Omdat ze gingen dansen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
Ze heeft haar eten dus weggegooid.
Thnxquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef itsme het volgende:
Jahahahaha Kom Op Dappere Dodo (erm Dennis)
Mooie Op leandra![]()
Stof gezogen en gebuikdanst... Wie zei dat Nederlands logisch isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda: Ik heb nog nooit buik gedanst. Gebuikdanst? Klinkt allebei raar.![]()
Denk ik ook. Dennis is slechts verliefd op Dennis. Hoe dat mogelijk is, beats me, maar toch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:50 schreef Kinga het volgende:
Het interesseert Dennis geloof ik totaal niet. Het interesseert hem alleen hoe Nadia hem eruit laat zien...
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef STAP01 het volgende:
Dit meisje is echt ziek. Ze weet precies wat ze moet doen en zeggen om zo weinig mogelijk te eten. Als de redactie slim is dan halen ze haar uit de kooi! Nadia moet naar een psycholoog!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Dennis, watje, zeg nou gewoon dat ze veel te weinig eet!!
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
wie gelooft dat verhaal dat jaap marktplaats op heeft gericht?
(niet allemaal tegelijk)
Jammer he? Voor de liefhebbers: ze zei dat ze Turks te heftig vond en meer van Egyptisch hield. Ziehier een knap staaltje Turks buikdansen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:52 schreef Katewalker het volgende:
Nou moe..is het buikdansen alweer afgelopen..??![]()
Voordat er weer een DGK schandaal komt!quote:
hij heeft het verkocht aan de lui die het later aan e-bay verkocht hebben... veel te vroeg dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enig idee voor hoeveel Marktplaats verkocht is?? Die hebben geen problemen met een studieschuld meer
Is volgens mij één van de vele lulverhalen van Jaap...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
Welnee, als er iemand naar een fles drankt kijkt gaat de telefoon al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Flauw van Huub, zijn opmerking dat Nadia waarschijnlijk aan het kotsen is.
Ik neem aan dat dit de party is waar de alcohol rijkelijk gaat vloeien?
Wtf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Erg gevoelsarme reakties mbt Nadia in dit topic.
Wachten jullie maar tot jullie zelf ziek worden, en dan bij voorkeur een ziekte waarbij je niet meer kan internetten.
De website werd in 1999 opgericht door Rene van Mullem. Het aanbieden van advertenties was in de beginperiode gratis. Eind 1999 werd Marktplaats.nl overgenomen door Het Goed, een landelijke keten van kringloopwinkels. In november 2004 werd de site voor een bedrag van 225 miljoen euro verkocht aan het Amerikaanse internetveilinghuis eBay. Momenteel is het de 3e meest bezochte site van Nederland. Huidig directeur is Oscar Diele.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
Wij wensen jou ook een fijne ziekte toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie maar tot jullie zelf ziek worden, en dan bij voorkeur een ziekte waarbij je niet meer kan internetten.
hm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Het eerste was Kiss Kiss van Tarkan (Turks). Het tweede was ook van hem volgens mij, maar ik kan de titel niet zo gauw vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet dat liedje waarop ze buikdanste?
Ik snap het verband tussen ziekte en internetten nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tjonge jonge, ik houd wel van wat tegengas, maar dit vind ik kletskoek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Daar zou ik niet teveel op vertrouwen, helaas.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
Lijkt mij ook heel erg sterk dat ze echt overgeeft, dat zou achter niet toestaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:53 schreef droomkoningin het volgende:
(niet allemaal tegelijk)
dat dacht ik dus welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
De website werd in 1999 opgericht door Rene van Mullem. Het aanbieden van advertenties was in de beginperiode gratis. Eind 1999 werd Marktplaats.nl overgenomen door Het Goed, een landelijke keten van kringloopwinkels. In november 2004 werd de site voor een bedrag van 225 miljoen euro verkocht aan het Amerikaanse internetveilinghuis eBay. Momenteel is het de 3e meest bezochte site van Nederland. Huidig directeur is Oscar Diele.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marktplaats.nl
Ha fijn Disana..ik word helemaal hyper van die muziek..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste was Kiss Kiss van Tarkan (Turks). Het tweede was ook van hem volgens mij, maar ik kan de titel niet zo gauw vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=fSAB2vNzH4w
Zie mijn antwoord iets terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Dit nummer bedoel ik. Hoe heet deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |