ever blazin' ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek trouwens nog een lied. Van Sean Paul. Het is een beetje een chill nummer.. beetje liefachtig. Al een aantal dingen gedownload maar hij zit er niet tussen
via allmusic.com kun je z'n albums opzoeken en kleine fragmentjes luisteren.quote:
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Tubthumping van Chumbawamba bedoel je ??
In NL wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters gejengel (zang), iemand?
Groove Armada - Get Downquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef n--ash het volgende:
He,
Was vandaag aan het surfen kwam ik op www.sneakerz.nl. Klonk een leuk melodietje op de achtergrand(de eerste) Komt erg bekend voor maar hoe heet ie?
Switch - A Bit Patchyquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zoek een dance nummer, redelijk recent, lijkt op een bubbling beat maar toch dance denk ik met als melodietje (vaak herhalend) een gitaar een beetje zoals in die oude westerns films maar ook een beetje indiaas... en na elke keer dat melodietje heb je een rapper/indiase chanter die iets rapt i/d trant van : tandale, tandale, tandale, tanda-le...
Iemand enig idee?
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef n--ash het volgende:
[..]
sorry, vergist bedoelde het tweede nummer van die playlist. Weet je die ook?
ciao
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoortquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef n--ash het volgende:
[..]
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoort
Niemand?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tune van dit kan krijgen?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).asf?start=18:30.000
haha nee deze bedoel ik ook niet,quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)
Dan doen we dat maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef n--ash het volgende:
[..]
haha nee deze bedoel ik ook niet,Die mc begint vanaf het begin en dan zegt iets van "..sneakerz club sunday pannanma here we come right now",
Misschien anders de hele playlist noemen![]()
Galleon - So I Beginquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:52 schreef lucky_birdie het volgende:
volgens mij een onedayfly..
Zag de video toevallig vanmorge op tmf voorbij komen, de naam van de artiest zei me niets, maar (oh wonder) de titel word regelmatig herhaald in het nummer, dus toen was het OH JA.. dat onthou ik wel. nou niet dus..![]()
het is een dance achtig nummer..
In de video zie je een meisje met donker haar die zich aankleed. ze doet oa kousen aan en ze zit op bed..
Nummer is een paar jaar geleden regelmatig op tv voorbij gekomen..
Het is iig gebaseerd op Apache van The Shadowsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jXr6qH58SbQ
Deze!Enig idee hoe deze echt heet Molluck, want ik kan hem niet 1,2,3 vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |