ze had 100 cp met lasergamenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zou al behoorlijk in de min moeten staan inmiddels, zelfs zonder dat bezoekje.
ze heeft minstens 1 keer een vriendin gebeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ze had 100 cp met lasergamen
50 gekregen bij de verdeling van de pot
laatste pot verdeling weet ik niet of ze wat gekregen heb
popo pol 20 cp
dus zeker 170 punten... 1x gebeld = -50cp zowiezo heeft ze 120 cp
Dit ff uit mijn geheugen... aanvullingen zijn welkom
echt nie, ouwe peter-wegpester !:)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is gewoon een Hollander met Antilliaanse ouders hoor
die neemt steeds niet op volgens mij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef farceman het volgende:
Hebben ze die nep tamara nu al gebeld?
Ze kreeg ook de punten van Natasia geloof iets van 150..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ze had 100 cp met lasergamen
50 gekregen bij de verdeling van de pot
laatste pot verdeling weet ik niet of ze wat gekregen heb
popo pol 20 cp
dus zeker 170 punten... 1x gebeld = -50cp zowiezo heeft ze 120 cp
Dit ff uit mijn geheugen... aanvullingen zijn welkom
ik hoop het zo... en dat dat de reden is dat ze nu niet opneemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
die neemt steeds niet op volgens mij...
ben benieuwd of ze morgen palma komt helpen
lijkt me niet, tas had er maar 50 overquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze kreeg ook de punten van Natasia geloof iets van 150..
en die collect call van haar moeder, de eerste keer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef avonne het volgende:
[..]
ze heeft minstens 1 keer een vriendin gebeld.
Die van Ikea vond ik het meest spontaan en klonk wel lekker (maar ik heb ze niet allemaal gehoord)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
"ik vond het met al die andere mensen veel leuker. Ik vind het nu... ik weet niet."
die heeft ze uit de pot gekregenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
en die collect call van haar moeder, de eerste keer.
Je hebt PTSS. Geeft niet hoor, hebben we hier allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:39 schreef agter het volgende:
Ik denk dat ik nu Natasia hoor...maar dan met een vermomde stem...daar door te telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |