quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:56 schreef TomTancr3do het volgende:
Ieder z'n hobby, maar ik hou nooit zo van dit soort auto's. Doe mij maar iets dat wat intgetogener is, maar net zo hard gaat.
Ik heb er geen verstand van, heb er ook nog nooit in gereden, dus dat wil ik wel van je aannemen. Maar ik vind hem gewoon erg mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:11 schreef zBus het volgende:
Met zo'n quatroporte is wel minder hard te raggen op het circuit. Beetje logge bakken die maserati's.
Jammer idd, maar het blijft verder een bizar dikke wagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
Wat is dat interieur hopeloos gedateerd, maar verder is het wel een aardig prijsje voor de pk's die je krijgt.
Dat weet je sowieso met Amerikaanse auto's, die zijn vaak niet zo gestyled als een Europese auto van binnen. Maar qua motorkracht zit het wel goed! Hij is trouwens erg goedkoop, vooral met de huidige wisselkoers. (ook al verpest bpm, invoer etc. het wel)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie viper, maar wat een bagger dashboard. Dat plastic ziet er erg goed uitkoop uit.
Wat heb je aan al die power als je alleen maar rechtdoor kan met dat ding. Maar ik vind dan ook geen een amerikaanse auto goed,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Wimo. het volgende:
Power zat, charger erop en gaan. Ik vind dat zwarte stukje rondom de uitlaat ook wel sexy![]()
Duur? Hier zouden ze minstens het dubbele kostenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef Neluhz het volgende:
Een euro is ook een stuk meer waard dan een dollar..
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:45 schreef Wimo. het volgende:
Alleen rechtdoor? Omdat ie 5sec trager is op een circuit? Alsof een normaal persoon er sowieso de max uit haalt .. alleen rechtdoor roepers![]()
Zo'n 911, dat vind ik dus echt helemaal niks. Het valt me ook op dat er altijd mensen in rijden die ik niet mag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
True, maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper. Niet dat die van de viper slecht is, maar hij moet het gewoon van z'n dikke motor hebben.
Precies, je koopt zo'n ding voor de pimpfactor!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Wimo. het volgende:
[..]
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijl(en pimpfactor :p )
stijlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef Wimo. het volgende:
[..]
En toch heb ik 10x liever de viper. Dan maar iets trager rond de boulevard maar met zoveel meer stijl(en pimpfactor :p )
De Z06 schijnt echt de 'bang for bucks' sportwagen van het moment te zijn. Kost hier rond de 120.000 euro, maar is wel tienduizenden euro's goedkoper dan een vergelijkbare Porsche.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:39 schreef Jimmeh het volgende:
Toch liever de Z06 als het een auto uit Amerika moet zijn. Die heeft een fantastische wegligging![]()
Vanaf 70000 dollar, omgerekend naar euro zo'n 51500 euro.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat kost zo'n Z06 trouwens in de VS?
De pimp factor van je goedkope plastic interieur?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:28 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Precies, je koopt zo'n ding voor de pimpfactor!Echt 'stijl' zou ik nu ook weer niet willen noemen.
Niet alleen wegligging, maar vooral overbrenging van de pk's naar snelheid. Die is bij Porsche gewoon supergoed. Laatst een keer een test gezien tussen een 911 (weet niet welk model), een M6 en een Aston Martin (Vanquish?!); terwijl die andere 2 bakken meer pk's hadden, was de Porsche toch dik sneller vanwege zijn supergoede overbrenging.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar ondanks ongeveer 250pk meer is ie dus alsnog langzamer dan de 911. Dat zegt imo wel wat over het enorm hoge niveau van de wegligging van zo'n porsche itt die van de viper.
Klopt, heb ik ook gezien. Erg indrukwekkend iig die 911.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Niet alleen wegligging, maar vooral overbrenging van de pk's naar snelheid. Die is bij Porsche gewoon supergoed. Laatst een keer een test gezien tussen een 911 (weet niet welk model), een M6 en een Aston Martin (Vanquish?!); terwijl die andere 2 bakken meer pk's hadden, was de Porsche toch dik sneller vanwege zijn supergoede overbrenging.
Toch vinden veel mensen mijn Corvette C4 uit 1986 wel gaaf. En die ziet er van binnen een stuk erger uit dan die Viperquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De pimp factor van je goedkope plastic interieur?De pimp factor van dat ding is net zo hoog als die van een scooter
![]()
Toch geen turquoise heh?!quote:
Wat is een turquise?quote:
Check even de tijden van de nordschleife. Toegegeven, de Z06 doet het wel goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Al dat commentaar over het interieur
Vroeger was het altijd lachen dat zo'n ding alleen maar rechtdoor kon. Dat is inmiddels allang niet meer waar en de viper en Z06 vegen de vloer aan met exoten en Europeanen, dus blijft er nog maar een ding over om over te klagen: het interieur.
't Is goed hoor... je koopt zo'n auto inderdaad voor het dashbord.
Bij zulke auto's gaat het om het geheel, en daar laat deze bak een flinke steek vallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Vroeger was het altijd lachen dat zo'n ding alleen maar rechtdoor kon. Dat is inmiddels allang niet meer waar en de viper en Z06 vegen de vloer aan met exoten en Europeanen, dus blijft er nog maar een ding over om over te klagen: het interieur.
z06 ja, dat is er dus 1 tov hoeveel europeese? mag ik ook jouw handen en voeten lenen om op te tellen? En waarom zou je niet over het interieur mogen klagen? het is niet zo dat je een of ander budget auto'tje koopt, voor dat geld mag je wel wat kwaliteit verwachten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |