Zet deze SC ff in je bookmarks........ CTRL SHIFTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, serieus...
Ik heb dat gezeur ook. Dat er ineens heel andere tekens uit den toetschen komen zetten.![]()
Ik loop vervolgens altijd te klooien om het weer normaal te krijgen![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet deze SC ff in je bookmarks........ CTRL SHIFT
Daar had zo'n "quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, dus alleen ik kan dat bepalen![]()
Zoau, da's heul niet liev van Leandra.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je quote toevallig precies mijn Disana-immitatie post![]()
Pssst, het is: Zeauquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoau, da's heul niet liev van Leandra.
Heb ik ook gehad, van alles proberen. Tot ik ontdekte dat 't alleen fok was.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, serieus...
Ik heb dat gezeur ook. Dat er ineens heel andere tekens uit den toetschen komen zetten.![]()
Ik loop vervolgens altijd te klooien om het weer normaal te krijgen![]()
OMFG???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, dus alleen ik kan dat bepalen![]()
Wtf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, van alles proberen. Tot ik ontdekte dat 't alleen fok was.
Euh, wat maakt dat Neo_Skorrem!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
Ian is jouw kloon, ik ben de kloon van Ian dus ik ben een 2degraads kloon van jou??![]()
Dit is fokking niet normaal meer, dit kan ik niet meer aan![]()
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Die is op vakantie tot maandag of dit weekend, en jij post veel minder. Maar ik gok erop dat jullie mij nooooit zomaar COShoer durven noemen!quote:
Slaap lekker Leandraquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
Ian is jouw kloon, ik ben de kloon van Ian dus ik ben een 2degraads kloon van jou??![]()
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Al meerdere malen gedaan toch!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is op vakantie tot maandag of dit weekend, en jij post veel minder. Maar ik gok erop dat jullie mij nooooit zomaar COShoer durven noemen!![]()
Disana zwaait zelden... tenzij ze per ongeluk in de SC postte wat voor de COS was bedoeld... maar zo dom is ze nog maar zeldenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had zo'n "" bij moeten staan!
![]()
Jij bent Disana niet!![]()
![]()
![]()
Trusten Leannemais.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Slaap lekker Leandra
En je mag altijd mijn account lenen als je het zat bent om hun kloon te zijn![]()
![]()
Ik overzie het ook allemaal niet meer, en mijn bedtijd was een uur geleden al. Slaap lekker, 002quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat heul niet kek van jou, dat je mij verbeterd.
Laterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Holy Fuck!
Ik moet morgen hendig vroeg op!
Beter duik ik mijn bed in, enzeaux.
Trusten Leannemais.
Trusten Disana.
Trusten HiDiHo.
Trusten TherAngelina.
Wat nu... De zwijgende smileyposter blijft alleen achter? Iedereen naar bed?quote:
Te laat, jouw COS en de SC van KZ zijn op slot...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat nu... De zwijgende smileyposter blijft alleen achter? Iedereen naar bed?
Zeg nog even: zal ik mijn OP toch maar niet even opkalefateren om gedonder te voorkomen?
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:31 schreef Paris_Texas het volgende:
Juist ja, allemaal tegelijk naar bed en morgen weer ontkennen dat ze elkaars klonen zijn zeker![]()
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )quote:
Mooi zo, dan kan ik ook naar bedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nu![]()
Oi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nu![]()
Je hebt het helemaal goed gedaan... naar onze begrippenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )
We wilden een mergequote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )
Behalve het account van je zoon natuurlijkquote:
WAT!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Behalve het account van je zoon natuurlijk![]()
Dat is een anderequote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Behalve het account van je zoon natuurlijk![]()
Hai schat, en nou die PC uit en je nest in, je moet morgen werkenquote:
Toch was die van mij eerder <pruilsmiley>quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
de topics die lopen zijn open, dan vind ik het best
Wie maakt zich dan zo druk om de volgorde enzo.. drukte om (bijna) niks
Valt me nog wel op dat jullie niet de regel hanteren 'wie sluit opent een nieuwe'
Omdat er genoeg mensen zijn die dan per ongeluk een lapo hebben en weigeren een nieuwe open te gooien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:37 schreef Petre het volgende:
de topics die lopen zijn open, dan vind ik het best
Wie maakt zich dan zo druk om de volgorde enzo.. drukte om (bijna) niks
Valt me nog wel op dat jullie niet de regel hanteren 'wie sluit opent een nieuwe'
ikquote:
kusje?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch was die van mij eerder <pruilsmiley>
die mensen die weigeren een nieuwe te openen zijn maar kinderachtig imoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat er genoeg mensen zijn die dan per ongeluk een lapo hebben en weigeren een nieuwe open te gooien.
Vooralsnog werkt het perfect.
Mensen moeten alleen even doorkrijgen dat het niet het einde van de wereld is als een COS een rare TT of summiere OP heeft.
Juistem.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:40 schreef Petre het volgende:
die mensen die weigeren een nieuwe te openen zijn maar kinderachtig imoAchja, als er maar een topic is om in te posten..
Nee, want ik ga slapen en dan mogen de dgk mods morgen de rotzooi weer opruimenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
Zou het eigenlijk niet rete-grappig zijn als je deze SC nu ineens opslot gooit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |