quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:11 schreef DiDijo het volgende:
De strijd tussen Brian en Amanda gaat maar door en door, diverse keren zegt Brian: “ai ai ai”, omdat hij zich moet inhouden. “Houd je fokking smoel met je kutkop”, zegt Brian diverse keren tegen Amanda, die soms er tegenin gaat en, soms erg gehoorzaam is. Dan ineens staat Brian op en lijkt even een klap te willen geven maar hij houd zich netjes in. Nu is Amanda aan zet: “kan jij je bek even houden, ik luister ook na jou”, zegt Amanda. Brian geeft nu aan dat de ware aard van de hele discussie naar boven komt, volgens Brian is het alleen maar jaloezie. Hoe gaat dit gesprek verder lopen, krijgt Amanda haar zin, of is het Brian die deze felle discussie gaat winnen?
Nix wil ook dat die Tamara komt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:09 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die nadia zich voortdurend mee....
gesellig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:25 schreef STAP01 het volgende:
Misschien wil dat meisje wel 6 weken in de Kooi logeren.....![]()
En met dit soort scripts wordt dus een duur TV programma gemaakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nix wil ook dat die Tamara komt...![]()
Dus Brian doet het ook deels voor Nix omdat hij Tamara kent.
Maar Brian heeft er dus op aangedrongen dat Nix moet zorgen dat Nadia niet weer in Amanda d'r straatje gaat zitten lullen zodat Amanda alleen maar weer de bevestiging krijgt dat ze wel een punt heeft. Dus Nix moet er een beetje voor zorgen dat het niet heel de tijd "Ja" en "Amen" is in dat gesprek tussen Nadia en Amanda. Dat doet tie opzich goed, maarja hij hoeft alleen maar te herhalen wat Brian al 20x gezegt heeft natuurlijk.![]()
M'n qoute-actie was trouwens niet de bedoeling...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef FdW het volgende:
[..]
En met dit soort scripts wordt dus een duur TV programma gemaakt.![]()
Brian beschermt Amanda met liefde en veel aandacht tegen anderen en zichzelf, en dat doet ie al een half jaar zeer efficient.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien is dit een idee voor Hans om Brian nog harder te laten trainen:
[afbeelding]
Toeval bestaat niet he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:16 schreef Varen het volgende:
Amanda moet plassen, Nadia ook
Hoe blind kun je zijn voor je eigen tekortkomingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
A: "Jullie mannen denken alleen maar aan jezelf en niet aan je vriendin ze gevoel."
Is Amanda nou ook al een jongetje????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
En waaaaar is Amanda zn gevoeeeeel!!
Dus Huub en Liek, werk aan de winkelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:36 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, dat meisje mag dus niet meer komen. Basta.
In de krultang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
En waaaaar is Amanda zn gevoeeeeel!!
Dat doet Amanda altijd: Mn zus zn huis, Lieke zn jurk, Nadia zn vriendje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is Amanda nou ook al een jongetje????![]()
Zeer toevallig weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef SiRojK het volgende:
Whahhahahahhaa
Palma heeft een huishoudster te weinig
Huub heeft met achter gebeld en gevraagd of 'Tamara' kan komen huishouden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef SiRojK het volgende:
Whahhahahahhaa
Palma heeft een huishoudster te weinig
Huub heeft met achter gebeld en gevraagd of 'Tamara' kan komen huishouden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hallo, met Huub. Mijn lieftallige huishoudster Palma heeft een hiaat in haar personeelsbezetting de komende twee dagen. Ik zou graag de Tamara-look-alike willen uitnodigen Palma te assisteren"
[afbeelding]
Die meid wil graag op tv komen blijkbaar, want ze wil ook aan het paupercontestje meedoen, dus het is niet ondenkbaar dat ze komt.quote:
Briljant, waar haalt ie het vandaan? Dit is de oude Huub weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef STAP01 het volgende:
En Huub vraagt of de Tamara look a like Palma kan komen helpen!!!![]()
![]()
![]()
1 ding is me niet duidelijk, misschien dat iemand dat kan verduidelijken? Amanda zei dat ze het niet pikte dat het meisje zo popi ging doen tegen haar aan de telefoon. Dat heb ik niet gezien, is dat telefoongesprek er geweest en deed die meid popi?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Hallo, met Huub. Mijn lieftallige huishoudster Palma heeft een hiaat in haar personeelsbezetting de komende twee dagen. Ik zou graag de Tamara-look-alike willen uitnodigen Palma te assisteren"
[afbeelding]
Nee, dat telefoongesprek moet nog komen, Amanda zal wel vast invullen wat dat meisje zal gaan zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 ding is me niet duidelijk, misschien dat iemand dat kan verduidelijken? Amanda zei dat ze het niet pikte dat het meisje zo popi ging doen tegen haar aan de telefoon. Dat heb ik niet gezien, is dat telefoongesprek er geweest en deed die meid popi?
Net nu ik vanmiddag op vakantie gaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef STAP01 het volgende:
HUUB'S BACK!!
De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! Einde aan de armoede! Nederland is er weer bovenop!quote:
Laatst stuiptrekkingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef STAP01 het volgende:
HUUB'S BACK!!
ok, wat is dat dan waar t-lex over praat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat telefoongesprek moet nog komen, Amanda zal wel vast invullen wat dat meisje zal gaan zeggen.![]()
Ze moeten alle deelneemsters nog bellen voor een interviewtje, of om ze af te bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, wat is dat dan waar t-lex over praat?
Nog is Lieke er voor Huub om zich op af te reageren, maar niet lang meer. En dan???quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Laatst stuiptrekking![]()
En ach zal toch wel weer met een sisser aflopen. Zo gaat dat de laatste tijd steeds met de idee'tjes van Huubje.![]()
Doemdenker!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Laatst stuiptrekking![]()
En ach zal toch wel weer met een sisser aflopen. Zo gaat dat de laatste tijd steeds met de idee'tjes van Huubje.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten alle deelneemsters nog bellen voor een interviewtje, of om ze af te bellen.
Palma krijg je niet weg. Al moet ze Lieke's kont kussen; blijven zal ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:49 schreef Varen het volgende:
Je ziet hier dat Palma ook normaal tegen Huub en Lieke kan doen. Ze hebben samen lol.
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".quote:
Het was maar een grapje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".![]()
![]()
De Febo dropt een idee bij Mr. Big misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".![]()
![]()
dan zeggen ze toch 'gooi dr een zak overheen'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Het is dat je weet wat voor kop er opzit, maar wat heeft die Hans een lekker kontje
volgens mij wel want palma zegt het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Heeft Nicky echt een cameraman gebeten, waardoor hij 2 hechtingen nodig had?
ik denk het niet en zo wel: afmaken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Kolere... wat een compleet onopgevoedde mormels zijn het toch...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Amanda stond ernaast en het is niet waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij wel want palma zegt het ook
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Nadia: nou we weten dat dat meisje het niet is...
Amanda: kan ze gewoon weer meedoen
Nadia: maar dat verandert nog niets aan jouw gevoel en dat moet je uitleggen...
Wat een enorm doortrapt, gehaaid smerig kreng is die Nadia ook.... met zulke vrienden heb je echt geen vijanden meer nodig Amanda
Nee, Brian moet Amanda gewoon haar zin geven, anders....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?
Neuh, zo ver is het volgens mij nog niet.... het lijkt me meer iets wat er per ongeluk uitvloog en wat ze zich nog niet gerealiseerd heeft....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?
... is het over met de relaasie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Varen het volgende:
Nee, Brian moet Amanda gewoon haar zin geven, anders....
Ja zo zie het ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef DrsH het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA die twee stomme wijven hebben helemaal niet door dat Brian die Tamara kloon absoluut, kosten wat het kost, binnen wil halen omdat hij haar wel ziet zitten. Het zal Brian een rot zorg zijn hoe hij dat gaat bereiken die mop moet binnengehaald worden ter bevrediging van zijn eigen ego en mogelijk gaat hij haar wel versieren, wat ik in het geheel niet uitgesloten acht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus uiteindelijk gaat Brian weer zoals altijd voor echte terror zorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef DrsH het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA die twee stomme wijven hebben helemaal niet door dat Brian die Tamara kloon absoluut, kosten wat het kost, binnen wil halen omdat hij haar wel ziet zitten. Het zal Brian een rot zorg zijn hoe hij dat gaat bereiken die mop moet binnengehaald worden ter bevrediging van zijn eigen ego en mogelijk gaat hij haar wel versieren, wat ik in het geheel niet uitgesloten acht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuuuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef StephanL het volgende:
Huub heeft 3 jaar jeugd TBS gehad.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef DrsH het volgende:
Gelukkig ze zijn hier voor de deur weggehaald het grof huisvuil is allemaal meegenomen daar zitten ze mooi mee opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neehee.. dat verhaal heeft hij Dennis wijs gemaakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef StephanL het volgende:
Dat is een soort running gag, hij probeert het op iedereen uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef StephanL het volgende:
stond je laptop buiten??, je werkt bij het om??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef DrsH het volgende:
Gelukkig ze zijn hier voor de deur weggehaald het grof huisvuil is allemaal meegenomen daar zitten ze mooi mee opgescheept![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Amanda, Brian, Dennix en Nadia erbij gezet inclusief de lege flessen en de hondjesquote:
Dat vind ik zielig voor de hondjes ... en voor de lege flessen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef DrsH het volgende:
Ik heb Amanda, Brian, Dennix en Nadia erbij gezet inclusief de lege flessen en de hondjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft hij zelf ook wel wat van weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:20 schreef mootie het volgende:
Hans: Die uitpuilende oogjes komt omdat het mongooltjes zijn.
Ja dat heb je he een gevoelsmens, als jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor de hondjes ... en voor de lege flessen.
en voor Bwianquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor de hondjes ... en voor de lege flessen.
Welnee; dan giet nadia haar vol troostwodka en neemt de honneurs wel waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
... is het over met de relaasie?
Totdat mevrouw weer jeuk tussen haar benen krijgt.
Ehm nee... dat was een geintje, en dat is het vanaf het begin af aan al geweest....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef StephanL het volgende:
Logisch, wanneer Huub Hans doodslaat krijgt Talpa een enorme claim aan de broek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Clank het volgende:
Hans daagt Huub uit.. Huub mag hem 2 keer slaan en hij Huub 1 keer.
Tempting zegt Brian met een gemeen lachje.
Durf je vraagt Hans.
Durven doe ik het zowiezo zegt Huub.. maar ik heb letterlijk van achteren te horen gekregen dat ik niet meer met Hans mag vechten.
Romantisch....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia hebben besloten, dat ze iets van boksspullen voor Brian gaan kopen, een badjas of nieuwe bokshandschoenen of een poster van Mohammed Ali met mooie tekst.
Het geven van het kadoo moet gepaard gaan met een versierde kamer met kaarsjes en zo.......
Float like a butterfly, sting like a beequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia hebben besloten, dat ze iets van boksspullen voor Brian gaan kopen, een badjas of nieuwe bokshandschoenen of een poster van Mohammed Ali met mooie tekst.
Het geven van het kadoo moet gepaard gaan met een versierde kamer met kaarsjes en zo.......
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef StephanL het volgende:
Hoeken is Talpa, facehappyslappen is RTL
Jippie! Weer een geil (quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef mspoez het volgende:
Ja superleuk, dan trek je een supergeil setje aan en dan een boksshirt eroverheen en dan ga je hem teasen, dat kan je supergoed?
idd... Huub is een bikkel.... Hans een mietjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Die Hans wil wel heel graag Huub tikken, hij probeert van alles.
Jaap zegt - Jullie gaan elkaar toch niet echt pijn doen?
Het zou trouwens te gek voor woorden zijn als dat mag, Huub is geen partij voor Hans.
Als ze Brian blij willen maken moeten ze gewoon Tamara aan de contest mee laten doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef Dark het volgende:
Nadia en Amanda zijn aan het bedenken welk kadootje ze Brian kunnen geven, waar hij blij van wordt.
Amanda dacht aan nieuwe oorbellen, maar dan echte diamanten. Nadia zegt dat dat te duur is, omdat Brian ze best wel groot draagt, diamanten van dat formaat zijn niet te betalen.
Ergo: ze wil hem niet echt blij maken.... ze koopt liever zijn aandacht dan dat ze het geeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Als ze Brian blij willen maken moeten ze gewoon Tamara aan de contest mee laten doen.
Als Hans echt wil slaat ie hem echt met 1 klap dood.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Stoer hoor Huub maar je laat je toch niet moedwillig neerhoeken!!??
Dan gaan huubs beentjes echt wel de lucht in...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Hans echt wil slaat ie hem echt met 1 klap dood.![]()
![]()
Je bedoelt o.a. 2 die gigantisch achterloopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik word echt para van die streams die niet gelijk lopen
Wat voor types dacht je zelf dat zich inschrijven voor een bikinicontest in DGK??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze niet eens een keer volwassen mensen uitnodigen?
Nu weer zo'n tv geile 19 jarige bikini wijf..?!
eind van de middag bbq dat weet ik wel, maar om je daar nu al voor op te tuttenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom is iedereen nu al bezig met netjes aankleden? staat er wat te gebeuren, ik zie ze dat normaal pas s avonds doen
Kan best interessant zijn, ben best benieuwdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor types dacht je zelf dat zich inschrijven voor een bikinicontest in DGK??
Streamende huisvrouwen van 40??![]()
wat is er zo bijzonder aan een BBQ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:51 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
eind van de middag bbq dat weet ik wel, maar om je daar nu al voor op te tutten![]()
Volgens Tien zou daar de nodige alcohol bij vloeien....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan een BBQ?
Niks. Maar voor meiden die zelfs een toiletbezoek aangrijpen voor een make-up- en haarstyling-sessie, is een BBQ helemaal een feest van tutten en frutten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef schatje het volgende:
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.
Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?
Ok, dat had ik gemist nu snap ik ook:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.
Ze moeten natuurlijk extra tutten want stel je voor dat die meiden leuker zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar voor meiden die zelfs een toiletbezoek aangrijpen voor een make-up- en haarstyling-sessie, is een BBQ helemaal een feest van tutten en frutten.
Al komen ze om de ijsklontjes in de glazen te doen, maakt me nix uit, als Tamara er maar bij isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?
En daar is bar weinig (voorstellingsvermogen) voor nodigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Charmian het volgende:
Ze moeten natuurlijk extra tutten want stel je voor dat die meiden leuker zijn![]()
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HHquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
Plasma - Brian wil jij even naar achter komen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft geen post.
De FEBO gaat hem verbieden Hans Hondekop op te zetten tegen Huub, met onzinnige weddenschappen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HH![]()
Zou er ondertussen eens geen belletje bij die nietsnut gaan rinkelen, wat betreft zijn populairiteit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft geen post.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Damn wat voel ik me goed....
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
[afbeelding]
nu weet ik weer waar Japie me vanaf het begin aan doet denken....
Klinkt als 1 keer Mac bestellen, 1 keer Chinees bestellen en dan nog een keer Sushi of Shoarma...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft een kookboekje gekregen, ze heeft immers beloofd 3 dagen te koken omdat de hondjes een week mochten komen.
Hij mag d'r alvast even ontmoeten achter...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HH![]()
Die was zo RTL dat ze zelfs mee mocht doen met "van del tot dame" en daarbij 3de werd....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij mag d'r alvast even ontmoeten achter...![]()
En toch hoop ik nog steeds dat die Elli (van de Socaboys) nog is langs komt. Gewoon bijvoorbeeld als eentje van die BBQ meiden straks ofzo....die was aardig weg van Brian.Maarja, dat is vast niet RTL genoeg.
![]()
Er was net wel een kaartje van 3 neefjes/nichtjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Desii het volgende:
Vraagje: mijn nichtjes en neefje hebben een kaartje gestuurd naar H&L
Worden de namen: Teunette, Meindert en Annelies genoemd??
We zijn de kookwedstrijd nog niet vergeten toch? Dan lijkt het me ook beter dat er gewoon wat word besteld...Als ze niet dood willen tenminste..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt als 1 keer Mac bestellen, 1 keer Chinees bestellen en dan nog een keer Sushi of Shoarma...
Moeilijke beslissing....
Zou wel een unicum zijn trouwens... de rollen van de bewoners worden vandaag door Paul, Ken, Tiffany, Daniël, Kimberley, Teus en Femke gespeeld omdat de vaste bewoners in het ziekenhuis liggen met een ernstige voedselvergiftiging....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
We zijn de kookwedstrijd nog niet vergeten toch? Dan lijkt het me ook beter dat er gewoon wat word besteld...Als ze niet dood willen tenminste..
Misschien is er wel post voor haar en Dennis. Maar dat de Febo het achterhoudt omdat ze van mening zijn dat ze het eerst moeten verdienen.quote:
Ik denk dat ik Lieko ook maar eens ga verwennen met een uitgebreid breisetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Pakjesmiddag voor huub en lieke...Niets voor dennis..
Ik had het ook op VOL gezet en die hebben caps gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was net wel een kaartje van 3 neefjes/nichtjes![]()
die zal dan ook als enige van de 3 girlies weten wat het is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lieko ook maar eens ga verwennen met een uitgebreid breisetje![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef Dark het volgende:
Nadia tegen Amanda - Pas op je tepels, anders wordt ie daar weer boos over!
Zinnig ook? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Voor het eerst dat ik Dennis zoveel heb horen praten.
Behoorlijk zinnig inderdaad...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zinnig ook? Of is dat teveel gevraagd?
Die gaat haar dus weer op haar wenken bedienen. Wuzz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dark het volgende:
Voor Brian is het allerbelangrijkste dat ze in een relaasie zitten en Brian wil graag aan Amanda's gevoel tegemoedkomen. Hij heeft zichzelf afgevraagd wat hij kan betekenen.
Hij wil het gras knippenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef AnTjUh het volgende:
brian probeert heel subtiel om tamara toch een kans te geven
en anders mag mannie dat meisje uitleggen waarom nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft nu bijna zijn zin..........![]()
En ja hoor....Amanda geeft haar nog een kans.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef AnTjUh het volgende:
kom op aman bel die chick en zeg gewoon dat ze niet mag komen
nix.... maar dit is toch gewoon leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
nodig gewoon een andere meid uit
wat is er zo belangrijk aan die 'tamara'?
ja das nou een mooi DGK-scriptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat die meid de streams een beetje heeft gevolgd vandaag en mannie straks naar de mond praat, en dan, als ze op komt draven voor die contest TJAKKA Bwian voor zich wint
'ja ehm je kunt niet mee doen want je lijkt te veel op Tamara'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef AnTjUh het volgende:
kom op aman bel die chick en zeg gewoon dat ze niet mag komen
Dat was zooooooooooo fout.......... haar probleem reduceren.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Marrije het volgende:
Bwian: ik erken wel je dingetje waar je mee zit, ik begrijp waarom je je gekrenkt voelt maar ik vind wel dat die dame nog een kans moet krijgen mee te doen met de miss bikini contest
Niets. Maar het gaat gewoon om het idee dat Amanda haar niet wil laten meedoen aan de bikinicontest omdat ze lijkt op Brian's ex. De kift, dus. Kinderachtig gedoe waar je, als je daar eenmaal in meegaat, nooit meer aan ontkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
nodig gewoon een andere meid uit
wat is er zo belangrijk aan die 'tamara'?
neehee dan nog niet, pas als ze komt voor die contestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
Als ik die Tamara-lookalike was zou ik Amanda keihard uitlachen als ze haar belt.
wat is het adres waar ze heen moeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Varen het volgende:
Zullen we Amanda kaarten sturen, met afz Tamara?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Varen het volgende:
Zullen we Amanda kaarten sturen, met afz Tamara?
Hij moest inderdaad na het sporten naar achter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Brian heeft instructies gehad van de Febo hoe hij dit gesprek moet voeren.
dat heeft die hans hem aangeraden, komt niet van hemzelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Brian doet dit heel goed...eerst het gevoel geven dat ze d'r zin krijgt. En dan heel subtiel de rollen omdraaien.![]()
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is het adres waar ze heen moeten?
Ingefluisterd door de Febo ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Brian doet dit heel goed...eerst het gevoel geven dat ze d'r zin krijgt. En dan heel subtiel de rollen omdraaien.![]()
Ja heel knap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
en die van manipuleren ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft de cursus beheersing aardig onder de knie hoor
ja spelinfo word weggestreeptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:59 schreef Szura het volgende:
Wordt die post gecontroleerd op wat erin staat?
Da's geheimtaal. Eigenlijk zegt hij dan dingen als 'stomme kuttekop' en 'dom gedrocht'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
Brian moet echt ophouden met dat lalala in elke zin.
jajajajajajjaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
Brian moet echt ophouden met dat lalala in elke zin.
Of het nou komt van Hans de FEBO, of van zichzelf...de uitvoering is TOP.quote:
Hoe houdt die gast t vol met dat domme wichtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:01 schreef SiRojK het volgende:
Brian zit Amanda te dissen maar ze merkt het niet eens!
Tis zn enige zekere back-upquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe houdt die gast t vol met dat domme wicht![]()
Toch is er wel een grens. De luchtjes van de Franse fans zaten nog in de verpakking, dus de merkjes waren niet afgeplakt.quote:
De grens is niet echt duidelijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is er wel een grens. De luchtjes van de Franse fans zaten nog in de verpakking, dus de merkjes waren niet afgeplakt.
en zijn shack upquote:
Conclusie: inprincipe kun je er dus ook gif in stoppen en sturen naar de kooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is er wel een grens. De luchtjes van de Franse fans zaten nog in de verpakking, dus de merkjes waren niet afgeplakt.
Dat blijkt het nu ook te zijn, Lieke mag mee in Jaaps verhaallijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef farscapevr6 het volgende:
raar gesprek tussen jaap en lieke, lijkt wel een sollicitatiegesprek
Ze is walgelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef farscapevr6 het volgende:
raar gesprek tussen jaap en lieke, lijkt wel een sollicitatiegesprek
Bwian is heel erg goed met die leeftijd, Amanda is geestelijk ook ongeveer 12quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Alweer een fan van 12? Waar kijken die kinderen naar.
Dit gesprek maakt maar weer eens duidelijk hoe walgelijk ze isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou kunnen maar wat heeft dat te maken met dit gesprek?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian is heel erg goed met die leeftijd, Amanda is geestelijk ook ongeveer 12
mmmmmmm ok kan maar onderbouw t ff dan, want of ik ben simpel of jij kan niet veel meer dan raar in de ruimte lullen......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit gesprek maakt maar weer eens duidelijk hoe walgelijk ze is![]()
ok , preventief ruimen, geen enkel risico nemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef Marrije het volgende:
die hond heeft gewoon een teek!!
Ja en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef Dark het volgende:
Nicky heeft teken, oh my god!
ik ben voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ok , preventief ruimen, geen enkel risico nemen![]()
Hopelijk heeft de vele keren Chlamydia haar onvruchtbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef farceman het volgende:
Die hond heeft teken zegt Lieke en Amanda zegt Jeetje en pakt de binnen gekomen drank.......
De onderbouwing had jij al voor gezorgdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
mmmmmmm ok kan maar onderbouw t ff dan, want of ik ben simpel of jij kan niet veel meer dan raar in de ruimte lullen......
En wat was het antwoord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, Bwian vraagt aan Amanda of ze weet wat prei is, ze zegt ja en bwian vraagt hoe het er dan uitziet. . .
"Jeetje dat mee je?" was haar letterlijk tekstquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de vele keren Chlamydia haar onvruchtbaar gemaakt.
"Je kind heeft *insert enge kinderziekte, Amanda!
"Jeetje" en doet een greep naar de vodka fles.
Waarschijnlijk weet ze gewoon niet hoe een strijkijzer werktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Amanda's zusje heeft als baby een ongeluk gehad met de strijkplank, daarom heeft Amanda een hekel aan strijken.
Je hoort nou nooit eens iets goed over de opvoeding van en zorg voor die meisjes.
tja denk dat ik simpel ben dan, zat er zelfs al aan te denken dat jij, net als sommige bewoners, bedreigt voelt door de zekerheid waarmee lieke in het leven staat en daardoor je toevlucht moet zoeken in het zwartmaken van haar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
De onderbouwing had jij al voor gezorgdMisschien ben je wat simpel, wie weet, wat maakt het uit
![]()
Zoals alle langwerpige apparaten met een snoertje toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ze gewoon niet hoe een strijkijzer werkt![]()
Ze was aan het strijken en toen ging de telefoon en in een reflexquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet ze gewoon niet hoe een strijkijzer werkt![]()
Behalve al die kappersspullen danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals alle langwerpige apparaten met een snoertje toch?
Dat doe je, jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja denk dat ik simpel ben dan, zat er zelfs al aan te denken dat jij, net als sommige bewoners, bedreigt voelt door de zekerheid waarmee lieke in het leven staat en daardoor je toevlucht moet zoeken in het zwartmaken van haar.
zal het wel verkeerd zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |