Hij wil het gras knippenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef AnTjUh het volgende:
brian probeert heel subtiel om tamara toch een kans te geven
en anders mag mannie dat meisje uitleggen waarom nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft nu bijna zijn zin..........![]()
En ja hoor....Amanda geeft haar nog een kans.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef AnTjUh het volgende:
kom op aman bel die chick en zeg gewoon dat ze niet mag komen
nix.... maar dit is toch gewoon leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
nodig gewoon een andere meid uit
wat is er zo belangrijk aan die 'tamara'?
ja das nou een mooi DGK-scriptquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop dat die meid de streams een beetje heeft gevolgd vandaag en mannie straks naar de mond praat, en dan, als ze op komt draven voor die contest TJAKKA Bwian voor zich wint
'ja ehm je kunt niet mee doen want je lijkt te veel op Tamara'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef AnTjUh het volgende:
kom op aman bel die chick en zeg gewoon dat ze niet mag komen
Dat was zooooooooooo fout.......... haar probleem reduceren.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef Marrije het volgende:
Bwian: ik erken wel je dingetje waar je mee zit, ik begrijp waarom je je gekrenkt voelt maar ik vind wel dat die dame nog een kans moet krijgen mee te doen met de miss bikini contest
Niets. Maar het gaat gewoon om het idee dat Amanda haar niet wil laten meedoen aan de bikinicontest omdat ze lijkt op Brian's ex. De kift, dus. Kinderachtig gedoe waar je, als je daar eenmaal in meegaat, nooit meer aan ontkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Darklight het volgende:
nodig gewoon een andere meid uit
wat is er zo belangrijk aan die 'tamara'?
neehee dan nog niet, pas als ze komt voor die contestquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
Als ik die Tamara-lookalike was zou ik Amanda keihard uitlachen als ze haar belt.
wat is het adres waar ze heen moeten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Varen het volgende:
Zullen we Amanda kaarten sturen, met afz Tamara?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:54 schreef Varen het volgende:
Zullen we Amanda kaarten sturen, met afz Tamara?
Hij moest inderdaad na het sporten naar achter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef schatje het volgende:
Brian heeft instructies gehad van de Febo hoe hij dit gesprek moet voeren.
dat heeft die hans hem aangeraden, komt niet van hemzelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Brian doet dit heel goed...eerst het gevoel geven dat ze d'r zin krijgt. En dan heel subtiel de rollen omdraaien.![]()
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
wat is het adres waar ze heen moeten?
Ingefluisterd door de Febo ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Brian doet dit heel goed...eerst het gevoel geven dat ze d'r zin krijgt. En dan heel subtiel de rollen omdraaien.![]()
Ja heel knap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:56 schreef T-lex het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |