Hahaha, nee. Niet voor mij tenminste. Ik vind het nog vroegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry!!
Ik verbeter mezelf. Ik had een ander topic in gedachten wat dit betreft. Dit ging absoluut niet over jou en ik zit hier helemaal verkeerd.
Nogmaals mijn excuses.
Het is laat, is dat een excuus?
Het wordt me nu duidelijk dat je student bent......had je dat al eerder genoemd? Heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Tegen het linkse krakerstuig ja. Niet tegen ieder(linkse) kraker. Maar meer specifiek op het tuig ertussen. Die dus geen respect voor andermans eigendommen hebben. (zie ook de vooroordelen)
[..]
Voor slechts 575 euro per maand. Als jongere zijnde, die studeert en niet fulltime werkt? Niet echt betaalbaar.
De 900 die ik noem, was wat de woningbouw kan vangen als ze bijvoorbeeld 6 studenten in het huis zouden hebben gezet in plaats van het al die tijd leeg te hebben laten staan. Meer dan de reguliere huur die het zou opbrengen en ook nog eens 6 heel blije studenten!
Maar nee, lekker leeg laten staan![]()
En een hypotheek vinden zonder vast inkomen is lastig.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:24 schreef Operc het volgende:
het hele kraken hou ik me even niet zo meebezig, daar weet ik te weinig vanaf. maar waar wilden ze je een boete voor geven ?
(netjes dat je trouwens serieus hier op in gaat)
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:02 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, en de helft van alle topics alhier zijn geblokt btw
Kom niet eens in het groningen topic
Gelukkig ben ik geen uitkeringstrekker of student en kan ik gewoon een huis kopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:19 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Schrijf je maar eens in, in Rotterdam. Wedden dat je de eerst komende 5 jaar niet een huisje hebt gevonden?
Zal wel, het blijft immoreel wat mij betreft.quote:Kraken is legaal als het pand gedurende de 12 maanden voor de kraak niet gebruikt en/of bewoond is geweest. Het wordt niet gedoogd, het is 100% legaal. Dit is geregeld in de Leegstandswet. Zitten natuurlijk wel wat regeltjes aan vast. Zo moet het pand feitelijk in gebruik zijn, enz, enz.
Even een paar dingen op een rijtje...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
Een kraker die zeikt dat hij voor de rechtbank moet komen. En zoals de meeste krakers, gaan ze een beetje dwars liggen en geen ID kaart hebben of kunnen tonen.
Ga je dan zeiken dat je dan voor moet komen? Je pleegt een strafbaar feit door én te kraken én niet je ID bij je te hebben.
Ik hoop dat je een aantal weken moet zitten. Dan laat je het wel uit je hoofd om te kraken én vergeet je je kaart ook niet meer.
![]()
2) Was het gebouw eigendom van bewoner? Was het een privé terrein? Was het dus zijn thuis? Heeft de politie een huiszoekingsbevel nodig gehad van de OvJ om het gebouw te betreden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Even een paar dingen op een rijtje...
1) TS wil vervolgd worden voor het kraken. Als dat inderdaad een strafbaar feit is, moet justitie hem daar inderdaad voor vervolgen, maar dat doet justitie (vooralsnog) niet.
2) TS is binnenshuis, in een gebouw dat, hoe immoreel ook, thuis is. Er is dus geen sprake van 'kaart vergeten', hij bevind zich ergens waar, volgens TS (ik ken die wet niet), de legitiematie plicht niet geldt.
~quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
2) Was het gebouw eigendom van bewoner? Was het een privé terrein? Was het dus zijn thuis? Heeft de politie een huiszoekingsbevel nodig gehad van de OvJ om het gebouw te betreden?
Ik denk dat TS de wet niet kent.
Spinolaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:52 schreef SteveBallmer het volgende:
Ow, en geen gebak van de HEMA maar van een gerenommeerde Rotterdamse patissier.
Als je een huis huurt is het ook 'jouw woning'. Je hoeft ook niet perse een inschrijving te hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
2) Was het gebouw eigendom van bewoner? Was het een privé terrein? Was het dus zijn thuis? Heeft de politie een huiszoekingsbevel nodig gehad van de OvJ om het gebouw te betreden?
Dit is geen gat. Het staat juist letterlijk in de wet dat je het mág kraken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:34 schreef oinkoink12 het volgende:
Mensen die gaten in de wet vinden om zo maar zo lang mogelijk tegen de regels aan te schoppen
De politie heeft voor een gekraakt pand ook een huiszoekingsbevel nodig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Precies. Marketingtechnisch heeft TS een gat in de markt ontdekt en dat gevuld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Dit is geen gat. Het staat juist letterlijk in de wet dat je het mág kraken.
Mee eens. Tenminste nog iemand wakker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
De politie heeft voor een gekraakt pand ook een huiszoekingsbevel nodig.
Denk dat ze zover niet eens willen komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mee eens. Tenminste nog iemand wakker.![]()
Ze zullen het vast wel gooien op inbraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |