Jij ook, respectquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:19 schreef .punt. het volgende:
je bent een doorzetter
Wat was je account dan? Vertel.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:19 schreef .punt. het volgende:
ik zit hier al vanaf 2000
dat plaatsen dat zal nog wel even lukken jij bent niet de enige die hier de vruchten van kan plukkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:21 schreef Berenanus het volgende:
Hou nou eens op met al dat geouwehoer
Hierdoor lig ik vaak rollend op de vloer
Mijn hele kleren weer vies
Elke keer als ik mijn evenwicht verlies
Mijn moeder kwam net hier en had een klacht
"Ik word wakker van je! elke keer dat je lacht!"
kijk, kan ik hem toch nog plaatsen
Tuurlijk, newbies die beweren geen newbies te zijn. Altijd leuk.quote:
jojarno, c2c, .punt. en nog wat kloonsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk, newbies die beweren geen newbies te zijn. Altijd leuk.
Sinds 2000. Vertel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef .punt. het volgende:
oh nu is remlof er een aan het verzinnen, nu wachten totdat ik weer ga beginnen
ik begin slaperig te worden omdat het zo lang duurt, straks val ik ik slaap tegen de muurt
Ik heb een hekel aan dissen en mensen etteren op wat voor een manier dan ook (of ze moeten er echt om vragen)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:23 schreef .punt. het volgende:
[..]
dat plaatsen dat zal nog wel even lukken jij bent niet de enige die hier de vruchten van kan plukken
remlof wil ook graag terug dissen je weet maar elke keer als ik hem dis is het enige wat hij doet hij zweet
hij kan niet dissen dat weet iedereen
totdat hij met een vette diss komt dan respecteert iedereen hem again
Truequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef .punt. het volgende:
[..]
jojarno, c2c, .punt. en nog wat kloons
een kloon van voor jojarno
popolon is er een die niet rappen kon, hij is de enige die nooit een rapbattle wonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Je kijkt MTV?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:26 schreef .punt. het volgende:
[..]
popolon is er een die niet rappen kon, hij is de enige die nooit een rapbattle won
hij zal ook nooit meer proberen te rappen dit omdat hij niet eens naar mtv kon zappen
Ik probeer altijd mtv te omzeilen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:26 schreef .punt. het volgende:
[..]
popolon is er een die niet rappen kon, hij is de enige die nooit een rapbattle won
hij zal ook nooit meer proberen te rappen dit omdat hij niet eens naar mtv kon zappen
Neuken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
djezus ik zou me bed in maar eh remlof is een kanjer van een mot
wat ik je brom hoor!
![]()
elke keer als jij bij de parkeerplaats staat, staat de piemel van een aidsneger paraat,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
hey punt
je bent een cunt
maar je hebt er geen
anders zou ik em wel wel even tot bloedens toe neuken
Ik moet naar bed..quote:
mtv is wat ik je bromquote:
lieve puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:29 schreef .punt. het volgende:
[..]
elke keer als jij bij de parkeerplaats staat, staat de piemel van een aidsneger paraat,
je word telkens weer tot bloedens toe genomen, er zijn tot nu toe wel 20 aidsnegers in je gekomen
ik zeg tegen je hou toch eens op met lelijk zijn misschien kan jij dan ook eens met een mooie dame zijn
Weet je wat!?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:29 schreef .punt. het volgende:
[..]
elke keer als jij bij de parkeerplaats staat, staat de piemel van een aidsneger paraat,
je word telkens weer tot bloedens toe genomen, er zijn tot nu toe wel 20 aidsnegers in je gekomen
ik zeg tegen je hou toch eens op met lelijk zijn misschien kan jij dan ook eens met een mooie dame zijn
Post door slotje! Knap gedaan hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
WTF!ik dacht dat hier net een slotje op zat hee!
![]()
Geil, mail me de video maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik moet naar bed..![]()
en nu moet ik eerst nog spelen met mijzelf dankzij je ranzige woordjes...![]()
Hee ken je mij verschil tussen dissen en zeiken uitleggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef .punt. het volgende:
[..]
mtv is wat ik je brom
dat is ook de reden waarom jij nooit rappen kon
als jij mtv ooit is zou kijken, dan zou jij meer dissen, minder zeiken
Damn you bitch,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef .punt. het volgende:
[..]
mtv is wat ik je brom
dat is ook de reden waarom jij nooit rappen kon
als jij mtv ooit is zou kijken, dan zou jij meer dissen, minder zeiken
jij bent maffen dat scheeld me niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Weet je wat!?
Er was iets wat ik bijna vergat.
Ik moet nu gaan slapen.
Anders loop ik morgen weer te gapen!
Ga jij maar tegen remlof blaffen.
Ik ben maffen![]()
zal ik al of niet..neen,quote:
lieve popolon je bent als een kokonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn you bitch,
There's not even a slightly itch
als je lekker kan pijpen schatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik al of niet..neen,
ik doe het toch maar niet
want ik ben niet zo een losbandige griet
ik hou van ouwehoeren zo lekker op zijn tijd
maar wil wel blijven bij diegeen die mij vrijdt
lekker puh duh
![]()
ik neuk je altijd keihard anaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik al of niet..neen,
ik doe het toch maar niet
want ik ben niet zo een losbandige griet
ik hou van ouwehoeren zo lekker op zijn tijd
maar wil wel blijven bij diegeen die mij vrijdt
lekker puh duh
![]()
"Ik", zei de maagd,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:37 schreef .punt. het volgende:
[..]
ik neuk je altijd keihard anaal
dat is de reden waarom ik die spits haal
je weet ik ben diegene die je neukt in je spleet
dat is de reden waarom je vaak vaginaal scheet
jij gebruikt hier wel moeilijke woorden, maar jij wist ook wel dat deze niet in jou hoofd hoorden,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
"Ik", zei de maagd,
Die nog nimmer een vrouw had behaagd.
Hij probeerde te overcompenseren,
Maar bleek zich geestelijk te bezeren,
Bij een meid,
Die zijn onervarenheid,
En ongezonde geilheid,
Precies op waarde in wist te calculeren.
ghéh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:59 schreef .punt. het volgende:
ik ben punt, ik ga nu slapen het is motherfucking zund, sjihttam ja hij heeft ook wiskey op, ik weet het want ik opende de dop, cola met wiskey is een goeie combinatie maar ik zeg je ik ga nu echt pissen uit me gatie, daarna ga ik naar bed, je weet
daarin laat ik een motherfucking scheet
deze speciaal voor remlof
feliciteer hem voor deze bof
hij blijft een noob dat weet iedereen
ook een scheet voor hem omdat ik het meen
okey die infojunky heeft nog steeds niet gedistquote:
Bertjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 04:22 schreef Biogarde het volgende:
Oma.
Sint vond op z'n gemak, dit voor het ouwe wrak.
Dat laatste rijmde toch niet zo ergquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
hey punt
je bent een cunt
maar je hebt er geen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef remlof het volgende:
hey punt
je bent een cunt
maar je hebt er geen
Ik vind Remlof altijd zo smakeloos...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:58 schreef Strani het volgende:
ik ben gek op remlof, maar alleen tijdens het seizoen want als je het zo rond april koopt vind ik het toch niet hetzelfde smaken.
Ja, je moet het niet al te lang laten koken en het heeft inderdaad wel wat zout nodig anders smaakt het naar niks.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vind Remlof altijd zo smakeloos...
Hoi Bioquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:11 schreef aight1 het volgende:
Leuk topic maar TS is niet hier,
Remlof drinkt veel bier.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:10 schreef Strani het volgende:
Kom kom, remlof is volgens mij geen kloon hoor, ik heb 'm wel eens vaker hier gezien.
Het is mijn kloonquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:10 schreef Strani het volgende:
Kom kom, remlof is volgens mij geen kloon hoor, ik heb 'm wel eens vaker hier gezien.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je wel bio was, was ik allang mod geworden natuurlijk
Het is gewoon zo, henk zou mij namelijk een hele goede mod vindenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dood.Raap me op!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1!11!11!!!!11!11!!11!11!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |