Rot jij nou toch eensch op met je pretentieuze gezeik!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?!![]()
Oh kut, dit had ik natuurlijk in de FB moeten melden![]()
Neehee... gewoon ctrl shift doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=
Oj god, ik heb het weer± eens in de zoveel tijd gaan m´n toetsen hier op tilt, dan krijg ik allemaal verkeerde tekens. Het vraagteken wordt dan = en = wordt dan ° enzo. Even afsluiten.
Gewoon even op die NL / andere taal toets in je taakbalk klikken helpt niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=
Oj god, ik heb het weer± eens in de zoveel tijd gaan m´n toetsen hier op tilt, dan krijg ik allemaal verkeerde tekens. Het vraagteken wordt dan = en = wordt dan ° enzo. Even afsluiten.
Neuh idd... volgens mij lukt het ons zelfs nog niet als we onze klonen tegen elkaar laten rellenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot jij nou toch eensch op met je pretentieuze gezeik!
Dit gaat écht niemand geloven![]()
Wat dan opzich wél weer hilarisch was:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh idd... volgens mij lukt het ons zelfs nog niet als we onze klonen tegen elkaar laten rellen
Ja meld maar, als mijn totaal maar niet oploopt tot meer dan 48 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?!![]()
Oh kut, dit had ik natuurlijk in de FB moeten melden![]()
Nope, als dat goed stond dan moet je daar lekker van afblijven... alleen ctrl shift.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon even op die NL / andere taal toets in je taakbalk klikken helpt niet?
Bij mij werkt dat anders altijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, als dat goed stond dan moet je daar lekker van afblijven... alleen ctrl shift.
En dat vertel je me nuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neehee... gewoon ctrl shift doen![]()
Ctrl Shift gedaan?? Vraagtekens al terug??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja meld maar, als mijn totaal maar niet oploopt tot meer dan 48 uur![]()
Is dit m?quote:
Nee, 't is een Fok probleem.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon even op die NL / andere taal toets in je taakbalk klikken helpt niet?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja... een leuke stationsrestauratiedate gehad en nou dit?? Barst![]()
Nee, dat vertelde ik gelijk, maar jij moest weer zo nodig rebooten zonder op mijn verhelderende antwoord te wachtenquote:
Met een vierde erbij kunnen we natuurlijk ook eens een dag van kloon verwisselen... en dan ook de stijl proberen te imiteren van de ander... kijken hoe dat voelt en wat men vindt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh idd... volgens mij lukt het ons zelfs nog niet als we onze klonen tegen elkaar laten rellen
Ik had laatst onder mijn nogal openbaar bekende kloon toch echt een halve rel te pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Met een vierde erbij kunnen we natuurlijk ook eens een dag van kloon verwisselen... en dan ook de stijl proberen te imiteren van de ander... kijken hoe dat voelt en wat men vindt.
Hoezo?!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ctrl Shift gedaan?? Vraagtekens al terug??
Lui varkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan je uit betrouwbare bron melden dat Neo het niet zo bedoelde
En JA, ik ben te lui om van account te wisselen.
Vroegerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, 't is best een grapjas hoor.
Rebooten? Ik heb gewoon fok even opnieuw geopendquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde ik gelijk, maar jij moest weer zo nodig rebooten zonder op mijn verhelderende antwoord te wachten![]()
Fok! opnieuw openen solved the problem!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Rebooten? Ik heb gewoon fok even opnieuw geopend![]()
Pfff, verhelderend okee, maar wel TE LAAT.
Oeh.. ik heb er wel 1... dwz: ik heb voor de kid een account aangemaakt maar die heeft m nog niet gebruiktquote:
Toch ga ik jou binnenkort outen. Het is niet anders, teveel mensen krijgen door dat onze posting stylo's op elkaar lijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:13 schreef Ian_Nick het volgende:
God, de dag dat ik onthul dat ik al die tijd een kloon van Disana was...
Joy.
Ik ben klaar met deze discussiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ga ik jou binnenkort outen. Het is niet anders, teveel mensen krijgen door dat onze posting stylo's op elkaar lijken.
Ik heb nog gezien dat je hem outte, maar de rel was al grotendeels gewist ofzo. Had je een ban? Ik kreeg het gevoel dat je er een had.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had laatst onder mijn nogal openbaar bekende kloon toch echt een halve rel te pakken.![]()
En ik maar denken dat jij gaat roepen:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. ik heb er wel 1... dwz: ik heb voor de kid een account aangemaakt maar die heeft m nog niet gebruikt![]()
Ik heb van mijn leven nog geen ban gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog gezien dat je hem outte, maar de rel was al grotendeels gewist ofzo. Had je een ban? Ik kreeg het gevoel dat je er een had.
Zou ik ook zijn als ik jou was... je bent er ook al van verdacht geweest een kloon van mij te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze discussie![]()
Yeah right. Maar bedankt voor de Ctrl+Shift, ik zal de volgende keer (zo eens per maand) kijken of het werkt.quote:
Je quote toevallig precies mijn Disana-immitatie postquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik jou was... je bent er ook al van verdacht geweest een kloon van mij te zijn.
Ergo: je post als een eigenwijs oud wijf![]()
Oh kut, uit m'n rol gevallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij gaat roepen:
3e kloon!? WIE IS DIE 2e!?
Man, zit een oud mens niet zo te stangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fok! opnieuw openen solved the problem!?![]()
Revolutionair...![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh kut, uit m'n rol gevallen![]()
Ik weet toch verdomme zelf wel dat ik jouw kloon ben![]()
Nee, serieus...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Man, zit een oud mens niet zo te stangen![]()
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Tegenwoordig is hij liev![]()
Is Beequeen deaudt dan!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen![]()
Trouwens, waarom zijn er geen nieuwe posting statistics? Ik sta nu vast wel op nummer 1 voor DGK.
Jij bent mijn kloon, dus alleen ik kan dat bepalenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze discussie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |