die moet ik onthouden!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
ik zeg altijd dat ik teveel leuks heb mee gemaakt om op te noemen.
Dan vragen ze Edwin altijd: maak een samenvatting dan
Dan zeg ik: neuken.
Manne hoeven gelukkig geen verantwoording af te leggen voor het stellen van de vraagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Stabdogg het volgende:
Voor de vrouwen: Waarom stellen jullie deze vraag?
Oh das simpel "Kheb een leuk gesprek met jou"quote:Voor de mannen: Hoe antwoorden jullie op deze vraag?
Dat is 'waar denk je aan?' al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef Stabdogg het volgende:
Dames jullie moeten 1 ding realiseren.
Deze vraag is niet te beantwoorden en misschien wel de moeilijkste vraag die er is. Ik heb liever dat je naar de zin van het leven vraagt dan dit.
Ehm, waar gaat onze relatie heen ? Dat is pas een kut vraagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Haha das ook absoluut een goeie nummer 2 ja. Misschien wel gedeelde eerste plaats.
whehehquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Jumparound het volgende:
en dan nawien laten antwoorden...
Ik heb tonks gepwnd met mn undead rogue
vet geevased man, keihard ganken
geintje nawien
haha, ik heb een antwoord voor je. Hij zal het nooit meer vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat vraagt mijn man mij regelmatig. Ik heb net zo'n hekel aan die vraag als TS...![]()
hmm, oke...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Jongens komop, blijf even ontopic. Het is geen ONZ!
Dank je wel, ik zal het eens proberen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha, ik heb een antwoord voor je. Hij zal het nooit meer vragen![]()
> Vertel eens iets leuks![]()
: Nou, nu je erover begint ! Neger zijn echt groot geschapen he![]()
> .. euh.. hoe.. euh.. laat ook maar..![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
ik zeg altijd dat ik teveel leuks heb mee gemaakt om op te noemen.
Dan vragen ze Edwin altijd: maak een samenvatting dan
Dan zeg ik: neuken.
HAHA ah hah... Dat is niet bepaald grappig,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg dan dat mijn moeder een paar dagen geleden aan kanker is gestorven en ik gisteren een 14 jarig meisje heb verkracht
Moet je dat gezicht dan es zien ZOMG!:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg dan dat mijn moeder een paar dagen geleden aan kanker is gestorven en ik gisteren een 14 jarig meisje heb verkracht
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Dat is idd té erg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Ravage het volgende:
Of.. "Ik hoorde dat je grappig bent. Zeg eens iets grappigs."![]()
Als variant op deze: Zachtjes beginnen te snikken, telkens harder, tot je huilend tegen haar schreeuwt dat haar tedere lichaam opeens niet meer bewoog. "Ze bewoog niet meer!".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Cheap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:36 schreef DoimeN het volgende:
Je moet juist over jullie gaan vertellen (insider versier tips, pukkelnerds letop)!
Als je haar die middag ontmoet hebt, zeg je: Jaa ik liep binnen toen liep ik naar de receptie en daar achter de balie zat een mooie dame! enz enz dat vinden alle dames leuk!![]()
nummer 1 wat mij betreftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Haha das ook absoluut een goeie nummer 2 ja. Misschien wel gedeelde eerste plaats.
doe me nog eens wat leuks vertellen please ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:16 schreef Laton het volgende:
dramatische vraag inderdaad, beste kun je direct aan de bar gaan hangen dan.
ik ga niet naar LL!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
doe me nog eens wat leuks vertellen please ?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Als een vrouw dat zegt, denkt ze eigenlijk:Jezus, wat ben jij saai!
Kutto !quote:
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:55 schreef Karina het volgende:
Grappig: dat zegt mijn vriend altijd "vertel eens wat leuks", wat moet je daar nou op antwoordenI
ze blowen niet allemaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:11 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
"Vertel eens wat leuks?"
"Wat."
Lachen :-)
en typisch als vrouwen zijn, focussen ze op het probleem ipv de oplossingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:13 schreef zhe-devilll het volgende:
als een vrouw dat zegt: zegt ze eigenlijk:Jesus wat ben jij saai zeg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:22 schreef shifto het volgende:
"Jij bent leuk!"
Is het enige juiste antwoord.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
-'Vertel eens iets leuks !'
-'Okee, komt 'ie: Er was eens een prinsesje. Maar het was een heel gemeen prinsesje. Ze stelde altijd moeilijke vragen aan de prins, en die kreeg er hoofdpijn van; oei oei oei ! Op een dag zei de prinses tegen de prins: 'Vertel eens iets leuks !' Maar de prins wist niets leuks te vertellen.
En toen stierf de prinses. Langzaam.
Ben jij geen meisje danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:27 schreef TherAngelina het volgende:
Als er een stilte valt... omdat de ander zo stil is... en diegene om het de stilte te verbreken maar zegt: "Vertel eens iets leuks!" Dát haat ik. Dat had ik toen ik nog met meisjes om ging
.
Nu ga je met vrouwen om?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:27 schreef TherAngelina het volgende:
Als er een stilte valt... omdat de ander zo stil is... en diegene om het de stilte te verbreken maar zegt: "Vertel eens iets leuks!" Dát haat ik. Dat had ik toen ik nog met meisjes om ging
.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:32 schreef Lyzio het volgende:
"En dan vragen de mensen aan me..vertel 's 'n verhaal! vertel 's 'n verhaal! En dan zei ik: neuh, ik verkoop alleen ijs"
Hans Teeuwen![]()
Jawel, maar ik vind ze over het algemeen niet leuk in de omgangquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind ze over het algemeen niet leuk in de omgang.
Dan weet je gewoon dat er na de volgende zin nog een vele vervelendere stilte valt. Overigens heb ik geen moeite met stiltes hoor, ik heb meer moeite met mensen die zoveel mogelijk praten om niet dom over te komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:27 schreef TherAngelina het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |