Waarop Amanda vervolgens achter elke kandidate 'Okeeee' schrijft?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
Zelfs Brians afsluitertje zit er bij "schrijf even op wat je vindt"
Nee, hij heeft met haar gedate via Mundo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef farceman het volgende:
Hij noemt haar schat.....kent haar 3 sec...
Doet Amanda ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef farceman het volgende:
Hij noemt haar schat.....kent haar 3 sec...
Is dat die leuke met die winkel, of is dat die ene ordinaire die precies op Natasia leek?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
Dionne, 1 van de dates van Brian, wil nu ook aan de contest meedoen?
Mediageil?
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat die leuke met die winkel, of is dat die ene ordinaire die precies op Natasia leek?
Dionnequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
Brian aan de telefoon met ???, hij noemt haar schat.
Werkt in een bar, VIPbabe (voormalige teasers)
Studeert ....?
Werkt met Gina, had een contract met een ander modellenbureau, dat blijken oplichters te zijn, moet nu zelf aan de bak.
broek 34/36. cupmaat 75D, 1.76 lang
wil niet per se in string, liever niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:26 schreef willem-jozef het volgende:
gerda
vmbo
broekmaat geil
stinkt geen bezwaar 1,12 kort
afkomst half hoerig/half dom
wil geen miljonair worden?
meditates with madonna
favoriet=die molukker
Ze zou al behoorlijk in de min moeten staan inmiddels, zelfs zonder dat bezoekje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar nadia de contactpunten vandaan haalt om serg uit te nodigen?
Brian en Amanda hebben de oproep gedaan, eigenlijk vind ik het wel logisch dat er alleen 'fans' van die twee reageren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:25 schreef wolferl het volgende:
En Amanda en Brian zijn zeker hun favo bewoners.
zo voorspelbaar die tuthola's.
Nadia heeft een ouwe sok, net als Brianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij uitleggen waar nadia de contactpunten vandaan haalt om serg uit te nodigen?
Tja maakt me in dit geval niet uit...alles om die nep shit met Nix te beeindigenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef farscapevr6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |