quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Misschien moet je dan de persoon aanspreken die over het wel of niet makkelijk spotten begint. Dat was ik volgens mij niet. Zodra je daarna namelijk begint over AG/elitair/wel of niet makkelijk spotgebied en je gebruikt "jullie", dán is het logisch dat ik me wel aangesproken voel omdat ik ook bij die AG club zit. Jij denkt anders over dat spotwaardigheidsverhaal, ik over spotten op Nürburg. Daar wisselen de meningen dus over. Laten we daar dan eens mee ophouden want continue dat gewijs naar AG en Nürburg is ook niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aan te passen naar mij, bovendien ben ik niet de enige die af en toe klaagt over de manier van posten en reageren. (Ik kan me overigens niet herrineren geklaagd te hebben over de grootte van je foto's, wel over de hoeveelheid/lange duur van een vakantie-spot)
Helaas heeft lexxx dat stuk van mijn post weggeedit, maar ik gaf dus aan dat ik helemaal geen probleem heb met AG (sterker nog, ik gun eddow en boink het succes van harte!). Het intereseert mij alleen geen reet of een auto spot 'spotwaardig' is of niet, dat is bovendien iets erg subjectiefs. Jullie hebben beiden een Mossler gespot, beiden leuk, beiden mooie foto's (die van jou zelfs fraaier...), who cares waar de auto gespot is en of dit makkelijker/beter/whatever was. Laat dat laatste mooi op autogespot, daar is een mooi forum voor dat soort discussies aanwezig!
Ik heb zoiets van gun die andere jongens (en dames) die niet voltijd rondkijken naar te spotten auto's ook eens het plezier van het posten van een fraaie spot, zonder dat daar meteen een negatief/elitair/hetkanbeter overkomende opmerking over spotwaardigheid op volgt.
Ik krijg doorgaans spontaan buikloop bij het spotten van een Hyundai Atos, dus geeneen helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoeveel Hyundai Atossen hebben jullie gespot? En hoeveel daarvan op de ring?
het begint en het eindigt met neukenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het begin met een N. En het eindigt op euken.
en tussendoor het voor en naspel?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
het begint en het eindigt met neuken
Dat had je ook gewoon kunnen zeggen en dan hadden we het ook geloofdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen Atos op de foto
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon kunnen zeggen en dan hadden we het ook geloofd.
Je begrijpt niet echt dat het probleem juist is dat er zoveel discussie is over spotwaardigheid terwijl dat meer op zijn plaats is bij autogespot dan in een gespot topic met foto's. Bij autogespot worden immers foto's geselecteerd op basis van diverse criteria (van jou en vele anderen daar) terwijl op fok iedereen vrij is om zijn foto's te plaatsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Misschien moet je dan de persoon aanspreken die over het wel of niet makkelijk spotten begint. Dat was ik volgens mij niet. Zodra je daarna namelijk begint over AG/elitair/wel of niet makkelijk spotgebied en je gebruikt "jullie", dán is het logisch dat ik me wel aangesproken voel omdat ik ook bij die AG club zit. Jij denkt anders over dat spotwaardigheidsverhaal, ik over spotten op Nürburg. Daar wisselen de meningen dus over. Laten we daar dan eens mee ophouden want continue dat gewijs naar AG en Nürburg is ook niet bevorderlijk.
Jamaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had zin om wansmaak te posten.
Lekker cruisen door Kroatie over bergweggetjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:17 schreef BoJo het volgende:
Maar ik wil ook naar de kust, alleen is de weg tussen m'n familie en de kust soms erg kut. Ze zijn bezig aan een nieuwe weg, dus halen ze ondertussen de oude alvast weg, wat resulteerd in geen weg
Leuk met de Jeep, minder met de 155![]()
Daar zijn vele Canadese vrouwen die ene natte slip krijgen van een MX5?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lekker cruisen door Kroatie over bergweggetjes
(En van tevoren alle servische vlag stickers van de Alfa halen natuurlijk)
Dat nuecken verhaal is standaard, waarom denk je dat ik in Noorwegen ga cruisen
Volgens mij heb ik dat soort meuk niet gepost hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het gezever dat circuitfoto's makkelijk zijn, niet mogen, wat dan ook maar is ook een spotwaardigheidsverhaal. Als er een fraaie of speciale auto mooi op de foto staat en iemand wil dat in het gespot posten, laat hem. Ga dan niet lomp commentaar geven dat jij, pietje of henkie toevallig vorige week/maand/jaar een veel betere spot van die auto gemaakt heeft omdat blablabla. Dat soort discussies zijn blijkbaar leuk en gewenst op autogespot, hou ze dan ook daar.
Da's Finland (toch?)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zijn vele Canadese vrouwen die ene natte slip krijgen van een MX5?
Als jij van mening bent dat spotwaardigheidscommentaar en discussies ook in het gespot topic op fok thuishoren niet nee. Ik hoop alleen wel dat je het met me eens bent dat dergelijke discussies erg subjectief zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat soort meuk niet gepost hoor.Maar goed, dat spotwaardigheidsverhaal gaan we toch niet uitkomen denk ik.
![]()
Maar ik heb het niet zo op Canadese famkes.... Noorse famkes echterquote:
Uiteraard al ben ik van mening dat een discussie af en toe best mag. Het zou namelijk een beetje saai worden als je 150 posts alleen maar Kadetjes ziet omdat iemand die toevallig erg mooi of bijzonder vind. Dat is toch niet geheel de bedoeling van het topic zoals het ooit was.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat spotwaardigheidscommentaar en discussies ook in het gespot topic op fok thuishoren niet nee. Ik hoop alleen wel dat je het met me eens bent dat dergelijke discussies erg subjectief zijn.
Ik denk dat je daar wat in overdrijft, het is immers een gespot topic - voor die 150 kadettjes er staan heeft er vast wel iemand gepiept dat het een goed idee is om een specifiek kadett topic te makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteraard al ben ik van mening dat een discussie af en toe best mag. Het zou namelijk een beetje saai worden als je 150 posts alleen maar Kadetjes ziet omdat iemand die toevallig erg mooi of bijzonder vind. Dat is toch niet geheel de bedoeling van het topic zoals het ooit was.Of is dat dan nóg interessant?
Je weet zelf ook wel dat "vroeger" het soort auto's dat er gepost werden wel anders was dan nu. Dan heb ik het dus niet over deel 1 maar laten we zeggen, anderhalf jaar - 2 jaar terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
De bedoeling van het topic zoals het ooit was, was bijzondere voertuigen posten. De ALLEREERSTE spot, in deel 1, van de TS, was een tractor.
Tuurlijk overdrijf ik maar ik neem aan dat je wel snapt welke richting ik met die opmerking op wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wat in overdrijft, het is immers een gespot topic - voor die 150 kadettjes er staan heeft er vast wel iemand gepiept dat het een goed idee is om een specifiek kadett topic te maken
Ik post er al lang zat op een bepaald niveau wat ik voor mezelf graag wil houden. Ik plaat ook zat boeiende auto's die bij lange na niet op AG komen. Ik plaats ze alleen niet in het topic omdat ik voor mezelf wel dat niveau wil hooghouden.quote:Voor mezelf sprekend, ik post er foto's omdat ik de fraaie plaatjes wil delen met anderen... als er toch alleen maar gezeik op komt neem ik de moeite niet meer om ze daar te delen. Dat zal ongetwijfeld ook voor andere mensen die 'af en toe' spotten gelden en dat vind ik jammer. Het topic heeft m.i. genoeg potentie waar zowel amateurs als vol-tijd spotters hun werk kwijt kunnen.
Twee jaar geleden postte ik er ook al Skoda Rapids en Lada Niva's inderdaad.... Dingen zijn in hun herinnering vaak mooier dan ze echt waren.... Zie ook de dsicussies over ONZ, dat "vroegr nog leuk was"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat "vroeger" het soort auto's dat er gepost werden wel anders was dan nu. Dan heb ik het dus niet over deel 1 maar laten we zeggen, anderhalf jaar - 2 jaar terug.
[..]
Tuurlijk overdrijf ik maar ik neem aan dat je wel snapt welke richting ik met die opmerking op wil.
[..]
Ik post er al lang zat op een bepaald niveau wat ik voor mezelf graag wil houden. Ik plaat ook zat boeiende auto's die bij lange na niet op AG komen. Ik plaats ze alleen niet in het topic omdat ik voor mezelf wel dat niveau wil hooghouden.
Ik begrijp wel welke kant je op wilt (hoewel het wat cryptisch is op deze manier), maar ik ben van mening dat jij en anderen niet hoeven te bepalen voor de in het gespot postende fokkers wat wel of niet spotwaardig en speciaal is. Dat dit wel gebeurt op autogespot om daar de kwaliteit op een hoger niveau te houden is een nobel streven, maar dat staat los van fok. Hier kun je immers met redelijke vrijheid (moedwillige trollen en fotospams daargelaten) foto's plaatsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Tuurlijk overdrijf ik maar ik neem aan dat je wel snapt welke richting ik met die opmerking op wil.
[..]
Ik post er al lang zat op een bepaald niveau wat ik voor mezelf graag wil houden. Ik plaat ook zat boeiende auto's die bij lange na niet op AG komen. Ik plaats ze alleen niet in het topic omdat ik voor mezelf wel dat niveau wil hooghouden.
pylkebuis!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:47 schreef BaraCuda het volgende:
PVC
Ik heb niks te zoeken in Kroatiëquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lekker cruisen door Kroatie over bergweggetjes
(En van tevoren alle servische vlag stickers van de Alfa halen natuurlijk)
Dat nuecken verhaal is standaard, waarom denk je dat ik in Noorwegen ga cruisen
Wat die lieverd zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:46 schreef D-Devil het volgende:
TVP !
Ja zeg dat wel.quote:
Sjonnie, patser, Murk of vrouw?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel.
Rij ik vanmorgen op de snelweg naar het werk, komt er opeens met een redelijk vaart in mijn spiegel een auto aanzetten. Mijn Corsa mist een spatbord achter dus dat is beslist geen pretje, ik zie hem al snel weer afzakken omdat hij waarschijnlijk geen zak kon zien. Vervolgens ga ik naar rechts, hij haalt in en loopt flink uit. Net een stukje verderop is een verraderlijke plek waar een naad in de weg zit. Dus ik zie hem erover heen rijden, Remlicht gaat aan, auto schuift van de linker naar de rechter rijstrook toe
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef riceboy het volgende:
^ ik gok beginnend vertegenwoordiger lulletje.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ja hoor. Mail maar even naar sjoewe [at] g m a i l [puntje] com
Variomatic?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Iemand Volvo340 kopen? Vanaf as zaterdag roest vrij
Nog steeds?quote:
50 euro.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Iemand Volvo340 kopen? Vanaf as zaterdag roest vrij
Mja, ik had ook wel eigenlijk liever een weekje tussen mijn baantjes in vrij gehad, maar mijn training startte nou eenmaal afgelopen maandag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zei vorig jaar bij het solliciteren en zo gewoon "ik ben per die en die datum beschikbaar"ivm mn vakantie... Mn hele leven niet op vakantie geweest, vorig jaar voor het eerst
hoelaat start ik de film?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het hele weekend niks, maar dan echt niks te doen.
Heerlijk.
voor 50 euro een dag raggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Paladijn het volgende:
VakantieLang weekend
En Tommy, wtf moet jij met een Vulva? Je gaat de bimmer toch niet vervangen?
Ik heb geen geld voor benzinequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom waarom zeg zeg ik ik altijd altijd alles alles dubbel dubbel??
inclusief volle tank benzine zodat je'm na afloop ritueel af kunt laten fikken door Sjoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
voor 50 euro een dag raggen![]()
ok ok is is goed goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor benzine. Ik mis één week loon!
Misschien dat ik zaterdag kom, okay?.
Maar echt misschien misschien, want ik ben eigenlijk wel blij dat ik een keer een weekend thuis-thuis ben.
Aparte foto die 1equote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Nog wat pics van het busjes kijken
Fisheye, bitch.
[afbeelding]
Dope bus van een van de medewerkers.
[afbeelding]
We mochten er ook even inzitten.Bay windows
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |