Oh joepie, dan hoop ik dat ik dat gezeik krijgquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Disana hier gezeik mee krijgt ga ik serieus protesteren.
Ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh joepie, dan hoop ik dat ik dat gezeik krijg![]()
Nu alweer weg? Jammer. Welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen, sorry voor het ongemak![]()
![]()
![]()
Naam: Kleinzusjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, post hier maar even je naam en wachtwoord![]()
Als jij er een voor mij ontwerptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.![]()
Wanneer ga je een avatar voor me ontwerpen?![]()
Schat, laatste post: Ik moet om 7.00 uur op en kon niet slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu alweer weg? Jammer. Welterusten![]()
Avonne of Day?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam: Kleinzusje
WW: onschuldig lief klein modlikkertje (aka kutwijf)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we persoonlijk worden?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die humorloos is, maar ik zal maar niet zeggen wie behalve dat ik het niet ben![]()
![]()
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=quote:
Rot jij nou toch eensch op met je pretentieuze gezeik!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?!![]()
Oh kut, dit had ik natuurlijk in de FB moeten melden![]()
Neehee... gewoon ctrl shift doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=
Oj god, ik heb het weer± eens in de zoveel tijd gaan m´n toetsen hier op tilt, dan krijg ik allemaal verkeerde tekens. Het vraagteken wordt dan = en = wordt dan ° enzo. Even afsluiten.
Gewoon even op die NL / andere taal toets in je taakbalk klikken helpt niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=
Oj god, ik heb het weer± eens in de zoveel tijd gaan m´n toetsen hier op tilt, dan krijg ik allemaal verkeerde tekens. Het vraagteken wordt dan = en = wordt dan ° enzo. Even afsluiten.
Neuh idd... volgens mij lukt het ons zelfs nog niet als we onze klonen tegen elkaar laten rellenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rot jij nou toch eensch op met je pretentieuze gezeik!
Dit gaat écht niemand geloven![]()
Wat dan opzich wél weer hilarisch was:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh idd... volgens mij lukt het ons zelfs nog niet als we onze klonen tegen elkaar laten rellen
Ja meld maar, als mijn totaal maar niet oploopt tot meer dan 48 uurquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden?!![]()
Oh kut, dit had ik natuurlijk in de FB moeten melden![]()
Nope, als dat goed stond dan moet je daar lekker van afblijven... alleen ctrl shift.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon even op die NL / andere taal toets in je taakbalk klikken helpt niet?
Bij mij werkt dat anders altijdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, als dat goed stond dan moet je daar lekker van afblijven... alleen ctrl shift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |