quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft geen post.
De FEBO gaat hem verbieden Hans Hondekop op te zetten tegen Huub, met onzinnige weddenschappen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HH![]()
Zou er ondertussen eens geen belletje bij die nietsnut gaan rinkelen, wat betreft zijn populairiteit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft geen post.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Damn wat voel ik me goed....
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:09 schreef Giggio het volgende:
[..]
[afbeelding]
nu weet ik weer waar Japie me vanaf het begin aan doet denken....
Klinkt als 1 keer Mac bestellen, 1 keer Chinees bestellen en dan nog een keer Sushi of Shoarma...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft een kookboekje gekregen, ze heeft immers beloofd 3 dagen te koken omdat de hondjes een week mochten komen.
Hij mag d'r alvast even ontmoeten achter...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
De FEBO gaat vragen of hij er mee instemt dat de Tamara-look-a-like komt als inval in de HH![]()
Die was zo RTL dat ze zelfs mee mocht doen met "van del tot dame" en daarbij 3de werd....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij mag d'r alvast even ontmoeten achter...![]()
En toch hoop ik nog steeds dat die Elli (van de Socaboys) nog is langs komt. Gewoon bijvoorbeeld als eentje van die BBQ meiden straks ofzo....die was aardig weg van Brian.Maarja, dat is vast niet RTL genoeg.
![]()
Er was net wel een kaartje van 3 neefjes/nichtjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Desii het volgende:
Vraagje: mijn nichtjes en neefje hebben een kaartje gestuurd naar H&L
Worden de namen: Teunette, Meindert en Annelies genoemd??
We zijn de kookwedstrijd nog niet vergeten toch? Dan lijkt het me ook beter dat er gewoon wat word besteld...Als ze niet dood willen tenminste..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt als 1 keer Mac bestellen, 1 keer Chinees bestellen en dan nog een keer Sushi of Shoarma...
Moeilijke beslissing....
Zou wel een unicum zijn trouwens... de rollen van de bewoners worden vandaag door Paul, Ken, Tiffany, Daniël, Kimberley, Teus en Femke gespeeld omdat de vaste bewoners in het ziekenhuis liggen met een ernstige voedselvergiftiging....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
We zijn de kookwedstrijd nog niet vergeten toch? Dan lijkt het me ook beter dat er gewoon wat word besteld...Als ze niet dood willen tenminste..
Misschien is er wel post voor haar en Dennis. Maar dat de Febo het achterhoudt omdat ze van mening zijn dat ze het eerst moeten verdienen.quote:
Ik denk dat ik Lieko ook maar eens ga verwennen met een uitgebreid breisetjequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Pakjesmiddag voor huub en lieke...Niets voor dennis..
Ik had het ook op VOL gezet en die hebben caps gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was net wel een kaartje van 3 neefjes/nichtjes![]()
die zal dan ook als enige van de 3 girlies weten wat het is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lieko ook maar eens ga verwennen met een uitgebreid breisetje![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef Dark het volgende:
Nadia tegen Amanda - Pas op je tepels, anders wordt ie daar weer boos over!
Zinnig ook? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef schatje het volgende:
Voor het eerst dat ik Dennis zoveel heb horen praten.
Behoorlijk zinnig inderdaad...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zinnig ook? Of is dat teveel gevraagd?
Die gaat haar dus weer op haar wenken bedienen. Wuzz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:43 schreef Dark het volgende:
Voor Brian is het allerbelangrijkste dat ze in een relaasie zitten en Brian wil graag aan Amanda's gevoel tegemoedkomen. Hij heeft zichzelf afgevraagd wat hij kan betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |