MAAR BETERE OP!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:35 schreef Leandra het volgende:
Deze is veel te vroeg![]()
Ik ga wel ff in de FB vragen of ze m'n kunnen sluiten![]()
![]()
Vanzelfsprekend, met zo'n TTquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup.
Dit wordt dus duidelijk een topic van niveau.
Maar wel te vroegquote:
Nu maar hopen dat eventuele modjes nachtelijke humor weten te waarderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel te vroeg![]()
Kolere zeg... ik zit inmddels al ruim 2 uur te schateren van t lachen achter m'n PC om al die FB, SC en COS perikelen...... geweldige DGK avond![]()
Oei, wie hebben we nog over... Ik heb zojuist gemeld dat de mijne dicht kan. En die OP van mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, moet er niet ook iemand gaan zeiken dat Disana's COS moet blijven!?
Anders is iedereen voor die van HiDi en sluiten ze die van Disana gewoon...
Ik denk niet dat het geloofwaardig overkomt als IK de FB binnenren om voor JOUW topic te pleitenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, wie hebben we nog over... Ik heb zojuist gemeld dat de mijne dicht kan. En die OP van mij![]()
Ik ook hoor, 't is alleen een beetje ingewikkeld aan het worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel te vroeg![]()
Kolere zeg... ik zit inmddels al ruim 2 uur te schateren van t lachen achter m'n PC om al die FB, SC en COS perikelen...... geweldige DGK avond![]()
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het geloofwaardig overkomt als IK de FB binnenren om voor JOUW topic te pleiten![]()
Vooral niet aangezien ik al heb zitten gillen dat die van HiDi beter is![]()
Och, technisch gezien was dat de bedoelingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...
Nou, dan hebben we ons mooi in de nesten gewerkt........
Ja, en dat allemaal net terwijl ik verontwaardigd had lopen doen in de FB dat die van jou open moest blijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook niet ineens meer gaan roepen dat ik bij nader inzien vind dat HiDiHo voordringt...
Nou, dan hebben we ons mooi in de nesten gewerkt........
Staat het niet in de policy dat topics niet zomaar gesloten worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat allemaal net terwijl ik verontwaardigd had lopen doen in de FB dat die van jou open moest blijven
En dat Gert de edits dan terugleest en ziet dat Disana haar OP helemaal compleet had voor jij m kopieerde en zij m weer verwijderdequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, technisch gezien was dat de bedoeling![]()
Idee: 9
Uitvoering: 3![]()
I smell BIG trouble. En ik heb het natuurlijk weer allemaal gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat Gert de edits dan terugleest en ziet dat Disana haar OP helemaal compleet had voor jij m kopieerde en zij m weer verwijderde![]()
![]()
En ik denk dat het heel erg mee gaat vallenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
I smell BIG trouble. En ik heb het natuurlijk weer allemaal gedaan.
Welnee joh. Ik ga gewoon 48 uurtjes brommen en jullie houden de boel draaiende terwijl ik lurkquote:
MSN groupchat anyone?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer overleg per PM... dan komt het waarschijnlijk overtuigender over en is de uitvoering hopelijk ook meer dan een 3 waard
KZ...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:52 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi mods, mag deze dicht. Ik was helaas net te laat. Sorry voor het ongemak. Ook het nummer klopt nietMaar als hij dicht gaat, maakt dat niet veel uit toch ?
[SC # 37] Goeiemorgen Gert, 40+ gaat los
Eerlijk gezegd... en eigenlijk... vond ik juist het gestuntel heel erg leuk. Maar nu moet ik even kijken waar die andere SC vandaan komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
Volgende keer overleg per PM... dan komt het waarschijnlijk overtuigender over en is de uitvoering hopelijk ook meer dan een 3 waard
Je mag wel op mijn kloonaccount postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ga gewoon 48 uurtjes brommen en jullie houden de boel draaiende terwijl ik lurk![]()
Mwah, je moet wel heel humorloos en met je verkeerde been uit bed stappen als iemand je hier BIG trouble om geeft. Een keer een dolletje moet kunnen... en als we al ruim 1½ uur een nieuw FB topic moesten hooghouden voor het sticky werd dan is het niet vreemd dat iedereen daar een beetje melig van wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
I smell BIG trouble. En ik heb het natuurlijk weer allemaal gedaan.
Hee leuk, ga ik mezelf... nah. Er zijn trouwens mensen die denken dat ik de Dennis fan ben, heel leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn kloonaccount posten![]()
![]()
ok, post hier maar even je naam en wachtwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn kloonaccount posten![]()
![]()
naam: Gertquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, post hier maar even je naam en wachtwoord![]()
Ik ken wel iemand die humorloos is, maar ik zal maar niet zeggen wie behalve dat ik het niet benquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je moet wel heel humorloos en met je verkeerde been uit bed stappen als iemand je hier BIG trouble om geeft. Een keer een dolletje moet kunnen... en als we al ruim 1½ uur een nieuw FB topic moesten hooghouden voor het sticky werd dan is het niet vreemd dat iedereen daar een beetje melig van wordt.
Daarbij hoop ik dat ze ook eindelijk eens zien dat je niet de humorloze tuthola bent waar een hoop je van verdenken te zijn
Oh joepie, dan hoop ik dat ik dat gezeik krijgquote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Disana hier gezeik mee krijgt ga ik serieus protesteren.
Ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh joepie, dan hoop ik dat ik dat gezeik krijg![]()
Nu alweer weg? Jammer. Welterustenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef kleinzusje het volgende:
Truste allen, sorry voor het ongemak![]()
![]()
![]()
Naam: Kleinzusjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ok, post hier maar even je naam en wachtwoord![]()
Als jij er een voor mij ontwerptquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.![]()
Wanneer ga je een avatar voor me ontwerpen?![]()
Schat, laatste post: Ik moet om 7.00 uur op en kon niet slapenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu alweer weg? Jammer. Welterusten![]()
Avonne of Day?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naam: Kleinzusje
WW: onschuldig lief klein modlikkertje (aka kutwijf)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we persoonlijk worden?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die humorloos is, maar ik zal maar niet zeggen wie behalve dat ik het niet ben![]()
![]()
Wat is er mis met die shirt/uitsnede=quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |