abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53308050
Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
pi_53310031
Wolfsen, minst ergere van de twee.
pi_53370423
Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
pi_53373782
En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
pi_53374885
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
Brouwer is geschokt door de situatie in Kanaleneiland. Gelukkig is ze op de hoogte van de problemen die daar spelen .
Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
For great justice!
pi_53374892
quote:
Samenscholingsverbod op Kanaleneiland in Utrecht
vrijdag 21 september 2007 20:15

(Novum) - De Utrechtse burgemeester Annie Brouwer stelt een samenscholingsverbod in op een gedeelte van Kanaleneiland-Noord. De situatie dreigt onbeheersbaar te worden. Dat bevestigt een woordvoerder van de burgemeester vrijdag naar aanleiding van het tv-programma 4 in het land. De overlast van criminele jongeren in de wijk is zo groot dat de politie in het programma zegt 'hier geen passend antwoord op te hebben'.

Alleen als probleemkinderen al rond hun twaalfde gedwongen uit gezinnen worden gehaald en in speciale opvoedingscentra worden geplaatst, is de veiligheid in de wijk weer terug te brengen. Dat zeggen de korpschef van de politie en de burgemeester in het programma. Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.

Het programma 4 in het land deed enkele weken onderzoek in Kanaleneiland-Noord nadat de gemeente hekken rond een seniorenflat plaatste om vluchtroutes voor criminelen op scooters af te snijden. De cameraploeg werd driemaal binnen vijf minuten de wijk uitgejaagd door groepen jongeren. De eerste keer werd daarbij een bedrijfsauto vernield en werd er camera-apparatuur gestolen. Bij een volgende poging werd een verslaggever bekogeld met stenen. Bij een derde poging moest de ploeg de wijk ontvluchten toen een groep jongeren de auto bestormde en op de auto insloeg.

Daarop besloot de redactie van het programma de buurtbewoners undercover te interviewen over de stand van zaken in hun wijk. Daarin geven buurtbewoners aan de politie niet meer te bellen als hun iets overkomt. 'Als je dat doet, ben je de lul. Dan pakken ze je.' Met ze zouden ze doelen op de jongeren.

Burgemeester Brouwer trekt extra geld uit om meer agenten in te kunnen zetten in de wijk. Maar volgens de burgemeester en de politie kan de strijd niet worden gewonnen met enkel politie. Het is nog niet bekend per wanneer het verbod wordt ingevoerd, meldt de woordvoerder van de burgemeester.

PVV-leider Geert Wilders refereerde deze week tijdens de Algemene Beschouwingen nog aan de seniorenflat in Kanaleneiland-Noord. Volgens Wilders worden de bewoners 'geteisterd' door 'Marokkaanse straatterroristen'.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/171371/
For great justice!
pi_53375495
quote:
Agenten die op straat verdachten willen oppakken, moeten daar volgens de politie nu vanaf zien omdat ze door andere jongeren worden bedreigd.
Dan trek je je pistool en schiet je ze voor hun knar.
Nu bedreigen 'ze' gewoon de politie omdat ze ermee weg komen. Lachen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:13:42 #208
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53376337
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 07:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze lijkt nogal eens te vergeten dat er ook nog een stukje stad buiten de singels ligt.
Tenzij het over St. Graftakkenvinexveen gaat.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:30:34 #209
32402 s0k
..............................
pi_53377838
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef lost95 het volgende:
En dan van de omgeving Griftpark nog maar niet te spreken (reden net wat politieauto's heen en weer, vast weer klein crimineeltje dat probeert te ontvluchten)
griftpark valt toch best mee?
..................................................................................................................................................
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:57:47 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_53378443
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 07:59 schreef Q. het volgende:

De situatie dreigt onbeheersbaar te worden.
_!

Maar van mij mogen ze samenscholen in Kanaleneiland. Als je het daar verbiedt gaan ze in de binnenstad samenscholen, en het was nou juist zo leuk dat Utrecht de enige van de vier grote steden is met een 'schone' binnenstad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53378564
Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
  zaterdag 22 september 2007 @ 13:56:52 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_53379684
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:03 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we geen samenscholingverbod op raciale kenmerken inlassen?
Over een jaartje een maan en een sterretje op de borst, over 2 jaar allemaal terug naar het Rifgebergte.
Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 22 september 2007 @ 14:19:53 #213
32402 s0k
pi_53380205
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kunt mensen toch niet zomaar het land uitzetten! Ik zeg humane heropvoedingskampen. Allemaal bij elkaar zetten, beetje werken, etc.
Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
..................................................................................................................................................
pi_53380271
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Laat ze maar eens een stevige bak thee drinken. Dat zal ze leren.
For great justice!
pi_53381419
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef s0k het volgende:

Hekje eromheen, aan het einde een treinrails... ja, ik voel 'm alweer hoor
Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
  zaterdag 22 september 2007 @ 16:31:00 #216
32402 s0k
pi_53382972
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, het is sowieso heldere taal. Speknek zegt eigenlijk wat wij denken dat we konden denken als we zeiden wat hij dacht dat we konden zeggen omdat hij dacht dat we dat ook konden denken, maar wij het nog niet dachten totdat hij het zei.
Neu, ik heb het wel eens eerder geopperd, al dan niet op dit forum.
Enfin, het is gewoon te triest voor woorden dat wij op dit soort ideeën komen t.g.v. dit soort gebeurtenissen.
pi_53387869
Fijnheid, de Jumbo is ook tot 20 uur open.
pi_53394130
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:30 schreef s0k het volgende:

[..]

griftpark valt toch best mee?
Normaal gesproken wel, maar schijnbaar gister niet.
pi_53435946
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
Pans wil een veilig, gezond en sociaal Utrecht, zegt-ie. Dus op Pans stemmen!
Oh, wacht, dat wil Wolfsen natuurlijk óók. Damn.

Pans wil een burgemeester worden voor álle Utrechters!
En Wolfsen... ehm, die zal dat ook wel willen.

Veiligheid! Leefbaarheid! Weg met de bureaucratie! Investeren in mensen!

Weet je, ze zoeken het maar uit. 'k Heb wel wat beters te doen dan een symbolische stem uitbrengen.
Dit referendum is volgens mij echt puur bedoeld om de burgers betrokken te laten voelen. Ben benieuwd hoeveel mensen de weg naar de potloden gaan maken. En wat betreft de 2 kandidaten, wat maakt het uit? 2 PvdA'ers met ongeveer dezelfde ideeën.
pi_53436063
Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
pi_53437277
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:02 schreef VoreG het volgende:
Ik ga niet stemmen, maar als het met potlood is ga ik misschien blanco stemmen. Heb ik dat ook een keer meegemaakt .
Waarom wil je dat perse met een potlood dan?
  maandag 24 september 2007 @ 18:43:08 #222
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53438686
Voreg is een anagram van vroeger, dus hij is nogal nostalgisch.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_53439791
Ik wil gewoon een keer met potlood stemmen ipv met een stemcomputer, is dat zo vreemd? .
pi_53439969
De laatste keer dat ik met potlood stemde stemde ik nog VVD dus dat is echt lang geleden.
For great justice!
pi_53440015
De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
pi_53440036
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
De laatste keer dat ik met potlood stemde, was voor klassenvertegenwoordiger geloof ik.
Mochten jullie daarvoor kiezen? Bij ons werd dat gewoon via een soort staatsgreep (klasgreep) gedaan. Veel handiger.
For great justice!
pi_53440115
Ik heb ooit 's campagne gevoerd met etiket-stickers door de hele school met snedige slogans. De etiketjes waren makkelijk te verwijderen, dacht ik. Niet wanneer je ze een week laat zitten dus. Mocht ik daarna van meneer de conciërge ze allemaal gaan verwijderen met een flesje stickerverwijderaar .
pi_53440174
Dat klassenvertegenwoordiger, dat was toch gewoon een soort verkapte taakstraf voor losers?
For great justice!
pi_53440241
Ik weet het niet meer eigenlijk... *denk*
Nee, ik bedoelde leerlingenraad of iets dergelijks.
Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
  maandag 24 september 2007 @ 19:32:19 #230
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53440343
Ik hield me op de middelbare school iig niet bezig met verkiezingen, maar ik kan me alleen maar voorstellen wie dat wel zou doen.
Vertegenwoordiger was idd altijd de lul, dus doordat zijn naam geroepen werd als het gevraagd werd, werd hij het.
pi_53440478
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:

Klassenvertegenwoordiger moest je met 't klassenboek sjouwen geloof ik.
Is dat niet tof dan?
For great justice!
pi_53444226
*Utrechtse meldt zich*

Utrecht
pi_53445742
Tof. Waar in Utrecht?
For great justice!
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:27:33 #234
32402 s0k
pi_53473142
Weet iemand trouwens iets over korte termijn plannen in de wijk Lombok? Of iets dat nu loopt. Ik bedoel dan niet de Wijkvisie die in 2004 is bepaald, maar iets concreets.
pi_53473223
Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
For great justice!
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:32:48 #236
32402 s0k
pi_53473315
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef Q. het volgende:
Ja: ze gaan de wijk niet slopen.
Pienter hoor.
  woensdag 26 september 2007 @ 00:10:14 #237
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_53476474
momenteel zijn er geen nieuwe plannen. De plannen voor de kop van Lombok liggen nog steeds bij de gemeente, de klankgroep en de architecten. Gelukkig voor ons in Lombok was de Ullu Moskee 't ook niet eens met het ontwerp waarmee de gemeente op de proppen kwam en zij hebben samen met de buurt een redelijke stem erin

Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_53476799
Ik wilde even zeggen dat jullie stad tof is. Zelfs de deprimerende Vinex-wijken zijn er beter dan hier. Zelfs de zwervers en junks en randfiguren die "JA NEE IK MAG HET NIET WANT ME TANDEN HÈ (de beste man had er dríe), MAAR VRAAG HET EFFE AAN PETER, DIE ENE DAAR" roepen als je ze een donut aanbiedt doen jullie beter.

Door jullie stad klinkt een whopping 7 vierkante meter in Zuilen opeens héél reëel, en dat is best een compliment, want ik ben claustrofobisch as fuck.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_53478666
Graag gedaan, Nosh.
For great justice!
  woensdag 26 september 2007 @ 15:59:28 #240
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53489548
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:10 schreef zwahiel het volgende:

Al iemand naar de Iftar geweest overigens?
Is dat die tent die nu op de kop van lombok staat?
En zo ja, wat gebeurt daar allemaal dan?
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:02:44 #241
81237 releaze
best of both worlds
pi_53567061
nou, ik heb gisteren gehoord dat ze plannen hebben om onze huisjes hier in hoograven te gaan slopen, we horen de definitieve plannen binnen 2 jaar.. de nieuwe bovenbuurman heeft ervoor getekend dat hij geen oprotpremie krijgt maar goed, wij wel.

was wel ff schrikken. ok, het is mn eerste huisje en verhuizen zat er toch wel in aangezien mijn vriend het hier niet fijn vindt, maar toch, mijn eerste huisje gaan ze slopen!
ik vraag me wel af wat voorn vervangende woonruimte we gaan krijgen. ze willen hier dure koopwoningen neerzetten dus we komen wrs niet terug. maar wij hebben een leuk huis. een benedenverdieping met 3 slaapkamers en een voor en een achtertuin. als ze iets gelijkwaardigs voor ons kunnen vinden hebben we hopelijk over een jaartje of twee een eengezinswoning want die tuin, ja die willen we houden
  zondag 30 september 2007 @ 12:52:48 #242
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586438
Teruggevonden na een paar maanden

Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 september 2007 @ 13:04:06 #243
81237 releaze
best of both worlds
pi_53586720
als jij bewoner bent van die wijk dan kan je waarschijnlijk wel ergens een pasje aanvragen bij de gemeente. in lombok hebben ze een jaar (of twee?) terug ook betaald parkeren in de woonstraten ingevoerd (dus niet alleen in de kanaalstraat) en mn ouders hebben toen een brief ontvangen waarbij ze pasjes kregen voor 3 auto's geloof ik. (of het aantal autos dat je hebt en een bezoekerspas). Zij betalen dus niet, of heel erg weinig, en als mn zusje langskomt met de auto dan kan zij ook gratis. ik zou daar ff naar informeren als ik jou was.
  zondag 30 september 2007 @ 13:09:36 #244
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586867
Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
quote:
nieuwe terrassen onder voorwaarden mogelijk op het Neude, de Ganzenmarkt, Janskerkhof, Oudegracht ten noorden van de Vismarkt, Vredenburg en omgeving, Tolsteegbrug, Domplein, het Wed en de Vismarkt.
Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 30 september 2007 @ 13:10:43 #245
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53586894
quote:
Op zondag 30 september 2007 12:52 schreef Oosthoek het volgende:
Teruggevonden na een paar maanden

Gister kreeg ik de schrik van mn leven. Kreeg van iemand te horen dat tuindorp (of voordorp weet ik veel) al een paar weken betaald parkeren was. Mijn auto stond daar al dik twee weken Godzijfucking dank is het stukje waar ik hem altijd zet nog niet betaald parkeren. Waar denkt de gemeente godverdomme wel niet dat wij in witte vrouwen onze auto kwijt moeten? Kutzooi En wel 900.000 euro uitgeven aan een idioot
burgemeestersreferendum waar niemand op zit te wachten.
Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 30 september 2007 @ 13:13:17 #246
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53586958
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja, betaald parkeren wordt in heel Tuindorp in fases ingevoerd, iedere paar maanden een stukje dieper. Compleet idioot om dat zo te doen maargoed. Je kon er al niet normaal parkeren, en nu krijgen de achterste straten er nog meer auto's bij.
Is er al een parkeervergunning afgegeven op jouw adres dan? Binnenkort moet iedereen op het IBB parkeren
Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:14:37 #247
81237 releaze
best of both worlds
pi_53586995
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:09 schreef Oosthoek het volgende:
Ja, maar ik woon dus in witte vrouwen, krijg geen vergunning omdat mn huisgenoot er al een heeft en er is gewoon geen andere parkeerplek mogelijk dan tuindorp, en dat is al 15 minuten lopen godverdomme. Waar moet ik dán mn auto neerzetten... De gemeente is altijd heel goed in dit soort 'oplossingen' maar laat aan de andere kant de bevolking de tering krijgen als er écht iets moet gebeuren. Dan is Brouwer plotseling te druk met een referendum waar geen hond op af komt.
[..]

Ik vind dit ook wel vreemd trouwens. Neude staat al vol met terrassen, janskerkhof misschien uitbreiding van hemingway? Meer kan ik me niet indenken. Overigens zijn terrassen daar op parkeerplaatsen niet mogelijk, omdat serveersters dan de straat moeten oversteken, dit mag niet. Dat is ook de reden dat het grote terras op de neude zo lang heeft geduurd, moest eerst afgesloten worden voor het verkeer. Het wed staat al vol met terrassen, vismarkt ook, oudegracht ten noorden van de vismarkt..... Ik snap hier echt geen reet van...

heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
  zondag 30 september 2007 @ 13:17:14 #248
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587060
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:14 schreef releaze het volgende:

[..]

heb je het al wat harder geprobeerd naar de gemeente toe? is toch achterlijk dat er in een huis waar veel mensen wonen er maar 1 iemand een vergunning krijgt, ook jij staat daar ingeschreven. zou het nog eens proberen als ik jou was. En je weet het, hoe vaker je belt en hoe irritanter je bent, hoe eerder je geholpen wordt bij bureaucratische instanties
Ik word al moedeloos als ik er aan denk om die hersenloze figuren van de gemeente te bellen Ik heb een ambtenarenfobie
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:19:06 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587117
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:13 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het is gewoon geen oplossing, slechts verplaatsing van het probleem. IBB is echt véél te ver voor mij, woon aan het begin van de biltstraat. Binnenkort is de meest dichtbijzijnde lokatie fort blauwkapel

Iemand in huis heeft inderdaad al een vergunning. Sta nu op de wachtlijst voor een 2e, deze is 7 jaar
Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:21:21 #250
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587182
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Kan je in De Bilt nog gratis parkeren?
Vrees van niet. Ik overweeg nu om mijn auto in Helmond te parkeren bij mijn ouders. Het is een stukje fietsen, maar dan staat hij tenminste gratis!
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:22:01 #251
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587200
Overigens, het parkeertarief in tuindorp wordt 2,10 per uur Toen ik dat las dacht ik echt "What, the, fuck....?"
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:23:03 #252
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53587226
Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 30 september 2007 @ 13:25:11 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587301
Het zal hier ook wel ingevoerd worden over niet al te lange tijd denk ik, scheelt weer een boel Jaarbeursoverlast. Ik zit er niet mee, we hebben een eigen binnenterrein hier.
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:30:28 #254
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587455
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
Bij mij in de buurt wordt nu een onderzoek gehouden of ze betaald parkeren gaan invoeren.
Ik ben er zelf wel voor, ik wil best een beetje voor een vergunning betalen om er dan zeker van te zijn dat er plek is. Want je ziet nu dat ongeveer iedereen aan het eind van de dag bij ons in de buurt parkeert, dwars op stoepen, 1 cm van je voordeur etc., en als je dan als bewoner een keer na een uur of negen 's avonds aankomt, ben je een half uur rondjes aan het rijden op zoek naar een plek omdat allemaal klaplopers hun auto schots en scheef overal neerzetten.

Om nog maar te zwijgen over parkeerschade voor en achter, en spiegels die eraan gaan omdat de doorgang gewoon te nauw is...

Overigens als je je auto twee weken ergens zonder te gebruiken laat staan, maak je mij ook niet wijs dat het noodzakelijk is dat je voor je deur kunt parkeren... 't Is gewoon de consequentie van in een stad wonen. Veel mensen en auto's, en te weinig plek.
Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
deed het licht uit
pi_53587616
Hoe lang zou ik in Overvecht nog veilig zijn voor de betaald-parkeren maffia?
  zondag 30 september 2007 @ 13:36:24 #256
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53587657
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:30 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik kan het de bewoners van de wijk ook niet kwalijk nemen. Ik zou zelf strontziek worden van al die auto's in mijn straat/wijk. Feit is wel dat het probleem bij de gemeente ligt en dat die er niets aan doet, behalve het parkeertarief verhogen naar 2,70/h oid om te zorgen dat de mensen die iedere dag betalen omdat ze geen vergunning kunnen krijgen nu écht niet meer kunnen parkeren . Wittevrouwen is een wijk gevuld met tweeverdienende stelletjes, allemaal in kleine huisjes dicht op elkaar. Ik ken al iemand in de wijk die uit ellende binnenkort maar een priveplaats gaat huren voor 100 euro per maand. Dat zou imho niet zo moeten zijn.

Overigens is het inderdaad zo dat ik op dit moment mijn auto niet iedere dag nodig heb op z'n zachtst gezegd, maar dat verandert binnen afzienbare tijd bovendien doet dat niets af aan het probleem. Binnenkort staat me iedere dag een leuke zeiknatte fietstocht naar fort fucking blauwkapel te wachten. Waarbij ik iedere ochtend weer verrast kan worden dat ze er nog staat en dat de ruiten er nog inzitten. Feest.
Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 30 september 2007 @ 13:40:32 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_53587798
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou me daar drukker maken over de inhoud van je auto. .
For great justice!
  zondag 30 september 2007 @ 13:41:24 #258
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587822
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:36 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ja, de gemeente houdt er inderdaad niet echt een constructief beleid op na. Maar als je de vergunningsprocedure soepeler maakt, dan hou je het probleem: er zijn gewoon niet genoeg plekken voor iedereen.
Maar om het dan zomaar overal betaald en duurder te gaan maken, lost idd niks op en riekt eerder naar gewoon ordinair melken.
Het is naar mijn mening ook gewoon melken. Ik geloof dat het tarief in de binnenstad 3,70 per uur is. Weet je wat het tarief op 100 meter van Times Square NYC is? 3 dollar Kromme kutvergelijking natuurlijk, maar hoe idioot is het dat bewoners van een simpele woonwijk als Tuindorp binnenkort 2,30 per uur moeten gaan betalen?? Dat is toch gewoon pure uitzuigerij? Wees dan constructief en zet de schep in het griftpark, bouw er een megaparkeergarage onder voor de bewoners en plant daarna weer wat gras aan. Als je zorgt dat daar enkele honderden auto's kwijt kunnen, die allemaal een euro per dag betalen, dan is het met een beetje subsidie makkelijk haalbaar. En die subsidie hebben de autoeigenaren van deze stad al meer dan verdiend.
deed het licht uit
  zondag 30 september 2007 @ 13:42:08 #259
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53587844
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
deed het licht uit
pi_53590960
Oh ja, ik had ge-edit en dat ging niet helemaal goed zie ik nu:

In de Bilt hebben ze een bauwe zone in het winkelgebied. Niks betaad parkeren, gewoon zo'n parkeerschijf achter je voorruit. Zullen we daarheen gaan verhuizen?
  zondag 30 september 2007 @ 17:03:13 #261
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_53593993
Hier in de buurt (transwijk/nieuw welgelegen) loopt nu ook een onderzoek, ik stem tegen.
Zelf heb ik zelden last van de drukte (aangezien ik overdag over het algemeen toch niet thuis ben en met die ene vakantiebeurs ook nog wel kan leven).
Ik snap best dat mensen voor zullen stemmen.
De kosten voor de vergunning zijn niet schrikbarend , maar wel zonde en het feit dat bezoek ook moet betalen (wel met korting maar met een beperking van een x aantal uur per kwartaal).
Als het betaald parkeren word zal het bij de buren voor de deur (daar is het al wat maanden betaald parkeren) wel weer drukker worden , bedrijven betalen mijn inziens toch wel voor de plekken en dat zijn mijn inziens de grootste overlast veroorzakers.
Dus de buren (seniorenflat) zijn grotendeels weer terug bij af , die liggen op kleinere loopafstand van de bedrijven die bij ons voor parkeren.
  zondag 30 september 2007 @ 17:31:38 #262
81237 releaze
best of both worlds
pi_53594885
achterlijk eigenlijk. voor je het weet is heel utrecht een betaald parkeren zone.
pi_53685138
'k Werd door een 'Roze Raadslid' uitgenodigd om naar een 'Roze Burgemeestersdebat' te komen a.s. vrijdagavond in de Raadzaal.

Misschien dat ik nog ga ook .
pi_53733276
Jullie krijgen allemaal de groeten van Aleid .

Was een leuke borrel in de Winkel van Sinkel, die ze enorm mooi aan 't opknappen zijn trouwens!
Die toiletten boven, mozaïek-toestanden, erg mooi .
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:11:30 #265
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53734938
Flikker op met dat k*treferendum
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:16:49 #266
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53735032
quote:
Op zondag 30 september 2007 13:42 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Hé, hoe zit dat nou met die parkeerschijven in De bilt?
?
Zyggie.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:57:21 #267
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53740080
Ik ben nog nooit in de winkel van sinkel geweest

Vandaag trouwens een huwelijk in het Paushuis, daarna receptie en feest in Lofen. Moet er om half 2 zijn, misschien moet ik maar even gaan douchen, moet ook nog spullen ophalen in de stad namelijk....
deed het licht uit
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:07:11 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_53740271
Ik vind Aleid nog wel aardig, die lijkt tenminste oprecht z'n best te doen. Goed, hij heeft niets met Utrecht, en praat als een boer, maar het is beter dan die Pans. Zat ik gister een interview met hem in het U-Blad te lezen, zei hij dat hij uit Maastricht kwam en in Groningen is gaan studeren, omdat hij Amsterdam te randstads vond. Moet je vooral zeggen als je burgemeester van Utrecht wil worden knuppel .

Niet dat ik uberhaupt ga stemmen, ik zit dan lekker met m'n luie kont op een strand in Egypte.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:22:40 #269
141482 Q.
JurassiQ
pi_53740570
Ik ga wel stemmen maar zeker niet op Pans, het feit dat die de afgelopen weken niet van de Maliebaan af is geweest zegt genoeg vind ik.
For great justice!
pi_53741123

.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:53:22 #271
8369 speknek
Another day another slay
pi_53741167
Je zou bijna wel gewicht aan het referendum hangen, om maar te voorkomen dat Pans het wordt.
Maarja, vind maar eens iemand die je kunt machtigen .
pi_53741445
Wolfsen heeft het idee van de spijbelrechter weer van stal gehaald .
En hij wil in ieder hek een deurtje.

Het referendum zou trouwens niet zijn keuze zijn geweest, zei ie, maar het was de enige manier om burgemeester te worden, dus hij doet maar mee...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:12:45 #273
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_53741523
ach dat betaald parkeren. Vind 't alleen smerig voor studenten die een auto hebben. Die staat natuurlijk niet je eigen naam, dus krijg je geen vergunning. Ook 't feit dat je in sommige delen van Utrecht gewoon 3 jaar moet wachten voor een vergunning... Omdat de gemeente het belangrijker vind om te investeren in transferiums dan in fatsoenlijke voorzieningen. Hier (Kanaalstraat) is 't ook ingevoerd. Ik woon net op de rand en kan mijn auto nog goed kwijt hier tegenover zonder te betalen. Maar straks ga ik ook een vergunning aanvragen. Dan kan ik mooi mijn auto recht tegenover mijn huis in de parkeerhavens zetten op de JP Coen. Kan er ook niemand tegenaan rijden

Toch is 't geldklopperij, want je moet dokken voor die vergunning om te kunnen parkeren waar jij zelf belasting over betaald. Je betaald dus gewoon dubbel eigenlijk. Beetje jammer...

In 't centrum betaal je trouwen 4,70 per uur... Belachelijk, want om op die parkeerplekken te komen moet je 's eerst een speurtocht volgen, want die wegen er naar toe veranderen ze zo vaak dat geen Tomtom 't bij kan houden...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:39:58 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53747309
1. wat vonden jullie van de nieuwe utrechtse soap nachtegaal en zonen ?

2. wie gaat er vanavond uit in Utrecht
3. waar?

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:40:43 #275
80791 crew  Paul
pi_53747320
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:50 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

.

Pans stond achter me op de bunnikside , ik heb later keilang met hem over voetbal gepraat hij word het hem voor mij
pi_53747505
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:40 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Pans stond achter me op de bunnikside , ik heb later keilang met hem over voetbal gepraat hij word het hem voor mij
Ik ga niet stemmen.

Ik word twee dagen later pas 18
pi_53747653
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
1. wat vonden jullie van de nieuwe utrechtse soap nachtegaal en zonen ?

[afbeelding]

2. wie gaat er vanavond uit in Utrecht
3. waar?

Ik vond het wel lachen, ben niet zo'n soapkijker, maar dit kan ik wel waarderen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:59:43 #278
80791 crew  Paul
pi_53747670
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:58 schreef FloggingMolly het volgende:

[..]

Ik vond het wel lachen, ben niet zo'n soapkijker, maar dit kan ik wel waarderen.
vond het accent alleen een btje te dik er bovenop
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:11:57 #279
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53747874
Ik ga sowieso niet stemmen op die linkse rakkers. Ik vind normaal gesproken dat je altijd je stem moet uitbrengen, maar dit referendum slaat helemaal nergens op. Smerige achterkamertjes politiek is het. Ik hoop (en weet het bijna zeker) dat ze de 30% niet gaan halen.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:13:24 #280
80791 crew  Paul
pi_53747903
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:11 schreef Public_NME het volgende:
Ik ga sowieso niet stemmen op die linkse rakkers. Ik vind normaal gesproken dat je altijd je stem moet uitbrengen, maar dit referendum slaat helemaal nergens op. Smerige achterkamertjes politiek is het. Ik hoop (en weet het bijna zeker) dat ze de 30% niet gaan halen.
Ja maar dan stemt de gemeenteraad toch ?
pi_53748786
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

vond het accent alleen een btje te dik er bovenop

Bij sommige personages wel ja, maar dat heeft ook wel weer wat grappigs. Ik denk dat ik het wel ga blijven kijken.
pi_53749061
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:12 schreef zwahiel het volgende:
ach dat betaald parkeren. Vind 't alleen smerig voor studenten die een auto hebben. Die staat natuurlijk niet je eigen naam, dus krijg je geen vergunning. Ook 't feit dat je in sommige delen van Utrecht gewoon 3 jaar moet wachten voor een vergunning... Omdat de gemeente het belangrijker vind om te investeren in transferiums dan in fatsoenlijke voorzieningen. Hier (Kanaalstraat) is 't ook ingevoerd. Ik woon net op de rand en kan mijn auto nog goed kwijt hier tegenover zonder te betalen. Maar straks ga ik ook een vergunning aanvragen. Dan kan ik mooi mijn auto recht tegenover mijn huis in de parkeerhavens zetten op de JP Coen. Kan er ook niemand tegenaan rijden

Toch is 't geldklopperij, want je moet dokken voor die vergunning om te kunnen parkeren waar jij zelf belasting over betaald. Je betaald dus gewoon dubbel eigenlijk. Beetje jammer...

In 't centrum betaal je trouwen 4,70 per uur... Belachelijk, want om op die parkeerplekken te komen moet je 's eerst een speurtocht volgen, want die wegen er naar toe veranderen ze zo vaak dat geen Tomtom 't bij kan houden...

Ik woon in het centrum (Nieuwegracht) en ik heb laatst voor alleen het inladen van de auto om (tijdelijk) te verhuizen iets van 8 of 9 euro in dat apparaat moeten gooien En met mn verjaardag moeten mn ouders en mn zus er gewoon op rekenen zo'n 10 a 12 euro extra uit te geven om op bezoek te komen, voor het parkeren...

Er is een parkeergarage op de Lange Nieuwstraat, maar die is volgens mij alleen voor bewoners van dat bejaardentehuis ofzo wat er staat Kunnen ze niet gewoon 1 vergunning per huis afgeven?...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:56:16 #283
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_53751540
Nachtegaal & Znn gemist, moet ik nog ff gaan zien. Lijkt me wel leuk op zich.

Vanavond @ work @ Hofman
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 22:50:01 #284
141482 Q.
JurassiQ
pi_53752537
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 20:08 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik woon in het centrum (Nieuwegracht) en ik heb laatst voor alleen het inladen van de auto om (tijdelijk) te verhuizen iets van 8 of 9 euro in dat apparaat moeten gooien En met mn verjaardag moeten mn ouders en mn zus er gewoon op rekenen zo'n 10 a 12 euro extra uit te geven om op bezoek te komen, voor het parkeren...

Er is een parkeergarage op de Lange Nieuwstraat, maar die is volgens mij alleen voor bewoners van dat bejaardentehuis ofzo wat er staat Kunnen ze niet gewoon 1 vergunning per huis afgeven?...

Ik vind dat als je op een locatie als de Nieuwegracht woont je geen recht hebt van klagen over parkeerissues, dat weet je als je daar gaat wonen. Als je dat niet wil hebbben moet je er niet gaan wonen.
For great justice!
pi_53752745
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 22:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik vind dat als je op een locatie als de Nieuwegracht woont je geen recht hebt van klagen over parkeerissues, dat weet je als je daar gaat wonen. Als je dat niet wil hebbben moet je er niet gaan wonen.

Ik heb zelf geen auto, maar het staat altijd wel stampvol bij mij voor de deur (woon in een studentenhuis van de SSH, dus niemand van ons heeft een auto) en als ik dan eens iemand op bezoek krijg zou het wel prettig zijn als dat gewoon voor een normale prijs kan, toch?... En eerst kon je nog vanaf 21.00 uur gratis parkeren en dat hebben ze nu opgeschroefd naar 01.00 uur

Alhoewel komen ze de laatste tijd vaker met de trein, dat begint gewoon goedkoper te worden dan de auto parkeren
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:19:56 #286
80791 crew  Paul
pi_53761679
Derrick is echt een puicke disco
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:20:16 #287
80791 crew  Paul
pi_53761688
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:56 schreef zwahiel het volgende:
Nachtegaal & Znn gemist, moet ik nog ff gaan zien. Lijkt me wel leuk op zich.

Vanavond @ work @ Hofman
herh. vandaag
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:37:32 #288
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_53762085
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 19:13 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ja maar dan stemt de gemeenteraad toch ?

Mijn vader zegt dat als de 30% niet gehaald wordt dat dat niet boeit.
Het referendum geeft een advies uit aan de gemeenteraad, maar ze mogen daar ook anders over denken (zullen ze niet doen want dan heb je poppen aan het dansen)
Dus eigenlijk heeft de gemeenteraad zowiezo het laatste woord, maar ze zullen wel goed naar het volk luisteren.

bureaucratie
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 oktober 2007 @ 13:40:22 #289
80791 crew  Paul
pi_53762166
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:37 schreef Undergod het volgende:

[..]

Mijn vader zegt dat als de 30% niet gehaald wordt dat dat niet boeit.
Het referendum geeft een advies uit aan de gemeenteraad, maar ze mogen daar ook anders over denken (zullen ze niet doen want dan heb je poppen aan het dansen)
Dus eigenlijk heeft de gemeenteraad zowiezo het laatste woord, maar ze zullen wel goed naar het volk luisteren.

bureaucratie

Dan weet ik toch al dat het Wolfsen word
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:56:43 #290
193639 milo.
He who can,does.He who cannot
pi_53762725
Ha! Utrecht topic. Morgen en overmogen met een bezoek vereren.Boeiende stad met even zo boeiende bewoners..
Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.
pi_53769367
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:20 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

herh. vandaag
Whehe, ik zag tieten
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:06:53 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_53824134
Morgen stembus!
For great justice!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:14:07 #293
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53824327
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Morgen stembus!
Please mag ik gaan?!
pi_53824408
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:37 schreef Undergod het volgende:
ze zullen wel goed naar het volk luisteren.
.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:32:55 #295
80791 crew  Paul
pi_53824841
MORGEN STEMMEN JONGENS
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:47:21 #296
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53825298
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
MORGEN STEMMEN JONGENS
Rot toch op man, kut linkse rakker!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:58:42 #297
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_53825669
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat ie zegt, lekkere keuze is het
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:03:00 #298
80791 crew  Paul
pi_53825778
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Stem op Pans

pi_53827120
Pans heeft een Brabants accent, blegh. Of Limburgs, Belgisch, whatever... van beneden-de-rivieren, en dus onbetrouwbaar. En nog PvdA'er ook. Goes to show.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 01:24:39 #300
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_53828945
Stemmen my ass. Heb wel wat beters te doen. Aan mn pik trekken ofzo.
deed het licht uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')