COFFEE RULES..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:01 schreef Maruna het volgende:
Koffie koffie lekker bakkie koffie, wat knapt een mens daar van op?
en ht begin van een eenzame avond....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef Shitonya het volgende:
Mja het einde van de slopende dag is in aantocht
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in beschaafd nederland is het gewoon zonnig hoor
Waar werk je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef Shitonya het volgende:
Hier droog, maar depressief weer. Zo effe eten, tv kijken, sporten, weer tv kijken en mijn nest in..dan weer werken..argh, de sleur..
je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef Shitonya het volgende:
Hier droog, maar depressief weer. Zo effe eten, tv kijken, sporten, weer tv kijken en mijn nest in..dan weer werken..argh, de sleur..
nee hoor in beschaafd nederland regent het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in beschaafd nederland is het gewoon zonnig hoor
ltr coviequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:45 schreef covie het volgende:
Ik stop er mee ik heb echt helemaal geen zin meer.
Wat een rotdag was dit zeg bah
Ik ben chagerijnig.
Doeii [afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Na een lange en vermoeiende dag, ga ik m'n zooi eens opruimen!![]()
En dan snel naar [afbeelding]
Joh, stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Shitonya het volgende:
bah koffie..
laturquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:45 schreef covie het volgende:
Ik stop er mee ik heb echt helemaal geen zin meer.
Wat een rotdag was dit zeg bah
Ik ben chagerijnig.
Doeii [afbeelding]
laturquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef OA het volgende:
Na een lange en vermoeiende dag, ga ik m'n zooi eens opruimen!![]()
En dan snel naar [afbeelding]
laturquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef Shitonya het volgende:
doe ik nooit
ik ga naar huistoedoeloe
wat een hondenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:04 schreef crossover het volgende:
Godver, denk je aardig te zijn door je open dir te delen met de weblog, zetten ze er geen credits bij
Arschlöcher zijn hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:04 schreef crossover het volgende:
Godver, denk je aardig te zijn door je open dir te delen met de weblog, zetten ze er geen credits bij
Sölden, in Oostenrijkquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:13 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.
Zelf gefixed?quote:
neen, m'n zuster heeft dat gedaanquote:
Ik heb hem hier liggen in een mooie zilveren envelopquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:08 schreef Houniet het volgende:
papier heb je al een kaartje besteld?
ik heb ze net besteldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hem hier liggen in een mooie zilveren envelop![]()
![]()
![]()
ik sla er per avond wel 7 kapotquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:29 schreef crossover het volgende:
Verdomme ik heb gewoon een muggenbult
Ik hoorde 'm nog vliegen gister maarja.
hey BrandX....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] luitjes, hoe is het hier? ik heb jullie de hele dag niet mogen 'lezen' [afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey BrandX....:W...ik val bijna in slaap, erg lastig die jetlag.....:O:O:O
jarloers benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
muggen...??? wat zijn dat...????ik heb er geen last van hoor...![]()
quote:
het was echt super gewedig....!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]snap ik!
ik heb het hele verhaal van je vakantie gemistzo druk op werk! (na morgen heb ik vakantie, boel afhandelen en zulks)
Hoe heb je het gehad? En hoe vonden de kids het?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het was echt super gewedig....!!!!8-)_O__O_..we hebben best veel gedaan: gedoken, tussen de haaien en roggen gezwommen, een jeep-safari gedaan, met dolfijnen gezwommen en nog veel meer...maar vooral hebben we van de natuur daar genoten...zo prachtig..de kleuren zijn zo anders dan hier, veel feller en krachtiger en de zee was echt azuur blauw...als we 's ochtends wakker werden konden we zo vanuit ons bungalow het water in waar de prachtigste vissen zwommen..en de zonsondergang OMG....zoooooo mooi!!!! heb er wel een stuk of 60 foto's van, kon er geen genoeg van krijgen...wat mij ook opviel was dat de mensen daar zo aardig waren! en niet aardig omdat we oeristen waren, maar je zag dat ze gewoon zo zijn. altijd bereidje iets uit te leggen en iets te laten zien..ze zijn dan ook erg trots op HUN eiland!!! Enige minpuntje: het hoofdstad Papeete.zo vies en luidruchtig....bah. we zijn maar een halve dag geweest, zijn met de bot gegaan, en waren blj weer op Moorea te zitten.
Een ding weet ik zeker: IK GA ZEKER TERUG....!!!:Y:')^O^_O__O_*O**O**O*
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
muggen...??? wat zijn dat...????ik heb er geen last van hoor...^O^
quote:
en ik woon gewoon niet in de buurt van water, en heb er dus 0,0 last vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb dan ook van die dingen voor mijn ramen gezet....^O^
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[afbeelding]
dit is de uitzicht die we iedere avond hadden vanuit ons bngalow.....O+_O__O_
ik ook niet, maar hier zijn ze wel aanwezig....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ik woon gewoon niet in de buurt van water, en heb er dus 0,0 last van [afbeelding]
dat bedoel ik dus.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
WOW de fucking shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gaafquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[img=578xnull]http://i12.tinypic.com/4tut08g.jpg[/img]
dit is de uitzicht die we iedere avond hadden vanuit ons bngalow.....![]()
![]()
![]()
veel plezier.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
@ Kroeg
Eindelijk een leuk cafe in helmond, 'Velvet Lounge' de naam zegt het al
YES!!!!! give it to me!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.....:Y_O__O_....wil je nog meer zien....???
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
@ Kroeg
Eindelijk een leuk cafe in helmond, 'Velvet Lounge' de naam zegt het al
have fun!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:50 schreef crossover het volgende:
@ Kroeg:W
Eindelijk een leuk cafe in helmond, 'Velvet Lounge' de naam zegt het al:s)
zou wel vee meer willen laten zien,maar niet hier op fok! want mijn kids staan er heel vaak op....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:02 schreef BrandX het volgende:
echt top die foto's, JJ!
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef Pheno het volgende:
En dan kan ik alleen fotos laten zien van regen:')
Regen is ook mooi toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef Pheno het volgende:
En dan kan ik alleen fotos laten zien van regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |