quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:56 schreef TomTancr3do het volgende:
Ieder z'n hobby, maar ik hou nooit zo van dit soort auto's. Doe mij maar iets dat wat intgetogener is, maar net zo hard gaat.
Ik heb er geen verstand van, heb er ook nog nooit in gereden, dus dat wil ik wel van je aannemen. Maar ik vind hem gewoon erg mooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:11 schreef zBus het volgende:
Met zo'n quatroporte is wel minder hard te raggen op het circuit. Beetje logge bakken die maserati's.
Jammer idd, maar het blijft verder een bizar dikke wagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef M5 het volgende:
Wat is dat interieur hopeloos gedateerd, maar verder is het wel een aardig prijsje voor de pk's die je krijgt.
Dat weet je sowieso met Amerikaanse auto's, die zijn vaak niet zo gestyled als een Europese auto van binnen. Maar qua motorkracht zit het wel goed! Hij is trouwens erg goedkoop, vooral met de huidige wisselkoers. (ook al verpest bpm, invoer etc. het wel)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef GenesiZ het volgende:
Mooie viper, maar wat een bagger dashboard. Dat plastic ziet er erg goed uitkoop uit.
Wat heb je aan al die power als je alleen maar rechtdoor kan met dat ding. Maar ik vind dan ook geen een amerikaanse auto goed,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Wimo. het volgende:
Power zat, charger erop en gaan. Ik vind dat zwarte stukje rondom de uitlaat ook wel sexy![]()
Duur? Hier zouden ze minstens het dubbele kostenquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:48 schreef Neluhz het volgende:
Een euro is ook een stuk meer waard dan een dollar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |