Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:58 schreef rubbereend het volgende:
of je koopt goede kisten, geen centje pijn met al die nattigheid
zelfs paarden hebben hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:22 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Kisten zijn niet echt mijn ding. Bovendien moet je die krengen flink inlopen wil je na vier dagen Lowlands nog voeten overhouden. Nee, het moet maar eens gedaan zijn met dat taboe op plastic zakjes om je voeten.![]()
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:06 schreef Nosh het volgende:
Mijn must-see lijstje, trouwens! Want dat willen jullie!
Zondag!
# Apparat
# Motörhead
# Nine Inch Nails
# Sonic Youth
Hoera!
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:41 schreef Laton het volgende:
geen magda heartthrob, troy pierce of hawtin ?![]()
kun je de zondagnacht niet meer aan jongen ?![]()
Nonsens...... dansen !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:48 schreef Klit het volgende:
[..]
Op de zondagnacht behoor je ook te rusten m'n beste Laton.
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:56 schreef Klit het volgende:
[..]
Dat kan de rest van de week toch ook nog?
Raar, alhoewel dat vooral in Amerika wel meer wordt gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik heb de ultieme drang pas echt zondags.
OMG ! barbaar !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Tool
Ik zou nog liever the White Stripes weer eens als afsluiter zien
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OMG ! barbaar !![]()
Ik zou je door een bushokje moet tiefen nu maar heb een voorbeeldfunctie...
dus....
tief ik je door een bushokje !
tja..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:05 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Tool, nog zo'n act die me gestolen kan worden. Ze hadden beter Madball kunnen boeken zoals Pukkelpop, was wss stukkie goedkoper en een flink stuk gaver(maar dan niet in de Alpha XD). Nja mensen die dr heen gaan, have fun, maar voor alleen Tool komen
Controle bij de poort is vrij minimaal. Zodra blijkt dat je tas een soort onneembare vesting is laten ze je al snel met rust. De kans dat je heel je tas uit moet pakken is minimaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Zijn we daar blij mee !?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik las vanochtend dat Dennis (jeweetwel, dat meisje met die beugel) op vrijdag ook op Lowlands staat, maar ik zie het nog niet op de Lowlands site staan?
Goeiemorgen trouwens!
Nouja, voor haar is t leukquote:
Pas een dag van tevoren kijken, heeft anders toch geen zinquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef narvik het volgende:
Het weerbericht wordt per dag hoopgevender.![]()
http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).quote:
Nee ze zingt bij dat (hoe heet dat nou ook alweer?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dr nog even op Noorderslag gezien en het is niet echt Lowlandsmateriaal...bands als Krezip wijzen ze af (en terecht), maar dit is dan ineens indiepoppier ofzo (of het heeft gewoon met Essent te maken en speelt ze een paar nummers op het Essentpodiumpje oid).
Dat jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
Dat zou bijna net zo'n blije verrassing zijn als Gabriel Riosquote:
Je mag alles meenemen behalve glas en kilo's pillen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef linebear het volgende:
Maar wel weer een dagje minder richting Lowland...
In hoeverre worden tassen gecontroleerd bij de poort van het festival terrein !?
Stel ik neem een rugzak mee en stop daar een trui in. In die trui rol ik blikjes drinken !?
Halen ze alles uit je tas of voelen ze er alleen aan !?
En eten in een plastic zak mag je mee nemen he ?!
Ook geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef linebear het volgende:
had het meer over redbull... drink niet echt bier...
Onder andere 16 Down en Delain geven silent sessies geloof ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Silent sessions
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook geen probleem
Als het maar niet in glas zit. De limieten die op de site staan moet je je niets van aantrekken.
Zo hou je nog meer ruimte in je tas over ook
Oh wacht. Ik dacht je bedoelde voor naar de campingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef linebear het volgende:
[..]
ok thanks... scheelt weer muntjes halen...
Ja, dat ik nog steeds geen tent hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was 't een nachtmerrie?
Dennis is niet de TBA als het goed is hoor, die staat nog open volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Magereheinus het volgende:
Lowlands, echt steeds meer zin in ja
Maargoed, Dennis op LowlandsDamn kunnen ze niet nog ff een paar leuke acts boeken voor die TBA. Gabriel Rios is inderdaad ook al zo iets wat ik kan missen als kiespijn.
Is je geraden ookquote:
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodkaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Als je naar het festivalterrein bedoelt: gewoon een wijde broek met hele grote zakken nemen.
Dat gaat prima!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
lijkt me dat dat ook niet lukt hoor. maar een biertje (of wat dan ook) in de hand mag je overgieten. doe ik altijd met mn wijn of vodka
En, al gedownload?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef linebear het volgende:
kreegt dit net in mijn RSS....
Is iedereen klaar voor de warming up? Kom op, voetjes voetjes van de vloer! Voor iedereen die graag zo'n Lowlands verzamelceedee wilde hebben, zijn DJ Sandeman en Hector Heclectic aan de slag gegaan en hebben een verdomd lekkere mix voor je gemaakt.
De heren brengen bloed, zweet en tranen op je mp3-speler met de enige echte Rough Guide To Lowlands-mix. Tachtig minuten lang vol knip-en plakwerk met meer dan vijftig Lowlands namen in hun meest dansbare jasje. Van Arcade Fire en M.I.A. tot Editors en James Holden.
Vergeet toch die zinderende zomer top 100, dit is nou de real shit! De mega-Lowlands-mashup 2007 is er, download hem nu en zet 'm op repeat! Een mooi hoesje krijg je er zelfs bij!
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog steeds aan 't dl-en hierZeer trage verbinding a 40 kb/sec met 107 mb als bestand
Maar is ie ook leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had 'm in 2 minuten binnen.. gewoon opgeslagen i.p.v. geopend, was zo klaar!
Ik ga 'm nu luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar is ie ook leuk?
Ik zit op m'n werk dus kan 'm niet downloaden nu
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef linebear het volgende:
dan wachten we maar even af....
ondertussen het topic vol spammen ?!
Das inderdaad vervelendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uffie (als ik 't goed hoor in ieder geval) komt al snel voorbij. Dat is gelijk het nadeel aan zo'n megamix.. dat je niet weet wat wat is enzeuw.
Misschien dat er nog iemand met te veel verstand van muziek en tijd over een playlist schrijftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Das inderdaad vervelend
Ben benieuwd, nog ff paar uurtjes wachten!
Oh, dus jij voelt altijd welk liedje van welke artiest isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Muziek en verstand in 1 zin
Muziek is gevoel![]()
Nou, luister jij die mix eens rond de 16 minuten dan, en voel voor mij welk liedje het isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Inderdaad
En dat gaat mij als nationaal kampioen popquizzen blijkbaar niet onaardig af
Niks te DUH, ik luister dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef frame-saw het volgende:
Editors DUH!
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon hebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nęh. Geen sin an.
Download Tunatic maar
http://www.wildbits.com/tunatic/
das een goeie. kom je helemaal bepakt en bezakt naar biddinghuizen om je kaartjes af te halen, blijkt het een grapje te zijn. zou ik iig nooit doen, zo laat afhalen. veel te leip.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Van marktplaats:
"k heb te koop 4 Lowlandskaarten voor de normale prijs. Ik vind het niet echt fair om de kaarten
tegen een absurd bedrag door te verkopen, kaarten zijn al duur genoeg.
Gelukkig heb ik zelf 4 kaarten gewonnen bij Grolsch en het tijdschrift Oor. Vandaar dat ik mijn
4 gekochte kaarten tegen kostprijs wil verkopen.
Om verdere zwarthandel tegen te gaan van deze 4 kaarten, wil ik met de uiteindelijke koper
afspreken in Biddinghuizen op Donderdag 16 augustus as. Ik ben namelijk veel te bang dat er
toch weer iemand reageerd die de 4 kaarten opkoopt en er weer twee verkoop tegen een belachelijke prijs.
Als ik zelf eens een keer kaarten nodig heb, dan zou ik het ook niet fair vinden om zoveel te moeten betalen. "
![]()
Een van de weinigen nog, volgens mij.
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolschquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niks te DUH, ik luister dat nooit. Heb er vanochtend wel een cd van gedownload dus dan zal ik 't later op de dag vast nog wel voorbij horen komen. Dank je wel he
!
Die heb je vast wel hoor, in je computer..het is niet dat je echt een microfoon in je USB ofzo hoeft te stoppenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is best handig, ware het niet dat ik geen microphoon heb. Maar toch, bedankt voor de tip
!
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mag ik nu een biertje? Of doe maar een cocktail, Grolsch![]()
Wat een kutremix trouwens![]()
..en dan ga je naar Lowlands?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Dat heb ik nou ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je me weet te vinden op Lowlands mag dat best hoor.
Ik vind 't wel leuk, wist toch niet wat ik verder wilde gaan luisteren.. ben alle muziek de laatste tijd een beetje zat.
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Hahaha, bijdehandjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
..en dan ga je naar Lowlands?![]()
Juistemquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Gewoon muziek-inspiratieloos, niet meer weten naar welke muziek je moet luisteren
(Dat heb ik iig, weet niet of hij dat ook bedoelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |