Iemand zei laatst, het is nu allang geen vijf over twaalf meer. Nee het is nu half 3 's ochtends.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:09 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor kaartje Wilders zijn volgende proefballon gaat oplaten. We hadden al 5 voor 12, aan de afgrond staan, ziel aan de duivel verkopen, en nu is daar 'genoeg is genoeg' aan toegevoegd. Hoe valt dat nog te overtreffen, is er misschien toch nog iets over na genoeg?
Ben jij het met alles van de partij waar je op gestemd hebt eens?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vind ik vrij ernstig als je bedenkt dat 90% van de Wildersstemmer hebben aangegeven toch op hem te blijven stemmen. Dat betekent dus dat we een hoop debielen in Nederland hebben.
en ik heb het daarover dat zulke dingen gebeuren in een maatschappij, een maatschappij is geen statisch iets .. door de hele geschiedenis heen heb je dit soort roering gehad tussen verschillende bevolkingsgroepenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik heb het over NU in NL!
Dat lijkt misschien zo omdat jij alleen de "grote wapenfeiten"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:14 schreef moussie het volgende:
in vergelijking met de christelijke molukkers, die zich destijds even verkeerd behandeld voelden door de samenleving als de moslims van nu, reageren de moslims dus echt een stuk gematigder ..
Definieer "alles"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo omdat jij alleen de "grote wapenfeiten"van moslims meetelt. Als je alles meeneemt hebben we van moslims stukken meer ellende.
Waarom? Ik zou op de vraag of verregaande islamisering moet worden tegengegaan nog wel 'ja' kunnen antwoorden, maar dat rechtvaardigt in mijn ogen geen wijziging van beleid.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef more het volgende:
Misschien moeten we maar een bindend referendum houden in de Nederland!
"Vindt u dat vergaande Islamisering van de Nederlandse samenleving moet worden tegengegaan?"
Als de meerderheid ja kiest dan kunnen we passende maatregelen nemen, bij nee gaan we op de huidige manier door.
En dan zou je nog kunnen twisten over het begrip 'islamisering'. Je bereikt er denk ik helemaal niks mee behalve een hoop ellende...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou op de vraag of verregaande islamisering moet worden tegengegaan nog wel 'ja' kunnen antwoorden, maar dat rechtvaardigt in mijn ogen geen wijziging van beleid.
Je zou dan beter kunnen vragen of mensen vinden dat er op dit moment sprake is van verregaande islamisering.
Oh nee, het zou mijn voorstel ook niet zijn. Maar het referendum (bindendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:32 schreef Toad het volgende:
[..]
En dan zou je nog kunnen twisten over het begrip 'islamisering'. Je bereikt er denk ik helemaal niks mee behalve een hoop ellende...
Ja, en als we een referendum houden met "Vindt u dat de belasting omlaag moet", "Vindt u dat de bezine goedkoper moet worden", "Vindt u de Gouden Kooi ook pulp" dan kan ik het resultaat ook wel raden. Islamisering is helemaal geen concreet begrip waar je maatregelen tegen kan treffen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef more het volgende:
"Vindt u dat vergaande Islamisering van de Nederlandse samenleving moet worden tegengegaan?"
Als de meerderheid ja kiest dan kunnen we passende maatregelen nemen, bij nee gaan we op de huidige manier door.
Dat getuigt eerder van een gebrek aan historische kennis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo omdat jij alleen de "grote wapenfeiten"van moslims meetelt. Als je alles meeneemt hebben we van moslims stukken meer ellende.
Omdat er mensen op hem gestemd hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:25 schreef sneakypete het volgende:
Mensen kijk eens naar het topic van EchtGaaf, hij heeft DE oplossing voor dit probleem, namelijk zijn uitspraken niet langer subsidieren. Waarom moet ik gvd belasting betalen voor zo'n pipo?
En deze rapper staat ook niet voor alle moslims, zijn manier van reageren is gewoon hoe veel VMBO-jongeren tegenwoordig praten , denken en denken een volwassen bijdrage aan een debat te voeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/119(...)te_tegen_rapper.html
Wel grappig hoe moslims keer op keer hun eigen glazen ingooien, nu opnieuw. Dit is echt de allerallerallerdomste manier waarop je kunt reageren: publiekelijk dreigen iemand dood te maken of 'aan te pakken' omdat je het niet met hem eens bent. Wat een aangepaste moslim in vijf jaar 'goed' maakt, maakt 'rapper'Appa in één zin kapot.
Goedzo Appa, ga zo door!
Hij staat blijkbaar wel voor alle moslimjongeren. Want dat hoor je hem de hele tijd schreeuwen tegen iedereen die het maar horen wil, en niemand die protesteert.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:31 schreef aapje22 het volgende:
[..]
En deze rapper staat ook niet voor alle moslims
Het is dom en puberaal misschien.Maar het heeft niet een diepere religiueze lading die jij er meent in te zien, door het als moslim standpunt te betitelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hij staat blijkbaar wel voor alle moslimjongeren. Want dat hoor je hem de hele tijd schreeuwen tegen iedereen die het maar horen wil, en niemand die protesteert.
Wat een vage vraagstelling voor een referendum. "vergaande Islamisering" .... "moet worden tegengegaan" ... "passende maatregelen" ... "de huidige manier" ... dat is wel heel erg abstract. Waarom niet gelijk concreet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:23 schreef more het volgende:
Moet dat dan? Zo bekend is die Appa nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:21 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Hij staat blijkbaar wel voor alle moslimjongeren. Want dat hoor je hem de hele tijd schreeuwen tegen iedereen die het maar horen wil, en niemand die protesteert.
Och, moeten, moeten... het is wel weer opvallend. Zoals je die moslims ook nooit hoort als zo'n extremist uit naam van hun geloof weer eens een paar kinderen opblaast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:49 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Moet dat dan? Zo bekend is die Appa nou ook weer niet.
Ik vindt het lastig...aan de ene kant zou het een stuk helpen als moslims inderdaad eens in grote getalen demonstreerden tegen het terrorisme onder het motto van " niet in onze naam".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:14 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Och, moeten, moeten... het is wel weer opvallend. Zoals je die moslims ook nooit hoort als zo'n extremist uit naam van hun geloof weer eens een paar kinderen opblaast.
Natuurlijk verwacht je niet dat men bij elke aanslag op de barricades springt, maar het stilzwijgen begint zolangzamerhand wel dusdanig op te vallen dat ik vermoed dat er meer aan de hand is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |