 2008, SRT ups the ante with a new, 8.4-liter aluminum V-10 engine that produces an astounding 600 horsepower and 560 lb.-ft. of torque.
With 600 horsepower – 90 more than before, and 0-to-60 performance in less than four seconds, the 2008 Dodge Viper SRT10 sets a new benchmark for the ultimate American sports car.
The new 2008 Dodge Viper SRT10 will arrive in Dodge showrooms in North America this fall with a new level of customization options, including five new exterior colors, four new interior color combinations and a new wheel design.
Every SRT vehicle showcases five key aspects: Exterior styling that resonates with the brand image; race-inspired interiors; world-class ride and handling characteristics across a dynamic range; benchmark braking; and standout powertrain.
Dat jij geen waarde hecht aan design en kwaliteit is wel duidelijk (Ja, na de motor houdt het op). Plastic rommel in een "Supercar"quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Het is ook dat deze auto meer gericht is op prestaties, maar dan moeten mensen wel zo consequent zijn om de auto dus ook NIET vergelijken met bv. een Ferrari of welke andere supercar dan ook. Een supercar moet the whole package hebben; prestaties, luxe, kwaliteit, status etc. Want als mensen beginnen over het interrieur mag je deze niet vergelijken met een Ferrari, maar zodra er een nieuwe Ferrari is worden de prestaties wel meteen vergeleken met "American Muscle" zoals deze. (of vaak zelfs met een Supraquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:16 schreef HansU het volgende:
héél vet ding voor de prijs die je ervoor moet betalen. Okay, het interieus oogt als in een dinky Toy, maar als je echt super mooi designed leer wilt, dan moet je gewoon meer dan het dubbele neerlappen voor een Ferrari.
Wel eens fifth gear gezien? Poos geleden was er vergelijk tussen de Corvette en de Viper. De viper had een vrij beroerde wegligging (maja wat wil je met een beroerd onderstel), de Corvette waren ze stukken positiever over.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |