Zet deze SC ff in je bookmarks........ CTRL SHIFTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, serieus...
Ik heb dat gezeur ook. Dat er ineens heel andere tekens uit den toetschen komen zetten.![]()
Ik loop vervolgens altijd te klooien om het weer normaal te krijgen![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet deze SC ff in je bookmarks........ CTRL SHIFT
Daar had zo'n "quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, dus alleen ik kan dat bepalen![]()
Zoau, da's heul niet liev van Leandra.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je quote toevallig precies mijn Disana-immitatie post![]()
Pssst, het is: Zeauquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoau, da's heul niet liev van Leandra.
Heb ik ook gehad, van alles proberen. Tot ik ontdekte dat 't alleen fok was.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, serieus...
Ik heb dat gezeur ook. Dat er ineens heel andere tekens uit den toetschen komen zetten.![]()
Ik loop vervolgens altijd te klooien om het weer normaal te krijgen![]()
OMFG???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, dus alleen ik kan dat bepalen![]()
Wtf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, van alles proberen. Tot ik ontdekte dat 't alleen fok was.
Euh, wat maakt dat Neo_Skorrem!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
Ian is jouw kloon, ik ben de kloon van Ian dus ik ben een 2degraads kloon van jou??![]()
Dit is fokking niet normaal meer, dit kan ik niet meer aan![]()
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Die is op vakantie tot maandag of dit weekend, en jij post veel minder. Maar ik gok erop dat jullie mij nooooit zomaar COShoer durven noemen!quote:
Slaap lekker Leandraquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
Ian is jouw kloon, ik ben de kloon van Ian dus ik ben een 2degraads kloon van jou??![]()
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Al meerdere malen gedaan toch!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is op vakantie tot maandag of dit weekend, en jij post veel minder. Maar ik gok erop dat jullie mij nooooit zomaar COShoer durven noemen!![]()
Disana zwaait zelden... tenzij ze per ongeluk in de SC postte wat voor de COS was bedoeld... maar zo dom is ze nog maar zeldenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar had zo'n "" bij moeten staan!
![]()
Jij bent Disana niet!![]()
![]()
![]()
Trusten Leannemais.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Slaap lekker Leandra
En je mag altijd mijn account lenen als je het zat bent om hun kloon te zijn![]()
![]()
Ik overzie het ook allemaal niet meer, en mijn bedtijd was een uur geleden al. Slaap lekker, 002quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG???
![]()
![]()
Truste![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |