ghéh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:59 schreef .punt. het volgende:
ik ben punt, ik ga nu slapen het is motherfucking zund, sjihttam ja hij heeft ook wiskey op, ik weet het want ik opende de dop, cola met wiskey is een goeie combinatie maar ik zeg je ik ga nu echt pissen uit me gatie, daarna ga ik naar bed, je weet
daarin laat ik een motherfucking scheet
deze speciaal voor remlof
feliciteer hem voor deze bof
hij blijft een noob dat weet iedereen
ook een scheet voor hem omdat ik het meen
okey die infojunky heeft nog steeds niet gedistquote:
Bertjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:22 schreef Biogarde het volgende:
Oma.
Sint vond op z'n gemak, dit voor het ouwe wrak.
Dat laatste rijmde toch niet zo ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
hey punt
je bent een cunt
maar je hebt er geen
anders zou ik em wel wel even tot bloedens toe neuken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
hey punt
je bent een cunt
maar je hebt er geen
anders zou ik em wel wel even tot bloedens toe neuken
Ik vind Remlof altijd zo smakeloos...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:58 schreef Strani het volgende:
ik ben gek op remlof, maar alleen tijdens het seizoen want als je het zo rond april koopt vind ik het toch niet hetzelfde smaken.
Ja, je moet het niet al te lang laten koken en het heeft inderdaad wel wat zout nodig anders smaakt het naar niks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind Remlof altijd zo smakeloos...
Hoi Bioquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:11 schreef aight1 het volgende:
Leuk topic maar TS is niet hier,
Remlof drinkt veel bier.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:10 schreef Strani het volgende:
Kom kom, remlof is volgens mij geen kloon hoor, ik heb 'm wel eens vaker hier gezien.
Het is mijn kloonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:10 schreef Strani het volgende:
Kom kom, remlof is volgens mij geen kloon hoor, ik heb 'm wel eens vaker hier gezien.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je wel bio was, was ik allang mod geworden natuurlijk
Het is gewoon zo, henk zou mij namelijk een hele goede mod vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dood.Raap me op!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1!11!11!!!!11!11!!11!11!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |