quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat heul niet kek van jou, dat je mij verbeterd.
Laterquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Holy Fuck!
Ik moet morgen hendig vroeg op!
Beter duik ik mijn bed in, enzeaux.
Trusten Leannemais.
Trusten Disana.
Trusten HiDiHo.
Trusten TherAngelina.
Wat nu... De zwijgende smileyposter blijft alleen achter? Iedereen naar bed?quote:
Te laat, jouw COS en de SC van KZ zijn op slot...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat nu... De zwijgende smileyposter blijft alleen achter? Iedereen naar bed?
Zeg nog even: zal ik mijn OP toch maar niet even opkalefateren om gedonder te voorkomen?
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:31 schreef Paris_Texas het volgende:
Juist ja, allemaal tegelijk naar bed en morgen weer ontkennen dat ze elkaars klonen zijn zeker![]()
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )quote:
Mooi zo, dan kan ik ook naar bedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nu![]()
Oi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan officieel bevestigen dat er geen klonen zijn nu![]()
Je hebt het helemaal goed gedaan... naar onze begrippenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )
We wilden een mergequote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:33 schreef Petre het volgende:
[..]
Da moest toch? ( ik scande vlug de topics door, degene die liep en met plaatjes is degene die open mag blijven neem ik aan? )
Behalve het account van je zoon natuurlijkquote:
WAT!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Behalve het account van je zoon natuurlijk![]()
Dat is een anderequote:Op donderdag 9 augustus 2007 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Behalve het account van je zoon natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |