Ja die voedt haar 's nachts welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef pasjesjen het volgende:
Ik hoorde dennis net iets tegen lieke mompelen van ik ga haar helpen
want ze eet inderdaad te weinig
Shell in Oman.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Visual het volgende:
wat deed haar pa ?
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft wel wat gegeten toch, heb er niet zo op gelet eigenlijk... ik zag haar komkommertjes naar binnen werken en beetje salade geloof ik..
Is de anti-huub periode van tien weer voorbijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis heeft eventjes genoeg van het feit dat zijn ‘vriendinnetje’ Nadia soms een flapuit kan zijn. Hij vindt het vast niet vervelend dat ze met Huub praat, maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van zijn spel. De Alphenaar snapt heel goed hoe Huub denkt. Nu Nadia nog. “Ik vind het toch best raar dat je met hun daarover praat. Als het over mij gaat, moet je het gewoon afkappen. Gewoon zeggen dat het goed gaat”, begint Dennis, lichtelijk geïrriteerd. “Je mag het er best met anderen over hebben, maar niet met Huub!” “Dat weet ik ook”, reageert Nadia naïef. “Doe het dan niet. Hij vergeet alles, behalve de dingen die hij tegen mij of jou kan gebruiken”, gaat Dennis verder. “F*ck Huub!” Nadia lijkt er geen oor naar te hebben: "Ja maar... Ja, maar... Ja, maar!" In haar ogen is Huub oprecht als hij met haar praat. Heel verstandig, Nadia…
Bron:
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?
verstond net sannequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
Ik heb de naam van de buikdanseres niet meegekregen?
De moeilijkheidsgraad ligt in dat ze niet met de haren mag zwiepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:30 schreef Meganog het volgende:
Het buikdansen van Amanda verschilt niet idioot veel van het teasers dansje.
Amanda doet dat ook altijd. Ze zat net ook al met die poten in die vettige strohalm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Zoals Nadia altijd met haar handen in het haar danst...... dat maakt het meteen een seksueel dansje, heeft niks met buikdansen te maken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Amanda doet dat ook altijd. Ze zat net ook al met die poten in die vettige strohalm.
Das volgens mij het enige wat ze ooit geleerd heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
Zelfs nu weet Amanda haar Teaser dansje niet los te laten.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, daar is het teaser dansje.
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactiequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
De alcohol zie ik nog steeds niet "rijkelijk vloeien".
redactie schijt bagger als het wel gebeurt![]()
Ik kan er juist geen genoeg van krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef STAP01 het volgende:
ik vind dit niet leuk.........![]()
Rotmuziek...
Wie haalt er een fles Goldstrike voor Jaap?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactie![]()
Dan moeten ze die uitspraken niet doen bij Talpa/Tien. Schijterts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub mag niet van zichzelf, Amanda mag niet van Brian, Nadia mag niet van de redactie![]()
Ik heb liever een feestje a la soca met een woeste Brain en Slinkse Huub en Sloeries Amanda en Nada.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan er juist geen genoeg van krijgen![]()
Leuk hè !quote:
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb liever een feestje a la soca met een woeste Brain en Slinkse Huub en Sloeries Amanda en Nada.
Nadia heeft "gereden".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.
En Red Bull zuipt ze ook volop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, niet eten maar wel alcohol zuipen. Heeft dan niemand aan haar verteld dat dat er ontzettend veel calorieën in alcohol zit?
Hopen dat Nadai zo onderuit gaat van de honger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja okee, da's spannender. Maar sloeries zag ik net nog wel hoor... de niemandalletjes hadden de grootste moeite niet tegen elkaar op te rijden.
Ja, vies toch he? Alles vertalen naar seksen, het verschil tussen sensueel en seksueel niet kennen.quote:
Vroeg ze ook meteen aan de danseres: Vind je het een verleidelijke dans?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vies toch he? Alles vertalen naar seksen, het verschil tussen sensueel en seksueel niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |