Ja die voedt haar 's nachts welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoorde dennis net iets tegen lieke mompelen van ik ga haar helpen
want ze eet inderdaad te weinig
Shell in Oman.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Visual het volgende:
wat deed haar pa ?
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft wel wat gegeten toch, heb er niet zo op gelet eigenlijk... ik zag haar komkommertjes naar binnen werken en beetje salade geloof ik..
Is de anti-huub periode van tien weer voorbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis heeft eventjes genoeg van het feit dat zijn ‘vriendinnetje’ Nadia soms een flapuit kan zijn. Hij vindt het vast niet vervelend dat ze met Huub praat, maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van zijn spel. De Alphenaar snapt heel goed hoe Huub denkt. Nu Nadia nog. “Ik vind het toch best raar dat je met hun daarover praat. Als het over mij gaat, moet je het gewoon afkappen. Gewoon zeggen dat het goed gaat”, begint Dennis, lichtelijk geïrriteerd. “Je mag het er best met anderen over hebben, maar niet met Huub!” “Dat weet ik ook”, reageert Nadia naïef. “Doe het dan niet. Hij vergeet alles, behalve de dingen die hij tegen mij of jou kan gebruiken”, gaat Dennis verder. “F*ck Huub!” Nadia lijkt er geen oor naar te hebben: "Ja maar... Ja, maar... Ja, maar!" In haar ogen is Huub oprecht als hij met haar praat. Heel verstandig, Nadia…
Bron:
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?
verstond net sannequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
Ik heb de naam van de buikdanseres niet meegekregen?
De moeilijkheidsgraad ligt in dat ze niet met de haren mag zwiepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:30 schreef Meganog het volgende:
Het buikdansen van Amanda verschilt niet idioot veel van het teasers dansje.
Amanda doet dat ook altijd. Ze zat net ook al met die poten in die vettige strohalm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Zoals Nadia altijd met haar handen in het haar danst...... dat maakt het meteen een seksueel dansje, heeft niks met buikdansen te maken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda doet dat ook altijd. Ze zat net ook al met die poten in die vettige strohalm.
Das volgens mij het enige wat ze ooit geleerd heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
Zelfs nu weet Amanda haar Teaser dansje niet los te laten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, daar is het teaser dansje.
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
De alcohol zie ik nog steeds niet "rijkelijk vloeien".
redactie schijt bagger als het wel gebeurt![]()
Ik kan er juist geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef STAP01 het volgende:
ik vind dit niet leuk.........![]()
Rotmuziek...
Wie haalt er een fles Goldstrike voor Jaap?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactie![]()
Dan moeten ze die uitspraken niet doen bij Talpa/Tien. Schijterts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactie![]()
Ik heb liever een feestje a la soca met een woeste Brain en Slinkse Huub en Sloeries Amanda en Nada.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan er juist geen genoeg van krijgen![]()
Leuk hè !quote:
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb liever een feestje a la soca met een woeste Brain en Slinkse Huub en Sloeries Amanda en Nada.
Nadia heeft "gereden".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.
En Red Bull zuipt ze ook volop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?
Hopen dat Nadai zo onderuit gaat van de honger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.
Ja, vies toch he? Alles vertalen naar seksen, het verschil tussen sensueel en seksueel niet kennen.quote:
Vroeg ze ook meteen aan de danseres: Vind je het een verleidelijke dans?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vies toch he? Alles vertalen naar seksen, het verschil tussen sensueel en seksueel niet kennen.
Omdat ze gingen dansen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Ze heeft haar eten dus weggegooid.
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
Jahahahaha Kom Op Dappere Dodo (erm Dennis)
Mooie Op leandra![]()
Stof gezogen en gebuikdanst... Wie zei dat Nederlands logisch isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Ik heb nog nooit buik gedanst. Gebuikdanst? Klinkt allebei raar.![]()
Denk ik ook. Dennis is slechts verliefd op Dennis. Hoe dat mogelijk is, beats me, maar toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
Het interesseert Dennis geloof ik totaal niet. Het interesseert hem alleen hoe Nadia hem eruit laat zien...
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef STAP01 het volgende:
Dit meisje is echt ziek. Ze weet precies wat ze moet doen en zeggen om zo weinig mogelijk te eten. Als de redactie slim is dan halen ze haar uit de kooi! Nadia moet naar een psycholoog!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Dennis, watje, zeg nou gewoon dat ze veel te weinig eet!!
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
wie gelooft dat verhaal dat jaap marktplaats op heeft gericht?
(niet allemaal tegelijk)
Jammer he? Voor de liefhebbers: ze zei dat ze Turks te heftig vond en meer van Egyptisch hield. Ziehier een knap staaltje Turks buikdansen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef Katewalker het volgende:
Nou moe..is het buikdansen alweer afgelopen..??![]()
Voordat er weer een DGK schandaal komt!quote:
hij heeft het verkocht aan de lui die het later aan e-bay verkocht hebben... veel te vroeg dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meer
Is volgens mij één van de vele lulverhalen van Jaap...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
Welnee, als er iemand naar een fles drankt kijkt gaat de telefoon al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Flauw van Huub, zijn opmerking dat Nadia waarschijnlijk aan het kotsen is.
Ik neem aan dat dit de party is waar de alcohol rijkelijk gaat vloeien?
Wtf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Erg gevoelsarme reakties mbt Nadia in dit topic.
Wachten jullie maar tot jullie zelf ziek worden, en dan bij voorkeur een ziekte waarbij je niet meer kan internetten.
De website werd in 1999 opgericht door Rene van Mullem. Het aanbieden van advertenties was in de beginperiode gratis. Eind 1999 werd Marktplaats.nl overgenomen door Het Goed, een landelijke keten van kringloopwinkels. In november 2004 werd de site voor een bedrag van 225 miljoen euro verkocht aan het Amerikaanse internetveilinghuis eBay. Momenteel is het de 3e meest bezochte site van Nederland. Huidig directeur is Oscar Diele.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
Wij wensen jou ook een fijne ziekte toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie maar tot jullie zelf ziek worden, en dan bij voorkeur een ziekte waarbij je niet meer kan internetten.
hm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Het eerste was Kiss Kiss van Tarkan (Turks). Het tweede was ook van hem volgens mij, maar ik kan de titel niet zo gauw vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet dat liedje waarop ze buikdanste?
Ik snap het verband tussen ziekte en internetten nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tjonge jonge, ik houd wel van wat tegengas, maar dit vind ik kletskoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zou ik niet teveel op vertrouwen, helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Lijkt mij ook heel erg sterk dat ze echt overgeeft, dat zou achter niet toestaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
dat dacht ik dus welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
De website werd in 1999 opgericht door Rene van Mullem. Het aanbieden van advertenties was in de beginperiode gratis. Eind 1999 werd Marktplaats.nl overgenomen door Het Goed, een landelijke keten van kringloopwinkels. In november 2004 werd de site voor een bedrag van 225 miljoen euro verkocht aan het Amerikaanse internetveilinghuis eBay. Momenteel is het de 3e meest bezochte site van Nederland. Huidig directeur is Oscar Diele.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marktplaats.nl
Ha fijn Disana..ik word helemaal hyper van die muziek..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was Kiss Kiss van Tarkan (Turks). Het tweede was ook van hem volgens mij, maar ik kan de titel niet zo gauw vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=fSAB2vNzH4w
Zie mijn antwoord iets terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Dit nummer bedoel ik. Hoe heet deze?
Ik ben er gek op. Het heeft inderdaad iets heel opwekkendsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ha fijn Disana..ik word helemaal hyper van die muziek..![]()
Heeee..daar gaan ze weer...![]()
Kan dat bijna niet helemaal én definitief worden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
Amanda verdwijnt bijna in Jaap.
Ow, foutje, overheen gelezen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrijf toch dat het volgens mij ook Tarkan is?
Loop niet zo te zeiken als je mensen reacties ziet plaatsen die je liever niet wilt lezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
Wat een ongeloofkijke scheit kwaliteit streams.
[afbeelding]
Maar dat doet hij niet want hij beseft wat daar de speltechnische consequenties van zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap ervaart een behoefte in Palma`s gezicht, en in Natasia`s bed te kotsen.
Totaal lulverhaal van Jaap!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hij heeft het verkocht aan de lui die het later aan e-bay verkocht hebben... veel te vroeg dus
Flikker zelf op, gore klootzak.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken als je mensen reacties ziet plaatsen die je liever niet wilt lezen.
Flikker anders gewoon op vh forum, weet je zeker dat je er geen last meer van zult hebben![]()
Is het zo moeilijk om elkaar te negeren?quote:
Haha fantastisch! Als Nadia dit nu elke dag een uurtje doet is ze zo superslank...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer he? Voor de liefhebbers: ze zei dat ze Turks te heftig vond en meer van Egyptisch hield. Ziehier een knap staaltje Turks buikdansen:
http://www.youtube.com/watch?v=U7mS1m7wN2I
Verstandige beslissing!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik doe er verstandig aan om hier te verdwijnen, ik val anderen toch alleen maar lastig met mijn gezeik
Hoe voelt het om als vrouw voor klootzak uitgemaakt te worden? (Ik hoop dat je erom kunt lachenquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mentaal evenwichtig opgelost van een psychopaatloog
Weet je wat het volgens mij is? Je denkt teveel dat iedereen hier zonder zorgen of ziektes leeft. Maar wij thuis bijvoorbeeld hebben ook te kampen met een ernstige chronische ziekte... en daarom juist is het zo plezierig dat het er niet overal over hoeft te gaan, en dat er plekken zijn waar je een beetje ongenuanceerd kunt schrijven.quote:Je hebt helemaal gelijk, ik doe er verstandig aan om hier te verdwijnen, ik val anderen toch alleen maar lastig met mijn gezeik
In een parabui tegen een plexiglas tafeltje getraptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Wtf heeft Brian op zijn been?
Whahaha gewoon wel grappig hoe mensen zo serieus met zo'n forum en programma bezig kunnen zijn, en helemaal lijken te kunnen flippen als hun favorietje wordt afgezekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe voelt het om als vrouw voor klootzak uitgemaakt te worden? (Ik hoop dat je erom kunt lachen)
Klopt. Toch hebben we nu een paar heel leuke caps van Jaapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoofddeksel heeft een verleden (projectiel van Tas).
Alles wat ze doen, doen ze vanuit de goedheid en puurheid van hun hartjes, hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia zitten te rotzooien tussen de spullen van Brian?
Waarom?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
Op dinsdag 7 augustus 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat het volgens mij is? Je denkt teveel dat iedereen hier zonder zorgen of ziektes leeft. Maar wij thuis bijvoorbeeld hebben ook te kampen met een ernstige chronische ziekte... en daarom juist is het zo plezierig dat het er niet overal over hoeft te gaan, en dat er plekken zijn waar je een beetje ongenuanceerd kunt schrijven.
Oke, Nadia heeft een psychiatrische stoornis; laten we zeggen dat dat zo is. Nou en? Het maakt haar geen beter mens, integendeel: ze stookt, liegt, geeft af op vrouwen die niet uiterlijk perfect zijn. Het is haar karakter dat maakt dat het heel fijn is af en toe eens flink op haar af te geven.
Ze zoeken teksten van Tupac....voor op zo'n bokskamerjasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt. Toch hebben we nu een paar heel leuke caps van Jaap![]()
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef FdW het volgende:
Fantastische OP Leandra.![]()
![]()
Kunnen velen een puntje aan zuigen![]()
ze zoeken een text van 2pacquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Waarom?
Ze zoeken naar een tekst van Tupac voor op de verassingsbadjas van Brain.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Waarom?
Om precies te zijn zoeken ze een tekst van Tupac om op de kickboksbadjas te laten zetten die Amanda voor Brian gaat laten maken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Waarom?
Mss te maken met de verrassing die ze voor hem willen organiseren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Waarom?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Whahaha gewoon wel grappig hoe mensen zo serieus met zo'n forum en programma bezig kunnen zijn, en helemaal lijken te kunnen flippen als hun favorietje wordt afgezeken![]()
Dat doet me deugd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles wat ze doen, doen ze vanuit de goedheid en puurheid van hun hartjes, hoor!
![]()
Komen ze straks aanzetten met California Love of How do U want it. Shorty wanna be a thug is dan weer wel treffend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Lady-night het volgende:
Ze zoeken teksten van Tupac....voor op zo'n bokskamerjas
Blijft een walgelijk mannetje, net weer tegen Lieke over drie dagen niet douchen.....wat niet klopt als er een weinig douched is het Mandel welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:24 schreef riri het volgende:
die agressieve kop van brian....zo'n gefrustreerde vent is het...die ogen zitten vol met woede...net als gisteren toen die tegen amanda zei hoe ze nar drank stonf,dat zelfs de hond zijn neus van haar wegdraaide
als iemand smerig is is het brian zelf wel
Straks moeten ze ook nog de letters in de juiste volgorde zetten!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik het mee mag maken, de twee "mooie meisjes" zijn op zoek naar tekst.....![]()
tja, en anders de letters N-E-T-T-Yquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:25 schreef Kinga het volgende:
omg Amanda, doe niet zo moeilijk, gewoon tupac kop op de achterkant... klaar.
wat dacht je van Nadiaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:26 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Blijft een walgelijk mannetje, net weer tegen Lieke over drie dagen niet douchen.....wat niet klopt als er een weinig douched is het Mandel wel
Ze mogen niet meer op het internetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:27 schreef Kinga het volgende:
Kunnen ze niet op internet?
Itt zijn hersenen, die zitten wat los...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch heeft die Brian een mooi strak lichaam. Ok, je moet wat agressief zijn, maar dat bereik je er alvast wel mee.
Als je naar de bewoners kijkt, dan zou je kunnen zeggen "Hoe strakker het lichaam, des te meer agressiviteit in het dagelijks leven". Ik ga nu even mijn kennissenkring langs om te kijken of die stelling opgeld doet!
De slagersknul, doet in vlees, vroeger veganist, omdat hij een hekel had aan planten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
Wie is de pukkeljongen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geniet van die olijke kop van die dikkerd
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch heeft die Brian een mooi strak lichaam. Ok, je moet wat agressief zijn, maar dat bereik je er alvast wel mee.
Als je naar de bewoners kijkt, dan zou je kunnen zeggen "Hoe strakker het lichaam, des te meer agressiviteit in het dagelijks leven". Ik ga nu even mijn kennissenkring langs om te kijken of die stelling opgeld doet!
Lees de SVquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Van VOL. Ik snap de betekenis van flip the ringfinger niet. Iemand?
ah dank je. ik bedoelde hem inderdaad. je zou Brian in principe ook kunnen zien als pukkeljongen (ex dan he)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De slagersknul, doet in vlees, vroeger veganist, omdat hij een hekel had aan planten.
Het viel mij plots in. Ik dacht een verband te zien tussen een strak lichaam en agressiviteit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Edit: ik zie het nu: de eerste quote heef niets te maken met de tweede.![]()
Kun je beter een rondje in de sportschool maken, kom je er vanzelf achter dat trainen geen bal te maken heeft met agressiviteit maar met wilskracht en doorzettingsvermogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En papa wordt nog bozer als hij ontdekt, dat ze ook aan z'n spulletjes gezeten hebben!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
Papa moet vanavond weer boos worden... Amanda brengt veel te veel tijd door met Nadia!!!
ik wilde net zeggen,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kun je beter een rondje in de sportschool maken, kom je er vanzelf achter dat trainen geen bal te maken heeft met agressiviteit maar met wilskracht
Gedaan. En ik snap de context, alleen ken ik de betekenis van the finger niet in de ringvinger variant. Of is dit een variant van niet tot tien kunnen tellen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:41 schreef Lady-night het volgende:
Lees de SV
Was het niet handiger om dat gewoon aan hem te vragen of gaat het om een verrassing voor hem?quote:
16:34-Verrassing voor Brianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was het niet handiger om dat gewoon aan hem te vragen of gaat het om een verrassing voor hem?
En sinds wanneer kunnen ze niet meer internetten?
OMG wat een genante vertoning om iemand die een beetje voor zijn hobby aan kickboksen doet zo'n jas te gaan geven...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:57 schreef Dark het volgende:
[..]
16:34-Verrassing voor Brian
Verrassing voor BrianAmanda heeft opeens een top idee. Ze verkast naar de Private Room en besluit een belletje te plegen. En wie krijgt ze aan de lijn? Hans, de kickboksleraar van Brian. “Ik wil Brian graag verrassen en ik weet al met wat, maar ik weet niet hoe het heet”, begint Amanda een beetje zenuwachtig. “Ik moet je zeggen, ik verstond eerst niet wie er belde. Ik verstond ‘met Wanda uit De Gouden Kooi’. Ik moest echt even nadenken, maar nu hoor ik wie er belt”, klinkt het aan de andere kant. “Ik wil zo’n kickboks-badjas”, laat Amanda weten. “Dat vind ik zo stom”, krijgt de 19-jarige meteen te horen. “Echt? Maar ik wil er een leuke tekst op laten zetten”, verweert Amanda zich. “Ja, ik kan het wel regelen, maar ik vind het wel stom”, zegt Hans nogmaals.
“Nou, ik wil zeg maar ook een mooi setje kopen en het in die jas laten showen en ik wil er ook een tekst van Tupac op laten zetten”, gaat Amanda verder. “Nou, ik kan wel zo’n zwarte met zo’n capuchon regelen en daar dan gouden letters op. Regel jij even de tekst die erop moet komen, regel ik de jas”, oppert Hans dan. En zo eindigt het gesprek dan ook. En als je denkt dat Amanda vervolgens meteen die tekst gaat regelen heb je het fout, ze moet natuurlijk eerst even haar haar fatsoeneren.
Bron: 10
Laat die twee maar komen als logee voor zes weken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG wat een genante vertoning om iemand die een beetje voor zijn hobby aan kickboksen doet zo'n jas te gaan geven...![]()
Dat is net zoiets als een Roef en Marian een gouden microfoon cadeau doen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG wat een genante vertoning om iemand die een beetje voor zijn hobby aan kickboksen doet zo'n jas te gaan geven...![]()
Dat is net zoiets als een Roef en Marian een gouden microfoon cadeau doen
Yep!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leruk, ze gaan nog even BIKINI kandidaten bellen. Hou je het nog bij Dark?
Die constante zoengeluidenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
ahhh nee... niet weer de streams op N&N... kostmisselijk wordt ik ervan
ja kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
Staat er op de muur in de private nou - Love Victor minus (-) Rolf?
Ja en ook Shop with Paris and Victoria en meer van dat gelulquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
Staat er op de muur in de private nou - Love Victor minus (-) Rolf?
Je bedoelt doe sommige streamers een plezierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
DGK-redactie..... please doe ons streamers een plezier en zet str. 3+4 op HLJ
Jaap was juist zo lekker in vorm vanavond.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
DGK-redactie..... please doe ons streamers een plezier en zet str. 3+4 op HLJ
in 30 seconden 8 keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik kan het niet aanzien, maar misschien wel grappig als iemand een keer tijdens zo'n zoensessie gaat bijhouden hoe vaak ze in de camera kijken
Maar dat er ALWEER niks in komt vind ik verre van natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:09 schreef Meganog het volgende:
Nadia ligt alweer in haar natuurlijke positie.
Het is zelfs een beetje creepy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
[..]
in 30 seconden 8 keer.
Ik stop maar met tellen.
Kusjuh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
nu is het de bedoeling dat je jaloers wordt, Dennis.
Wij hebben die brieven toch niet gezien. Is voor de TV (en een beetje voor onsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef yellowfirst het volgende:
Wat Amandavraagt staat toch in de brieven van de evt. modellen..toegevoegde waarde?![]()
Snapt Amanda niet dat Brian zich aan die meiden aan het opgeilen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
Hoezoooooooo moeten ze van iedereen de afkomst weten, dat maakt toch geen ruk uit?
spw sociaal pedagogisch werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
Jennifer
school FPW? niveau 4, ze is zelf ook model, lijkt haar wel leuk.
broek 42/44, B75
String geen bezwaar, 1,87 lang
afkomst - half surinaams, half antilliaans.
is beschikbaar, kijkt elke dag, wil geen miljonair worden
favoriet = Amanda
Waarop Amanda vervolgens achter elke kandidate 'Okeeee' schrijft?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Zelfs Brians afsluitertje zit er bij "schrijf even op wat je vindt"
Nee, hij heeft met haar gedate via Mundo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef farceman het volgende:
Hij noemt haar schat.....kent haar 3 sec...
Doet Amanda ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef farceman het volgende:
Hij noemt haar schat.....kent haar 3 sec...
Is dat die leuke met die winkel, of is dat die ene ordinaire die precies op Natasia leek?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
Dionne, 1 van de dates van Brian, wil nu ook aan de contest meedoen?
Mediageil?
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat die leuke met die winkel, of is dat die ene ordinaire die precies op Natasia leek?
Dionnequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian aan de telefoon met ???, hij noemt haar schat.
Werkt in een bar, VIPbabe (voormalige teasers)
Studeert ....?
Werkt met Gina, had een contract met een ander modellenbureau, dat blijken oplichters te zijn, moet nu zelf aan de bak.
broek 34/36. cupmaat 75D, 1.76 lang
wil niet per se in string, liever niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
gerda
vmbo
broekmaat geil
stinkt geen bezwaar 1,12 kort
afkomst half hoerig/half dom
wil geen miljonair worden?
meditates with madonna
favoriet=die molukker
Ze zou al behoorlijk in de min moeten staan inmiddels, zelfs zonder dat bezoekje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar nadia de contactpunten vandaan haalt om serg uit te nodigen?
Brian en Amanda hebben de oproep gedaan, eigenlijk vind ik het wel logisch dat er alleen 'fans' van die twee reageren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
En Amanda en Brian zijn zeker hun favo bewoners.
zo voorspelbaar die tuthola's.
Nadia heeft een ouwe sok, net als Brianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar nadia de contactpunten vandaan haalt om serg uit te nodigen?
Tja maakt me in dit geval niet uit...alles om die nep shit met Nix te beeindigenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
ze had 100 cp met lasergamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zou al behoorlijk in de min moeten staan inmiddels, zelfs zonder dat bezoekje.
ze heeft minstens 1 keer een vriendin gebeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ze had 100 cp met lasergamen
50 gekregen bij de verdeling van de pot
laatste pot verdeling weet ik niet of ze wat gekregen heb
popo pol 20 cp
dus zeker 170 punten... 1x gebeld = -50cp zowiezo heeft ze 120 cp
Dit ff uit mijn geheugen... aanvullingen zijn welkom
echt nie, ouwe peter-wegpester !:)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Hollander met Antilliaanse ouders hoor
die neemt steeds niet op volgens mij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef farceman het volgende:
Hebben ze die nep tamara nu al gebeld?
Ze kreeg ook de punten van Natasia geloof iets van 150..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ze had 100 cp met lasergamen
50 gekregen bij de verdeling van de pot
laatste pot verdeling weet ik niet of ze wat gekregen heb
popo pol 20 cp
dus zeker 170 punten... 1x gebeld = -50cp zowiezo heeft ze 120 cp
Dit ff uit mijn geheugen... aanvullingen zijn welkom
ik hoop het zo... en dat dat de reden is dat ze nu niet opneemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
die neemt steeds niet op volgens mij...
ben benieuwd of ze morgen palma komt helpen
lijkt me niet, tas had er maar 50 overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze kreeg ook de punten van Natasia geloof iets van 150..
en die collect call van haar moeder, de eerste keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze heeft minstens 1 keer een vriendin gebeld.
Die van Ikea vond ik het meest spontaan en klonk wel lekker (maar ik heb ze niet allemaal gehoord)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
"ik vond het met al die andere mensen veel leuker. Ik vind het nu... ik weet niet."
die heeft ze uit de pot gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
en die collect call van haar moeder, de eerste keer.
Je hebt PTSS. Geeft niet hoor, hebben we hier allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef agter het volgende:
Ik denk dat ik nu Natasia hoor...maar dan met een vermomde stem...daar door te telefoon.
niet doen joh.... na afloop gaan we gezellig met zijn allen naar de afkickkliniekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:37 schreef willem-jozef het volgende:
ik heb sinds vandaag geen streams meer. was er wel een beetje klaar mee, dacht ik. nou, dus toch niet, ga ff sms-en naar sjon. schaam me voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |