haha, ik heb een antwoord voor je. Hij zal het nooit meer vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat vraagt mijn man mij regelmatig. Ik heb net zo'n hekel aan die vraag als TS...![]()
hmm, oke...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Jongens komop, blijf even ontopic. Het is geen ONZ!
Dank je wel, ik zal het eens proberen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha, ik heb een antwoord voor je. Hij zal het nooit meer vragen![]()
> Vertel eens iets leuks![]()
: Nou, nu je erover begint ! Neger zijn echt groot geschapen he![]()
> .. euh.. hoe.. euh.. laat ook maar..![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
ik zeg altijd dat ik teveel leuks heb mee gemaakt om op te noemen.
Dan vragen ze Edwin altijd: maak een samenvatting dan
Dan zeg ik: neuken.
HAHA ah hah... Dat is niet bepaald grappig,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg dan dat mijn moeder een paar dagen geleden aan kanker is gestorven en ik gisteren een 14 jarig meisje heb verkracht
Moet je dat gezicht dan es zien ZOMG!:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg dan dat mijn moeder een paar dagen geleden aan kanker is gestorven en ik gisteren een 14 jarig meisje heb verkracht
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
![]()
Dat is idd té erg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Ravage het volgende:
Of.. "Ik hoorde dat je grappig bent. Zeg eens iets grappigs."![]()
Als variant op deze: Zachtjes beginnen te snikken, telkens harder, tot je huilend tegen haar schreeuwt dat haar tedere lichaam opeens niet meer bewoog. "Ze bewoog niet meer!".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef RickoKun het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |