Romantisch....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia hebben besloten, dat ze iets van boksspullen voor Brian gaan kopen, een badjas of nieuwe bokshandschoenen of een poster van Mohammed Ali met mooie tekst.
Het geven van het kadoo moet gepaard gaan met een versierde kamer met kaarsjes en zo.......
Float like a butterfly, sting like a beequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Dark het volgende:
Amanda en Nadia hebben besloten, dat ze iets van boksspullen voor Brian gaan kopen, een badjas of nieuwe bokshandschoenen of een poster van Mohammed Ali met mooie tekst.
Het geven van het kadoo moet gepaard gaan met een versierde kamer met kaarsjes en zo.......
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef StephanL het volgende:
Hoeken is Talpa, facehappyslappen is RTL
Jippie! Weer een geil (quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef mspoez het volgende:
Ja superleuk, dan trek je een supergeil setje aan en dan een boksshirt eroverheen en dan ga je hem teasen, dat kan je supergoed?
idd... Huub is een bikkel.... Hans een mietjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Die Hans wil wel heel graag Huub tikken, hij probeert van alles.
Jaap zegt - Jullie gaan elkaar toch niet echt pijn doen?
Het zou trouwens te gek voor woorden zijn als dat mag, Huub is geen partij voor Hans.
Als ze Brian blij willen maken moeten ze gewoon Tamara aan de contest mee laten doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef Dark het volgende:
Nadia en Amanda zijn aan het bedenken welk kadootje ze Brian kunnen geven, waar hij blij van wordt.
Amanda dacht aan nieuwe oorbellen, maar dan echte diamanten. Nadia zegt dat dat te duur is, omdat Brian ze best wel groot draagt, diamanten van dat formaat zijn niet te betalen.
Ergo: ze wil hem niet echt blij maken.... ze koopt liever zijn aandacht dan dat ze het geeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Als ze Brian blij willen maken moeten ze gewoon Tamara aan de contest mee laten doen.
Als Hans echt wil slaat ie hem echt met 1 klap dood.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef Clank het volgende:
Stoer hoor Huub maar je laat je toch niet moedwillig neerhoeken!!??
Dan gaan huubs beentjes echt wel de lucht in...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Hans echt wil slaat ie hem echt met 1 klap dood.![]()
![]()
Je bedoelt o.a. 2 die gigantisch achterloopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik word echt para van die streams die niet gelijk lopen
Wat voor types dacht je zelf dat zich inschrijven voor een bikinicontest in DGK??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:48 schreef farceman het volgende:
Kunnen ze niet eens een keer volwassen mensen uitnodigen?
Nu weer zo'n tv geile 19 jarige bikini wijf..?!
eind van de middag bbq dat weet ik wel, maar om je daar nu al voor op te tuttenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom is iedereen nu al bezig met netjes aankleden? staat er wat te gebeuren, ik zie ze dat normaal pas s avonds doen
Kan best interessant zijn, ben best benieuwdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor types dacht je zelf dat zich inschrijven voor een bikinicontest in DGK??
Streamende huisvrouwen van 40??![]()
wat is er zo bijzonder aan een BBQ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:51 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
eind van de middag bbq dat weet ik wel, maar om je daar nu al voor op te tutten![]()
Volgens Tien zou daar de nodige alcohol bij vloeien....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan een BBQ?
Niks. Maar voor meiden die zelfs een toiletbezoek aangrijpen voor een make-up- en haarstyling-sessie, is een BBQ helemaal een feest van tutten en frutten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef schatje het volgende:
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.
Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?
Ok, dat had ik gemist nu snap ik ook:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Er komen ook 4 meiden. Dat stond ook in de brief.
Ze moeten natuurlijk extra tutten want stel je voor dat die meiden leuker zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar voor meiden die zelfs een toiletbezoek aangrijpen voor een make-up- en haarstyling-sessie, is een BBQ helemaal een feest van tutten en frutten.
Al komen ze om de ijsklontjes in de glazen te doen, maakt me nix uit, als Tamara er maar bij isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Wat voor een meiden? BBQ-chicks die het vuur moeten doen oplaaien?
En daar is bar weinig (voorstellingsvermogen) voor nodigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Charmian het volgende:
Ze moeten natuurlijk extra tutten want stel je voor dat die meiden leuker zijn![]()
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HHquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
Plasma - Brian wil jij even naar achter komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |