Massive Attack - Unfinished sympathyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef burger het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer gezongen door een vrouw.
Het enige wat ik ervan weet is dat in de videoclip ze over de straat loopt.
Op een geveven moment zie je haar achter een man zonder benen op een skateboard lopen.
Weet iemand welk nummer dat kan zijn ?
Ja, dat is het op 1 na meest magistrale nummer ooit gemaakt!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:40 schreef burger het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer gezongen door een vrouw.
Het enige wat ik ervan weet is dat in de videoclip ze over de straat loopt.
Op een geveven moment zie je haar achter een man zonder benen op een skateboard lopen.
Beetje vaag wellicht maar meer weet ik niet
Weet iemand welk nummer dat kan zijn ?
Daft Punk - Around the worldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef bullshit. het volgende:
Ik zoek een beetje club muziek achtig liedje met steeds de tekst: " i travel around the world"
Hoe heet dat andere nummer dan? Van 'I traveled around the world, and I can't find my baby [..] Don't know whiyiyiiyy'... Google geeft O-Townquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daft Punk - Around the world
Een van de coolste videoclips ooit gemaakt.
Dat is All Around the World van Lisa Stansfield.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:41 schreef donroyco het volgende:
Hoe heet dat andere nummer dan? Van 'I traveled around the world, and I can't find my baby [..] Don't know whiyiyiiyy'... Google geeft O-Town, maar het is uit de jaren 90 dacht ik
Soort van R&B nummer
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is All Around the World van Lisa Stansfield.
Chemical Brothers - Do It Againquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer wat je op het moment regelmatig op de radio hoort en op tmf voorbij ziet komen.
In de clip gaan 2 jongens met een gare radio (gok ergens in het midden-oosten) het land door en beroven een bank ofzo, iedereen die het nummer hoort gaat gelijk dansen.
in het refrein hoor je ook de zin: Getting high on trinium.
wie o wie kan me helpen, ik word er helemaal gek van dat ik er niet op kan komen
http://www.youtube.com/watch?v=XSMl8SpT6p0quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters gejengel (zang), iemand?
Everlast - What It's Like zou het kunnen zijn. Topplaat, trouwens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:22 schreef 2cv het volgende:
Okee, hier komt een vraag die supervaag is, want zelfs ik weet niet meer hoe het liedje klinkt ...
Ik ben op zoek naar een nummer wat wel wat lijkt op Liquido van Narcotic. Het is (bij mijn beste weten) ook uit ongeveer het zelfde jaar. Het is alleen veel trager. Vandaag was het te horen op 538 ...
Helaash, het is hem niet. De plaat die ik zoek is nog wat langzamer en wat ouder (laatste is een gokje). Kan ik niet ergens een playlist (met tijdstippen) van 538 downloaden ? Ik heb al op de site van 538 gekeken, maar niets gevonden ...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Everlast - What It's Like zou het kunnen zijn. Topplaat, trouwens.
Nee, is ''m niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XSMl8SpT6p0
Zelf gevonden, mijn beschrijving klopte niet helemaal, maar dit was wat ik zocht: http://www.youtube.com/watch?v=KNQlkcuofggquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef boeiuh het volgende:
Refrein is iets met:
Can you feel it
i'm coming
i'm coming
coming now
Veel gehoord op vakantie. Gezongen door vrouw, lange coupletten met een opbouw. Heeft wel iets weg van de Pussycat-dolls. In de club draaide ze op het einde van het nr oneindig:
Barry White, Barry White, Barry White.. enz.
tringeling van gebroeders koquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:15 schreef B_BOY het volgende:
ik ben op zoek naar zo'n nr
met als tekst iets van: "ding ding ding, wat een lekkerding, schoonheidskoningin"
weet iemand over welk nummer ik het heb. het is een soort van def rhymz liedje zeg maar.
ik weet alleen niet of het van hem is.
wie helpt me?
ik zing namelijk altijd dat ene regeltje voor een collega van mij (met toevoeging van haar naam)
en dan word ze lekker gek en als ik hem dan heb kan ik hem draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |