Palma krijg je niet weg. Al moet ze Lieke's kont kussen; blijven zal ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:49 schreef Varen het volgende:
Je ziet hier dat Palma ook normaal tegen Huub en Lieke kan doen. Ze hebben samen lol.
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".quote:
Het was maar een grapje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".![]()
![]()
De Febo dropt een idee bij Mr. Big misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uitspraken als: "De economie gaat weer als een speer!!!!!!!! " omdat Huub de ingekakte Huub eindelijk weer is een idee bij FEBO dropt gaat me echt veel te ver...sorry, dan maar een "Doemdenker".![]()
![]()
dan zeggen ze toch 'gooi dr een zak overheen'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
Het is dat je weet wat voor kop er opzit, maar wat heeft die Hans een lekker kontje
volgens mij wel want palma zegt het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Heeft Nicky echt een cameraman gebeten, waardoor hij 2 hechtingen nodig had?
ik denk het niet en zo wel: afmaken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Kolere... wat een compleet onopgevoedde mormels zijn het toch...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Amanda stond ernaast en het is niet waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
volgens mij wel want palma zegt het ook
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Nadia: nou we weten dat dat meisje het niet is...
Amanda: kan ze gewoon weer meedoen
Nadia: maar dat verandert nog niets aan jouw gevoel en dat moet je uitleggen...
Wat een enorm doortrapt, gehaaid smerig kreng is die Nadia ook.... met zulke vrienden heb je echt geen vijanden meer nodig Amanda
Nee, Brian moet Amanda gewoon haar zin geven, anders....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?
Neuh, zo ver is het volgens mij nog niet.... het lijkt me meer iets wat er per ongeluk uitvloog en wat ze zich nog niet gerealiseerd heeft....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus die Tamara mag van Queen Amanda en haar Nadia Nar nu wel weer meedoen aan de contest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |