ever blazin' ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:34 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek trouwens nog een lied. Van Sean Paul. Het is een beetje een chill nummer.. beetje liefachtig. Al een aantal dingen gedownload maar hij zit er niet tussen
via allmusic.com kun je z'n albums opzoeken en kleine fragmentjes luisteren.quote:
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Tubthumping van Chumbawamba bedoel je ??
In NL wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Chumbawamba is toch zo'n ééndagsvlieg ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters gejengel (zang), iemand?
Groove Armada - Get Downquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:05 schreef n--ash het volgende:
He,
Was vandaag aan het surfen kwam ik op www.sneakerz.nl. Klonk een leuk melodietje op de achtergrand(de eerste) Komt erg bekend voor maar hoe heet ie?
Switch - A Bit Patchyquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zoek een dance nummer, redelijk recent, lijkt op een bubbling beat maar toch dance denk ik met als melodietje (vaak herhalend) een gitaar een beetje zoals in die oude westerns films maar ook een beetje indiaas... en na elke keer dat melodietje heb je een rapper/indiase chanter die iets rapt i/d trant van : tandale, tandale, tandale, tanda-le...
Iemand enig idee?
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:52 schreef n--ash het volgende:
[..]
sorry, vergist bedoelde het tweede nummer van die playlist. Weet je die ook?
ciao
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoortquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:44 schreef n--ash het volgende:
[..]
nee deze bedoel ik niet, dit is volgens mij ook niet de tweede, bedoel het nummer waar je vooraf die mc hoort
Niemand?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tune van dit kan krijgen?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...).asf?start=18:30.000
haha nee deze bedoel ik ook niet,quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat is Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) of de (Erick E Dub Mix)
Dan doen we dat maarquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef n--ash het volgende:
[..]
haha nee deze bedoel ik ook niet,Die mc begint vanaf het begin en dan zegt iets van "..sneakerz club sunday pannanma here we come right now",
Misschien anders de hele playlist noemen![]()
Galleon - So I Beginquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:52 schreef lucky_birdie het volgende:
volgens mij een onedayfly..
Zag de video toevallig vanmorge op tmf voorbij komen, de naam van de artiest zei me niets, maar (oh wonder) de titel word regelmatig herhaald in het nummer, dus toen was het OH JA.. dat onthou ik wel. nou niet dus..![]()
het is een dance achtig nummer..
In de video zie je een meisje met donker haar die zich aankleed. ze doet oa kousen aan en ze zit op bed..
Nummer is een paar jaar geleden regelmatig op tv voorbij gekomen..
Het is iig gebaseerd op Apache van The Shadowsquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jXr6qH58SbQ
Deze!Enig idee hoe deze echt heet Molluck, want ik kan hem niet 1,2,3 vinden.
Thanx voor het reageren, maar het was een rustiger nummer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
The Unforgiven?
Mooi nummer, maar helaasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Mark het volgende:
Mama Said dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef Mark het volgende:
Roep ik voor de zekerheid nog Fade to Black
Welke van de vier?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef kevindebb het volgende:
Hallo iedereen
Ik zou graag de titel en de zanger/dj weten van de achtergrondmuziek van deze site
http://www.djs.be
Alvast bedankt
Gokje: De Sjonnies - Blauw van de sangria? daar word in het refrein ook iets van flamenco + dansen gezongenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik hoorde laatst op radio west () een puur haags nummer met in het refrein: "we dansen de flamengo"
Weet iemand de titel en artiest?
quote:
Op woensdagavond 11 juli 2007 presenteerde de Haagse flamingogroep De Regâhs haar debuutsingle in Lokaal Vredebreuk (Lokaal Flamingo) aan de Papestraat 38 te - waar anders - Den Haag.
De single bevat twee juweeltjes: ‘Adios Amigo’ en 'Jè bent ut voâh mèn'. ‘Adios Amigo’ is een Sevillanas en beschrijft in onvervalst Haags de pijn die je voelt als een echte vriend definitief naar Spanje emigreert. 'Jè bent ut voâh mèn' is een romantische rumba die de liefde van een muzikant beschrijft voor zijn flamingodanseres in roze rok met stippen.
Het woord flamingo is dubbel fout, want het gaat hier om flamenco. De flamingo verwijst naar het symbool van Den Haag: de ooievaar. Of je nou een Hollandse ooievaar of een Spaans/Zuid-Franse flamingo bent, we zijn allemaal 'regâhs', inwoners van Den Haag. Trouwens het Spaanse woord flamenco betekent onder andere ook flamingo.
Initiatiefnemer van dit project is Johan Frauenfelder, oprichter van flamencogroep NL Mundo, hoofdredacteur van tijdschrift Tablao Flamenco en eigenaar van platenlabel NL Disco, in samenwerking met mede-Hagenees en halve Spanjaard, flamencogitarist en studiotechnicus Arturo Ramón. Deze dubbelsingle van flamingogroep De Regâhs is een poging een luchtige - maar serieus uitgevoerde - fusie tot stand te brengen tussen de Spaanse en de Haagse tradities. Flamingodanseressen komen de CD-presentatie opluisteren.
daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef LostFormat het volgende:
De sjonnies, die zingen toch geen plat haags?
Je hebt in ieder geval smaak, want dat is het beste "rustige" Metallica-nummer, zo niet het beste uberhauptquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, gelijk bij de eerste tonen hoorde ik 't al. Deze bedoelde ik
. Thanx, sorry voor de wazige beschrijving, heb het nummer ook maar 1 x in de auto gehoord
.
Hellogoodbye - Here (In Your Arms) ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Xords het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe clip, nummer speelt zich af op kamp met stereotype nerds. hopelijk was dat genoeg info.
Ah, ja die natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hellogoodbye - Here (In Your Arms) ?
Demon & Heartbreaker - You are my high?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
Hoi,
Ik zoek dat nummer met die clip waar 2 mensen de heule tijd aan het zoenen zijn (tongzoenen dan he).![]()
Lol, 't is hier op FOK! nog nooit voorgekomen dat ik niet binnen 3 minuten het goede antwoord hadquote:
90's Girl/Boybandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Foeske het volgende:
Lol, 't is hier op FOK! nog nooit voorgekomen dat ik niet binnen 3 minuten het goede antwoord hadClose II You zocht ik inderdaad, maar zoals ik al zei: andere namen zijn nog steeds welkom!
Thanks, je had gelijk, had de verkeerde versiequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan doen we dat maar
Groove Armada - Get down (remix)
(Let me see those hands) DJ Chuckie & Gregor Salto - Toys are nuts (Hardwell & Rehab Remix)
Martin Solveig - Rejection (Erick E Club Mix) <= dat issie wel hoor...
http://rapidshare.com/files/48706530/sneakerz1.wav.html
http://rapidshare.com/files/48706617/sneakerz2.wav.html
Geen dankquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:57 schreef n--ash het volgende:
[..]
Thanks, je had gelijk, had de verkeerde versie
Jannes - ik zie een ster?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef ramses het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van een genre waar ik heeeeelemaaaal niet van hou...dus missch is het wel een heel bekend nummer, maar enfin ik ben dus op zoek naar de title/artiest van deze song.
Volgens mij gaat het nummer over een jongen die militair is en uitgezonden wordt en zn liefje zit ver weg op hem te wachten. Het nummer gaat dan over een ster, hij is die ster en bladiebladiebla...etc
Het heeft wat weg van het nummer: Ik zie een ster/I see a star van Mouth & McNeal...maar da is 'm ni
Nederlandstalig een jonge zanger nog, klinkt ook vrij recent qua muziek...lyrics is iets in de trant van "ik zie een ster, wat staat ie ver" of zoiets haha...lekker cheesy dus
ehm nee volgens mij ni...heb ff snel de lyrics gegoogled...maar in de tekst van het nummer komt echt duidelijk naar voren dat de gozer uit het nummer militair is en ver weg van zn liefje isquote:
Klinkt een beetje als deze kutplaat: http://www.youtube.com/watch?v=XO5Xd7_MXn4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef GroovymissVW het volgende:
ik zoek het nummer dat in dit filmpje als sample verwerkt zit...
http://www.videotalent.nl(...)118a676d181a31e3f9a9
het gaat om de gitaarsolo die begint op 00:38 (de andere is robot rock)
thanx![]()
Kun je iets meer over dat nummer vertellen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef keienlegger het volgende:
[ Bumpje van Nuon reclame, schitterende muziek
Lieve mensen,
Vanavond tijdens de reclame van House op sbs6 zagen wij een reclame van Nuon over water en de relatie die wij Nederlanders daarmee hebben. Hier stond een prachtig nummer onder gemonteerd. We hebben ster.nl en de website van Nuon gechecked maar werden er niet veel wijzer van.
Heeft iemand enig idee wat de naam van dat nummer is?
alvast bedankt!
Nick en Simon - De soldaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef ramses het volgende:
Ben op zoek naar een nummer van een genre waar ik heeeeelemaaaal niet van hou...dus missch is het wel een heel bekend nummer, maar enfin ik ben dus op zoek naar de title/artiest van deze song.
Volgens mij gaat het nummer over een jongen die militair is en uitgezonden wordt en zn liefje zit ver weg op hem te wachten. Het nummer gaat dan over een ster, hij is die ster en bladiebladiebla...etc
Het heeft wat weg van het nummer: Ik zie een ster/I see a star van Mouth & McNeal...maar da is 'm ni
Nederlandstalig een jonge zanger nog, klinkt ook vrij recent qua muziek...lyrics is iets in de trant van "ik zie een ster, wat staat ie ver" of zoiets haha...lekker cheesy dus
Calvin Harris - Fashionable in the 80s ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef Duvel86 het volgende:
Gisteren zag ik een clip bij Brand New op MTV. In de tekst kwam iets voor als "you are from the eighties" heb al gezocht op youtube en op MTV.nl maar kon niks vinden!
Yes dat is m thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Calvin Harris - Fashionable in the 80s ?
Zelf vind ik de mash-up van Britney's 'Oops...' vs. Eminem's 'The real Slim Shady' erg geslaagd. En oh ja, dan heet ie 'Oops! The real Slim Shady did it again'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef X-fi het volgende:
Vraagje. Weten jullie hoe ze dat noemen als ze twee liedjes in één hebben geedit?
Ik heb er nu een van Britney Spears (Toxic) en die van Usher (Yeah) gedownload. Niet dat het afwisseld. Je hoort allebei in 1 nummer![]()
Geweldig gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |